♥
käyttäydyt kovin ihanasti,
puhut pehmeällä kauniisti,
katsellen ihanilla silmilläsi
saat varomattoman
tyttöparan vallan
pyörryksiin
niin ettei malttaisi
olla hetkeäkään erossa
sinusta ja suudelmistasi
eron hetkien surun,
pusujen kaipauksen
saa siedettäviin
mittasuhteisiin
vain iso palanen
pehmeätä suklaata
taidatkin olla suklaatehtaan
myynnin edistämiseen
palkattu agentti
♥
palkattu agentti
7
181
Vastaukset
- Yölintu**
Voih, sua rakastunut höpsykkä,,,
ihanaa oli lukea,,,
yölintu hymyillen kiittää,
*iso hymy *iso hali*
ja sulosii mammusii toivottaa :))))- padme_amidala
..ei kai se noin selvästi paista näkyviin (☼_☼)
Kiitos hauskasta palautteestasi : )
Hyvää tiistainjatkoa sinulle : )
Voi hiisi.......taas sinä teit sen!
SuklaatehtaansupersalainenAgentti nr 1 :DDD
Päivän eka naurut on aina parhaat, kiitos Sinulle,
naurutehtailija padme:DDDDDDDDDD- padme_amidala
..siinä oli ensin konsultti, kun konsulentti on jotenkin vieras käyttää miehestä. No konsultti alkoi taas tuntua liikaa viralliselta, niinpä vaihdoin sen agenttiin. Se oli kohta, jossa vierähti kauimmin runojn kanssa. On tämä runoilu vaikeaa *huokaus*, odotan vielä sitä "hyvää" runuoani, tuleekohan sitä koskaan.
Mukavaa tiistainjatkoa : ) padme_amidala kirjoitti:
..siinä oli ensin konsultti, kun konsulentti on jotenkin vieras käyttää miehestä. No konsultti alkoi taas tuntua liikaa viralliselta, niinpä vaihdoin sen agenttiin. Se oli kohta, jossa vierähti kauimmin runojn kanssa. On tämä runoilu vaikeaa *huokaus*, odotan vielä sitä "hyvää" runuoani, tuleekohan sitä koskaan.
Mukavaa tiistainjatkoa : )Hyvä kun laitoit "agentti", minä olen
nääs heikkona
salaisiin agentteihin,
kuten 006 Tomppa-agentille
tuossa yksi pv paljastin... :DD- padme_amidala
marinfrist kirjoitti:
Hyvä kun laitoit "agentti", minä olen
nääs heikkona
salaisiin agentteihin,
tuossa yksi pv paljastin... :DD..sen takia minua hiukan arvelutti käyttää agentti sanaa. Nyt vokottelet minun salaisen rakkauteni tietenkin : (
- padme_amidala
marinfrist kirjoitti:
Hyvä kun laitoit "agentti", minä olen
nääs heikkona
salaisiin agentteihin,
tuossa yksi pv paljastin... :DD..pihkura, kun harmittaa avata tämä runo, kun tuolta ekasta säkeestä puuttuu kokonainen sana *PAH* tätä takkuilua, joka saa aikaan hutilointia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215394- 501411
- 11827
- 47809
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52787- 46782
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744