oiii runooooo

..oi elämä.. miks painostat ja ahdistat.. omaan tahtiisi ihmiset tahdistat.. liikkumaan tässä orvanpyörässä.. joss ihmiset koville laitetaan.. pelkälle työlle naitetaan.. miks ei pervokki toukonutuksi.. maaseudulle eläinten tutuksi.. muuttua näin voisin.. siellä uutta luovaa elämään loisin..
elellen ehkä yksinkertaisesti.. mutta monin asioin ylivertaisesti.. verrattuna betoniviidakkoon.. mustan asfaltin ja katkujen maailmaan.... sinne ihmisten selkänahasta rahaa kahlimaan.. minä haluaisin vain perustaa kaalimaan.. notkoon metsänlaidan.. jossa voin ottaa pois paidan ja rakentaa tontilleni riukuaidan.. kevät auringon paistaessa.. niityllä ruisleipää maistaessa..

16

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_siivetär

      ei kerrota heille..tää olo on sadunhohtoista, kun nauttia voi omista rohdoista, on mieli iloinen ja hellä, voisko paremmin olla kellä, tää metsän humina ja kaukainen kaupunkien kumina, saa paljain jaloin juosta nurmella, ei oo jalat asfalttiruvella..osta menolippu maaseudun rauhaan ja laitetaan sulle ohrapuuro kauhaan..

      • ..oi saavu kevät ja onni.. tuo kotiniitylleni sonni.. lehmiä kaks.. vai pistätkö paremmaks..


      • Sini_siivetär
        pervokki kirjoitti:

        ..oi saavu kevät ja onni.. tuo kotiniitylleni sonni.. lehmiä kaks.. vai pistätkö paremmaks..

        kun pelkään , että lähtee hammas, jos alkaa sonnin kanssa telmiä, ei löydy enää siivettären kaulalta helmiä..lehmä vois olla hyvä..vaan vois tulla kuilu syvä, en lehmistä tykkää..mielelläni ne sulle lykkään..


      • Sini_siivetär kirjoitti:

        kun pelkään , että lähtee hammas, jos alkaa sonnin kanssa telmiä, ei löydy enää siivettären kaulalta helmiä..lehmä vois olla hyvä..vaan vois tulla kuilu syvä, en lehmistä tykkää..mielelläni ne sulle lykkään..

        ..lammas villatuppo.. lanoliini.. välillä ehkä turhan fiini.. ei kai sonneja ja lehmiä pelätä.. pitää vaan rohkeutta kerätä.. kun lehmä suustaan ammuu.. ei tarvitse tajunnan sammuu.. kun lehmä kielellään lipasee.. se kovasti sydämeen hipasee..


    • hienosti

      kirjoitit!!!Ei vaan mulla tuo runosuoni syki,siis laitan vitsiksi:)Suomalainen ja ruotsalainen kulkivat yöllä metsässä ja saapuivat puron varrelle."Jos minä sytytän taskulampun,voit kävellä puron yli valojuovaa pitkin",vitsaili suomalainen. "En minä nyt sentään niin tyhmä ole",ruotsalainen tuohtui."Heti kun olen päässyt puoleen väliin,sammutat kuitenkin lampun". Kivaa illansuuta sulle,pervokki:))))DD

      • ..virtaa puro runouden.. elämän kauniin sulouden.. avautuu suoni sullekin.... mahdollisuus runon maailman on itse kullekin.. kun muusan jostain löytää.. se pitää kiinni köyttää.. kahleisiin pehmeisiin....luonnon vehreisiin....


      • ihmeessä
        pervokki kirjoitti:

        ..virtaa puro runouden.. elämän kauniin sulouden.. avautuu suoni sullekin.... mahdollisuus runon maailman on itse kullekin.. kun muusan jostain löytää.. se pitää kiinni köyttää.. kahleisiin pehmeisiin....luonnon vehreisiin....

        saat aikaan kaikkea tälläistä??:))jopa usein olet pilvisen päivänkin,saanut näyttämään aurinkoiselta:))ainakin kohdallani...DD..HALEJA KIITOKSEKSI:))))


      • ihmeessä kirjoitti:

        saat aikaan kaikkea tälläistä??:))jopa usein olet pilvisen päivänkin,saanut näyttämään aurinkoiselta:))ainakin kohdallani...DD..HALEJA KIITOKSEKSI:))))

        ..en tosiaankaan..joku suoni vain avautui ja pulppuaa..nyt pystyn jo taas kirjoittamaankin.. omalla kohdallani on pääni yläpuolella kyllä musta sateinen pilvi.. valitettavasti.. vaikka nyt kauniisti runoilenkin..ehkä juuri sen vuoksi..


      • saisin...
        pervokki kirjoitti:

        ..en tosiaankaan..joku suoni vain avautui ja pulppuaa..nyt pystyn jo taas kirjoittamaankin.. omalla kohdallani on pääni yläpuolella kyllä musta sateinen pilvi.. valitettavasti.. vaikka nyt kauniisti runoilenkin..ehkä juuri sen vuoksi..

        sen sadepilven häviämään:)Pilvistä on täälläkin,mutta kun luen runoiluasi,tuntuu,että on kaunis kesäpäivä...Keto tulvillaan päivänkakkaroita ja kissankelloja..:)))DD


    • sola

      .tänään Brunen kanssa ja mietittiin, et mahtaisitko olla ens lauantaina tulossa tänne meille maalle..paas meiliä tulemaan JOS :)

      • ..edelleenki pervokki on sitä mieltä.. aika juttu.. avata verhot huuhaan ja reaalin välillä..


      • ..minne viestiyhteys katoaa.. suomi24nen sen jonnekin patoaa..


      • ..tuota asiaa miettiä voisin.. olishan se jotain..uutta..


      • sola
        pervokki kirjoitti:

        ..tuota asiaa miettiä voisin.. olishan se jotain..uutta..

        ..ei me olla sen kummempia, ku tääläkään. Ja ainahan meiltä pääsee karkaamaan pois, jos rupiaa hirvittään.. ;)


      • sola kirjoitti:

        ..ei me olla sen kummempia, ku tääläkään. Ja ainahan meiltä pääsee karkaamaan pois, jos rupiaa hirvittään.. ;)

        ..laittaa asian korvan taakse harkintaan..iso juttu on mutta mahtuu kuitenkin korvan taakse..


      • sola
        pervokki kirjoitti:

        ..laittaa asian korvan taakse harkintaan..iso juttu on mutta mahtuu kuitenkin korvan taakse..

        ..muillakin..korvat höröttää.. ;)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe