..oi elämä.. miks painostat ja ahdistat.. omaan tahtiisi ihmiset tahdistat.. liikkumaan tässä orvanpyörässä.. joss ihmiset koville laitetaan.. pelkälle työlle naitetaan.. miks ei pervokki toukonutuksi.. maaseudulle eläinten tutuksi.. muuttua näin voisin.. siellä uutta luovaa elämään loisin..
elellen ehkä yksinkertaisesti.. mutta monin asioin ylivertaisesti.. verrattuna betoniviidakkoon.. mustan asfaltin ja katkujen maailmaan.... sinne ihmisten selkänahasta rahaa kahlimaan.. minä haluaisin vain perustaa kaalimaan.. notkoon metsänlaidan.. jossa voin ottaa pois paidan ja rakentaa tontilleni riukuaidan.. kevät auringon paistaessa.. niityllä ruisleipää maistaessa..
oiii runooooo
16
458
Vastaukset
- Sini_siivetär
ei kerrota heille..tää olo on sadunhohtoista, kun nauttia voi omista rohdoista, on mieli iloinen ja hellä, voisko paremmin olla kellä, tää metsän humina ja kaukainen kaupunkien kumina, saa paljain jaloin juosta nurmella, ei oo jalat asfalttiruvella..osta menolippu maaseudun rauhaan ja laitetaan sulle ohrapuuro kauhaan..
..oi saavu kevät ja onni.. tuo kotiniitylleni sonni.. lehmiä kaks.. vai pistätkö paremmaks..
- Sini_siivetär
pervokki kirjoitti:
..oi saavu kevät ja onni.. tuo kotiniitylleni sonni.. lehmiä kaks.. vai pistätkö paremmaks..
kun pelkään , että lähtee hammas, jos alkaa sonnin kanssa telmiä, ei löydy enää siivettären kaulalta helmiä..lehmä vois olla hyvä..vaan vois tulla kuilu syvä, en lehmistä tykkää..mielelläni ne sulle lykkään..
Sini_siivetär kirjoitti:
kun pelkään , että lähtee hammas, jos alkaa sonnin kanssa telmiä, ei löydy enää siivettären kaulalta helmiä..lehmä vois olla hyvä..vaan vois tulla kuilu syvä, en lehmistä tykkää..mielelläni ne sulle lykkään..
..lammas villatuppo.. lanoliini.. välillä ehkä turhan fiini.. ei kai sonneja ja lehmiä pelätä.. pitää vaan rohkeutta kerätä.. kun lehmä suustaan ammuu.. ei tarvitse tajunnan sammuu.. kun lehmä kielellään lipasee.. se kovasti sydämeen hipasee..
- hienosti
kirjoitit!!!Ei vaan mulla tuo runosuoni syki,siis laitan vitsiksi:)Suomalainen ja ruotsalainen kulkivat yöllä metsässä ja saapuivat puron varrelle."Jos minä sytytän taskulampun,voit kävellä puron yli valojuovaa pitkin",vitsaili suomalainen. "En minä nyt sentään niin tyhmä ole",ruotsalainen tuohtui."Heti kun olen päässyt puoleen väliin,sammutat kuitenkin lampun". Kivaa illansuuta sulle,pervokki:))))DD
..virtaa puro runouden.. elämän kauniin sulouden.. avautuu suoni sullekin.... mahdollisuus runon maailman on itse kullekin.. kun muusan jostain löytää.. se pitää kiinni köyttää.. kahleisiin pehmeisiin....luonnon vehreisiin....
- ihmeessä
pervokki kirjoitti:
..virtaa puro runouden.. elämän kauniin sulouden.. avautuu suoni sullekin.... mahdollisuus runon maailman on itse kullekin.. kun muusan jostain löytää.. se pitää kiinni köyttää.. kahleisiin pehmeisiin....luonnon vehreisiin....
saat aikaan kaikkea tälläistä??:))jopa usein olet pilvisen päivänkin,saanut näyttämään aurinkoiselta:))ainakin kohdallani...DD..HALEJA KIITOKSEKSI:))))
ihmeessä kirjoitti:
saat aikaan kaikkea tälläistä??:))jopa usein olet pilvisen päivänkin,saanut näyttämään aurinkoiselta:))ainakin kohdallani...DD..HALEJA KIITOKSEKSI:))))
..en tosiaankaan..joku suoni vain avautui ja pulppuaa..nyt pystyn jo taas kirjoittamaankin.. omalla kohdallani on pääni yläpuolella kyllä musta sateinen pilvi.. valitettavasti.. vaikka nyt kauniisti runoilenkin..ehkä juuri sen vuoksi..
- saisin...
pervokki kirjoitti:
..en tosiaankaan..joku suoni vain avautui ja pulppuaa..nyt pystyn jo taas kirjoittamaankin.. omalla kohdallani on pääni yläpuolella kyllä musta sateinen pilvi.. valitettavasti.. vaikka nyt kauniisti runoilenkin..ehkä juuri sen vuoksi..
sen sadepilven häviämään:)Pilvistä on täälläkin,mutta kun luen runoiluasi,tuntuu,että on kaunis kesäpäivä...Keto tulvillaan päivänkakkaroita ja kissankelloja..:)))DD
- sola
.tänään Brunen kanssa ja mietittiin, et mahtaisitko olla ens lauantaina tulossa tänne meille maalle..paas meiliä tulemaan JOS :)
..edelleenki pervokki on sitä mieltä.. aika juttu.. avata verhot huuhaan ja reaalin välillä..
- sola
pervokki kirjoitti:
..tuota asiaa miettiä voisin.. olishan se jotain..uutta..
..ei me olla sen kummempia, ku tääläkään. Ja ainahan meiltä pääsee karkaamaan pois, jos rupiaa hirvittään.. ;)
sola kirjoitti:
..ei me olla sen kummempia, ku tääläkään. Ja ainahan meiltä pääsee karkaamaan pois, jos rupiaa hirvittään.. ;)
..laittaa asian korvan taakse harkintaan..iso juttu on mutta mahtuu kuitenkin korvan taakse..
- sola
pervokki kirjoitti:
..laittaa asian korvan taakse harkintaan..iso juttu on mutta mahtuu kuitenkin korvan taakse..
..muillakin..korvat höröttää.. ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
