Tuomas rahastaa ja yrittää kaikkensa,esim. esittelemällä isänsä rakentamaa hirsitaloaan "Kylässä" ,johon hän olisi valmis muuttamaan milloin tahansa... Eikä hän itse pysty lukemaan hänestä kirjoitettuja juttuja, koska on niin herkkä ihminen.
Tarja panostaa musiikin tekoon/äänensä treenaamiseen, ja konsertoi vaan paikoissa joissa ihmiset haluavat keskittyä musiikkiin.
Ei tarvitse katsella kännisiä NW:n jätkiä ja solistia.
Tuomas rahastaa ja esittelee isänsä rakentamaa hirsiltaloaan lehdille
8
1688
Vastaukset
- nyt sitten
varmaan tienaa paljonkin rahaa jollain haastattelulla.... pakko kysyä et ootko nää jotenkin pöljä tai henkisesti sairas ?
- Angel beuaty
En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.
Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.
Olen Tarjan ystävä.
Enempää et saa tietää.
Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!! - opiskelut:
Angel beuaty kirjoitti:
En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.
Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.
Olen Tarjan ystävä.
Enempää et saa tietää.
Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!Pöljä mikä pöljä! Noin tyhmän avauksen olisi aivan helposti voinut jättää tekemättä. Varsinkaan kun se ei mitenkään kuulu tämän palstan otsikon alle.
- Vähintään monta merkkiä
Angel beuaty kirjoitti:
Olen Tarjan ystävä.
Enempää et saa tietää.
Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!ainakin yrittää elää niinkuin saarnaa. Ihan tuohon "tyhmien juttujen kirjoittamista nettiin" viitaten.
Ja ettei mene älyttömästi aiheen vierestä, niin mun musiikkimaku on niinkin hirmuisen laaja, että pystyn kuuntelemaan erittäin sujuvasti ja mielelläni Tarjan tuotantoa plus NW:tä kaikilla tähänastisilla kokoonpanoillaan.
Tarjan joululevyä en ole jaksanut hankkia kun mulla on jo suurinpiirtein tarvitsemani joululevyt (eli Eläkeläisten "Joulutorttu", Viikatteen "Vuoden synkin juhla" sekä Ajattaran joulusinglet)
- avaus...
tekee tällä palstalla? Ei mitään.
- äimäkäs
No huh huh!!!
- redonion
Vaikea sanoa jos tämä viesti on sarkasmiaa tai totisesti meinattu.
- zerwythotion&bröts
Biolääketieteen kandi olis jo lööppikamaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976