Tuomas rahastaa ja esittelee isänsä rakentamaa hirsiltaloaan lehdille

Angel Beauty

Tuomas rahastaa ja yrittää kaikkensa,esim. esittelemällä isänsä rakentamaa hirsitaloaan "Kylässä" ,johon hän olisi valmis muuttamaan milloin tahansa... Eikä hän itse pysty lukemaan hänestä kirjoitettuja juttuja, koska on niin herkkä ihminen.

Tarja panostaa musiikin tekoon/äänensä treenaamiseen, ja konsertoi vaan paikoissa joissa ihmiset haluavat keskittyä musiikkiin.

Ei tarvitse katsella kännisiä NW:n jätkiä ja solistia.

8

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt sitten

varmaan tienaa paljonkin rahaa jollain haastattelulla.... pakko kysyä et ootko nää jotenkin pöljä tai henkisesti sairas ?

• Angel beuaty

En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!

• opiskelut:
        Angel beuaty kirjoitti:

En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!

Pöljä mikä pöljä! Noin tyhmän avauksen olisi aivan helposti voinut jättää tekemättä. Varsinkaan kun se ei mitenkään kuulu tämän palstan otsikon alle.

• Vähintään monta merkkiä
        Angel beuaty kirjoitti:

Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

ainakin yrittää elää niinkuin saarnaa. Ihan tuohon "tyhmien juttujen kirjoittamista nettiin" viitaten.

Ja ettei mene älyttömästi aiheen vierestä, niin mun musiikkimaku on niinkin hirmuisen laaja, että pystyn kuuntelemaan erittäin sujuvasti ja mielelläni Tarjan tuotantoa plus NW:tä kaikilla tähänastisilla kokoonpanoillaan.

Tarjan joululevyä en ole jaksanut hankkia kun mulla on jo suurinpiirtein tarvitsemani joululevyt (eli Eläkeläisten "Joulutorttu", Viikatteen "Vuoden synkin juhla" sekä Ajattaran joulusinglet)

• avaus...

tekee tällä palstalla? Ei mitään.

• äimäkäs

No huh huh!!!

• redonion

Vaikea sanoa jos tämä viesti on sarkasmiaa tai totisesti meinattu.

• zerwythotion&bröts

Biolääketieteen kandi olis jo lööppikamaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      142
      5279
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      97
      4863
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      51
      4288
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3993
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3791
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      53
      3694
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3625
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3373
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      191
      2361
    Aihe