Olen kuullut jotain että joko Lourditas tai santiago olisi kuollut äskettäin Espanjassa esitetyissä jaksoissa. Pitääkö tämä paikkansa? Kumpi heistä kuolee?
Kuoleeko Lourditas?
7
2429
Vastaukset
- hmmm..
.... kumpikaan ei kuole. Olen katsonut niitä jaksoja youtubesta, eikä niissä 7. kauden jaksoissa kuole kukaan........
- serrano fani
kumpikaan noista ei kuole mut, lucian kuolee 7 tuotantokaudes tai 6 en oo iha varma kummas mut se kuolee ku se on menos lentokentälle
- kova serrano-fani?
Lucia kuolee 6 tuotantokauden 10 jaksossa kun on tulossa katsomasta Lourditasin ja Santiagon lasta. Ei kuole missään lentokentällä!
- jokuvaani
kova serrano-fani? kirjoitti:
Lucia kuolee 6 tuotantokauden 10 jaksossa kun on tulossa katsomasta Lourditasin ja Santiagon lasta. Ei kuole missään lentokentällä!
"Lucía kuolee kuudennella tuotantokaudella kun hän on matkalla lentokentälle."
Näin lukee wikipediassa serranon perheen henkilöiden kohdalla Lucian kohdalla. Siitä tuo väärinkäsitys varmaan johtuu. Jonkun pitäisi mennä korjaamaan tuo virhe.
- oioi
En ole kuullut, mutta Lucia ainakin kuolee.
- JL
Santiago ja Lourditas eivät kumpikaan kuole.
- serranon
ei santiago kuole eikä kukaan muukaan lucia on ainut joka kuolee xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305