Uskonto-foorumeita on näemmä jo joka lähtöön. Tarvitaanko näitä kaikkia?
Gallup. Mitkä niistä poistaisit tarpeettomana?
Tarvitaanko kaikkia foorumeita?
8
229
Vastaukset
- vastaus
KAIKKI !
- Vaisnava
Minulle on tullut aivan sama asia mieleen kun olen selannut ja selannut ja selannut... Nopeasti tarkasteltuna luulisi, että Yliluonnolliset ilmiöt, Taikausko ja Magia sopisivat samaan kategoriaan ja että Herätysliikkeet ja Helluntailaiset ovat nekin samaa juurta. Esim. Mutta kyseisten alueitten keskustelijat varmaankin tietävät itse paremmin, eikä näitä alueita kai sentään turhaan ole näin monia syntynyt.
Kaipa jonkun mielestä buddhalaisuus ja hindulaisuus ja idän uskonnot ovat kaikki samaa pullaa, vaikka me hindut ja buddhalaiset olimme kyllä kovin otettuja kun saimme kolme viestialuetta yhden sijaan :) - ava
mutta olisihan se hienoa, jos ihmiset mahtuisivat yhden ja saman otsikon alle.
- III
Ota huomioon myös ne ihmiset, jotka selailevat näitä foorumeita harvemmin. Kun on monta foorumia, harvemmin selailevat käyttäjät löytävät itseään kiinnostavat aiheet helpommin.
- EclipsE
Seuraavat kristinuskon lahkot, tai versot,(sillä niille riittää Kristinusko-haara.):
- Jehovan todistajat
- Katolisuus
- Luterilaisuus
- Mormonismi
- Lestadiolaisuus
- Helluntailaiset
- Ortodoksisuus
-----------------------
- Satanismi
- Magia
Kaksi jälkimmäistä tulisi edellisen ohella siirtää joko huuhaa-osastolle, tai sitten poistaa yleisen moraalin nimissä. Sekä paloittelusurmia, ja nuorten abortti ja mielenterveysongelmia vähentääksi.
Kuten myöskin seuraavat:
- Wiccalaisuus
- Luonnonuskonnot
- Taikausko
(Tai ainakin sijoittaa taikausko-otsikon alle.)
Lisäksi idän uskonnot voisi tiivistää yhden ja saman otsikoinnin alle.
Eli siis:
- Buddhalaisuus
- Hindulaisuus
Näin saataisiin dynaamisempi, ja yleishyödyllisempi palsta.
Turha rönsyily ei kiinnosta ketään, vaan ainoastaan hajauttaa palstaa, ja kirjoittajia.
Itse suosin kirjoitusta lähes vain ja ainoastaan uskonnon pääpalstalle. - fhdjk
6 riittäisi.
- ..................
...............
- Itzli
Tarvitaan tarvitaan. Eihän tässä vielä ole lähellekään tarpeksi! Edistys on ollut hyvää ja näitä uskonto-forumeita on parannettu isolla kädellä viime aikoina lisäämällä tarpeellisia alueita ja kohentamalla tasa-arvoisuutta, mutta vielä muutama lisää tekisi hyvää. Hyviä uskontoaiheisia alueita olisivat mm. scientologia, new age, politiikka, kielilläpuhuminen ja pörssit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770