Tuomas rahastaa ja esittelee isänsä rakentamaa hirsiltaloaan lehdille

Angel Beauty

Tuomas rahastaa ja yrittää kaikkensa,esim. esittelemällä isänsä rakentamaa hirsitaloaan "Kylässä" ,johon hän olisi valmis muuttamaan milloin tahansa... Eikä hän itse pysty lukemaan hänestä kirjoitettuja juttuja, koska on niin herkkä ihminen.

Tarja panostaa musiikin tekoon/äänensä treenaamiseen, ja konsertoi vaan paikoissa joissa ihmiset haluavat keskittyä musiikkiin.

Ei tarvitse katsella kännisiä NW:n jätkiä ja solistia.

8

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt sitten

      varmaan tienaa paljonkin rahaa jollain haastattelulla.... pakko kysyä et ootko nää jotenkin pöljä tai henkisesti sairas ?

      • Angel beuaty

        En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

        Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

        Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

        Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!


      • opiskelut:
        Angel beuaty kirjoitti:

        En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

        Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

        Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

        Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!

        Pöljä mikä pöljä! Noin tyhmän avauksen olisi aivan helposti voinut jättää tekemättä. Varsinkaan kun se ei mitenkään kuulu tämän palstan otsikon alle.


      • Vähintään monta merkkiä
        Angel beuaty kirjoitti:

        En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

        Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

        Olen Tarjan ystävä.
        Enempää et saa tietää.

        Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!

        ainakin yrittää elää niinkuin saarnaa. Ihan tuohon "tyhmien juttujen kirjoittamista nettiin" viitaten.

        Ja ettei mene älyttömästi aiheen vierestä, niin mun musiikkimaku on niinkin hirmuisen laaja, että pystyn kuuntelemaan erittäin sujuvasti ja mielelläni Tarjan tuotantoa plus NW:tä kaikilla tähänastisilla kokoonpanoillaan.

        Tarjan joululevyä en ole jaksanut hankkia kun mulla on jo suurinpiirtein tarvitsemani joululevyt (eli Eläkeläisten "Joulutorttu", Viikatteen "Vuoden synkin juhla" sekä Ajattaran joulusinglet)


    • avaus...

      tekee tällä palstalla? Ei mitään.

    • äimäkäs

      No huh huh!!!

    • redonion

      Vaikea sanoa jos tämä viesti on sarkasmiaa tai totisesti meinattu.

      • zerwythotion&bröts

        Biolääketieteen kandi olis jo lööppikamaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe