Olin tuossa kesällä toissä yhdessä toimistofirmassa. Heinäkuussa kun muutenkin oli kuuma niin rupes minulla jalkovälissä pakottamaan. Ajattelin siinä samalla edellistä viikonloppua kun olin tyttöystäväni kanssa riettaalla mökkilomalla. Niin housuissa alkoi seisoa ja jöpöttämään. minä siittä vessaa ajatellen että kyllä jöpötykset loppuu kun runkkaa oikein kunnolla. Onneksi oli heinäkuu niin montaa ihmistä ei ollut töissä. Kun olin siirtynyt vessaan niin riisuin housuni ja oli peilin edessä alasti. Ajattelin mielessäni tyttöystävääni ja runkkasin samalla. mutta en ollut huomaamattani laittanut vessan ovea lukkoon ja juuri kun olis saamaisillani tai oikeastaan sain samalla hetkellä niin yksi sihteerikkö harjoittelija hänkin aukaisi oven. minä käännyin hölmistyneenä häneen päin ja samalla laukesin. osa lensi lattialle osa hänen vaatteille. Kiskaisin oven kiinni lujasti. pesin lattian. Rauhoituin. Avasin oven ja menin paikalleni. Sitten se sihteeri tuli sanomaan ja nauramaan mun viereeni että spermas maistui hyvälle ja panettaako mua useastikkin. Ja aina kun hän kulki ohitseni niin hymy olis suuri ja katse viettelevä.
Heinäkuun viimeisellä viikolla nussimme työpaikan vessassa mutta se on eri kertomus.
Mutta arvaa hävettikö sen päivän. Poru meinasi tulla.
tosi töpinki työpaikalla
7
3436
Vastaukset
- ninna
ken tahtoo.. taitaa olla päiväunta
- no huh huh
...nyt oikein? Sekstasit sihteerikköharjoittelijan kanssa työpaikan vessassa, vaikka sulla on tyttöystävä? Häpeäisit, jos tuo nyt ihan totta edes oli.
- Varmasti niin
:D *huokaus*
- KaPe
Aika harvassa työpaikka on muuten yhteinen wc naisille ja miehille. Varsinkaan sellaisissa joissa sihteerejä liikuskelee...
Muuten varmaan mielenkiintoinen tilanne. - Naisen vastaus
Näin naisena vastaisin tällaiseen väitökseen,että en koskaan menisi maistelemaan vaatteiltani tuntemattoman tai työtoverin spermaa ja kehumaan kuinka hyvää muka oli?!Ensinnäkään sperma ei ole hyvää meistä naisista.Se on lievästi suolaista ja hapanta.Vaikka olisi rakastunut mieheen,sperma oksettaa.Maksulliset naiset voivat jopa hyväksi kehua teidän miesten mieliksi.Ihan kiihoittava päiväuni muutoin.Olsi todella ihana törmätä työtoveriin runkkaamassa.kiihoittava ajatus!
- B_B
Tuo on muuten niin totta kuin olla voi! Siis voihan sitä joskus tehdä hiukan epämiellyttäviä juttuja oman rakkaan mieliksi, mutta että vieraan ihmisen eritteitä maistelemaan? Harvat naiset haluavat spermaa suuhunsa, saati sitten niellä sitä. Ei mielellään mihinkään päälleen...
miettikääpä sitä.
- nää fantasiat
tiedoksi vaan... t.Kaari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027