Anette kiekuu taustanauhojen tahdissa

Angel Beauty

Vai että tätä halusi joku lisää.
Menkää You Tubeen ja katsokaa kun Nightwish esittää keikkojaan. Anetten ääni ei riitä vanhoihin NW:n biiseihin, joten taustanauhat onneksi pelastavat.

Kamalan kuulloista se oli sillon jo kun olin kuuntelemassa heidän keikkaansa Helsingin Jäähallissa.

Joten Tarja esiintyy tunteella, ja tulee jakamaan nimmareita faneille keikan jälkeen. Tuskin NW sitä tekee.

Oon kerran istunut backstagella Marcelon kanssa.

Joten voin sanoa että NW rahastaa, ja Tarja tekee musiikkia tunteella sekä myös välittää faneistaan,antaa halata itseään ym...

Ei kukaan tykkää jos vieras ihminen koskee sinuun.
Artistin on kuitenkin pakko se tehdä. Ja se ei ole helppoa. Yhdessä ollaan Tarjan kanssa itketty ja naurettu.

En enää kirjoita tälle palstalle, sen voin paljastaa että Tarjalta on tulossa upeaa musiikkia tämän vuoden loppupuolella, ja hän esiintyy myös muualla Suomessa kuin Tavastialla.

Puhukaa paskaa Tarjan musiikista niin paljon kun haluatte.
Kuitenkaan kukaan teistä ei ole päässyt tapaamaan Tarjaa kasvotusten.
Joten eiköhän tämä riitä nyt teille ketkä kirjoittelevat mitä vaan Tarjasta ja hänen musiikistaan.

23

3522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta tänne

      hyökkää yrjöjurri & kumppanit itkemään ja hymistelemään!

    • nw:n fani

      Anetten ääni ei riitä vanhoihin NW:n biiseihin....heh heh monellako keikalla olet ollut kuuntelemassa...hyvimpä tuo tuntuu riittävän

    • Angel beuaty

      En ole pöljä tai ns. henkisesti sairas.Oikealta termiltä se kirjoittettaisiin psyykkisesti sairas.

      Olen opiskellut biolääketiedettä Kuopion yliopistossa, ja tehnyt siellä kandin tutkinnon siitä.

      Olen Tarjan ystävä.
      Enempää et saa tietää.

      Ja pitäydy asialinjalla ennenkuin kirjoitat mitään tyhmiä juttuja nettiin.TULIKO SELVÄKSI ASIA NYT?!!

      • redonion

        One more thing! Oleks muuten kännissä? Sinä kirjoitat beauty väärin joka toinen kerta.


      • ösldjgösldjg

        sinä tyttöparka edes osaa kirjoittaa nimeäsi oikein, miten luulet kenenkään nielevän valheitasi yliopisto-opiskeluista?


      • 1959

        Sinunhan piti olla enää kirjoittamatta tälle palstalle vaan eipä tuo pitänyt,ja kommentti,,Tarja ei pärjää omalla musiikilla koska ei osaa säveltää hevon paskaa ja Marcello tuo rikollinen kääpiö vie eron jälkeen kymmenen vuotta Tarjan kaikki tulot omiin nimiinsä,niin tyhmä oli Tarja että allekirjoitti sellaisen avioehto sopimuksen,,,löytyy Nighwishin kirjasta.


      • ja Marcelo
        1959 kirjoitti:

        Sinunhan piti olla enää kirjoittamatta tälle palstalle vaan eipä tuo pitänyt,ja kommentti,,Tarja ei pärjää omalla musiikilla koska ei osaa säveltää hevon paskaa ja Marcello tuo rikollinen kääpiö vie eron jälkeen kymmenen vuotta Tarjan kaikki tulot omiin nimiinsä,niin tyhmä oli Tarja että allekirjoitti sellaisen avioehto sopimuksen,,,löytyy Nighwishin kirjasta.

        ei osallistuneet kirjan tekemiseen, joten siinä kirjassa on korkeintaan huhupuhetta tai suoranaista valhetta heidän keskinäisistään asioista. Mistä kukaan ulkopuolinen voisi jonkun pariskunnan lakiasioita tietää?


      • melinda02
        ja Marcelo kirjoitti:

        ei osallistuneet kirjan tekemiseen, joten siinä kirjassa on korkeintaan huhupuhetta tai suoranaista valhetta heidän keskinäisistään asioista. Mistä kukaan ulkopuolinen voisi jonkun pariskunnan lakiasioita tietää?

        Hatustako kirjan kirjoittaja Tarjan kommentit ja tiedot sopimuksesta veti? :}


    • sitten, että

      Tarja ei koskaan käyttänyt taustanauhoja? Ja vaikka käytti, niin sillähän ei tietenkään ole väliä koska se on Tarja:)

      Vai että on uutta musaa tulossa. Eihän se kiertue ensimmäisenkään levyn tiimoilta ei ole vielä edes alkanut. Levynjulkaisusta kuitenkin jo monta kuukautta. Erikoista touhua.

      • Sopuisa ihminen

        On paljon muusikkoja, jotka kiertävät itselleen sopivaa tahtia. Koska pääsen harvoin keikoille, toivon Tarjalta lisää musaa sekä musiikkia dvd:llä. Pääasia on, että uutta musiikkia tulee. Vaikka totuutta puhut, menneet on menneitä ja jokaisella on omat korvat kuunnella, onko musiikki hyvää ja mitä se itselle antaa. Eivätkös Tarja ja kumppanit ole olleet alkuvuodesta Karibialla lomailemassa ja uutta musaa suunnittelemassa.


      • ????

        Lähetin aamulla viestin tähän ketjuun, mutta pelkkä aika vain näkyy.


      • Angel Beauty
        Sopuisa ihminen kirjoitti:

        On paljon muusikkoja, jotka kiertävät itselleen sopivaa tahtia. Koska pääsen harvoin keikoille, toivon Tarjalta lisää musaa sekä musiikkia dvd:llä. Pääasia on, että uutta musiikkia tulee. Vaikka totuutta puhut, menneet on menneitä ja jokaisella on omat korvat kuunnella, onko musiikki hyvää ja mitä se itselle antaa. Eivätkös Tarja ja kumppanit ole olleet alkuvuodesta Karibialla lomailemassa ja uutta musaa suunnittelemassa.

        Laitan viestin vain sulle. Olen Tarjan ystävä, ja rasittunut kun lentää toiselta puolelta maapalloa takaisin Suomeen. Joten ei tarvi kadehtia.
        Se on tosi rankkaa.
        Kuitenkin Tarjalta tulee uutta musiikkia vuoden lopussa.
        Ja DVD löytyy My Winter Storm Delux-albumilta.

        Puhukoot tietämättömät paskaa Tarjasta.
        Mulla on oikea tieto.
        Tarjan näkee loppuvuodesta myös muualla Suomessa, Ei pelkästään Tavastialla 3.6.

        Nyt lähden Tarjan luona käymään.

        Halaus sulle!


      • ösldjösljd
        Angel Beauty kirjoitti:

        Laitan viestin vain sulle. Olen Tarjan ystävä, ja rasittunut kun lentää toiselta puolelta maapalloa takaisin Suomeen. Joten ei tarvi kadehtia.
        Se on tosi rankkaa.
        Kuitenkin Tarjalta tulee uutta musiikkia vuoden lopussa.
        Ja DVD löytyy My Winter Storm Delux-albumilta.

        Puhukoot tietämättömät paskaa Tarjasta.
        Mulla on oikea tieto.
        Tarjan näkee loppuvuodesta myös muualla Suomessa, Ei pelkästään Tavastialla 3.6.

        Nyt lähden Tarjan luona käymään.

        Halaus sulle!

        Ikää 13 ja risat? Sinä et ole lentokonetta nähnytkään.


    • redonion

      Angel Beauty, miksi sinä puhut Nightwishistä?! Tämä on Tarjan palsta.

      • Angel Beauty

        Vanhat NW:n asiat ei mua enää liikuta.
        Tämä on Tarjan palsta, tiedän sen.

        Mutta Nightwish rahastaa edelleen Tarjan äänellä/maineella.

        Esim. julkaisemalla uudestaan keräilykokoelmana mainostettua entistä tuotantoaan. Joiden levyihin on myös julkaistu entisten jäsenten nimmarit, myös Sami Vänskän ja Tarjan.
        Ainakaan Tarjalta ei ole kysytty lupaa hänen nimmarinsa julkaisemiseen.

        Mua ei kiinnosta asia enempää.
        Keskustelkaa Tarjan musiikista niin paljon kun tahdotte, ja menkää keikoille katsomaan ja kuunnelkaa.

        Kuusankosken konsertti on nyt valmiiksi leikattu ja masteroitu. Tulee Tarjan sivuille lähiaikoina,jtn saa katsoa.


      • KingOfTheForest
        Angel Beauty kirjoitti:

        Vanhat NW:n asiat ei mua enää liikuta.
        Tämä on Tarjan palsta, tiedän sen.

        Mutta Nightwish rahastaa edelleen Tarjan äänellä/maineella.

        Esim. julkaisemalla uudestaan keräilykokoelmana mainostettua entistä tuotantoaan. Joiden levyihin on myös julkaistu entisten jäsenten nimmarit, myös Sami Vänskän ja Tarjan.
        Ainakaan Tarjalta ei ole kysytty lupaa hänen nimmarinsa julkaisemiseen.

        Mua ei kiinnosta asia enempää.
        Keskustelkaa Tarjan musiikista niin paljon kun tahdotte, ja menkää keikoille katsomaan ja kuunnelkaa.

        Kuusankosken konsertti on nyt valmiiksi leikattu ja masteroitu. Tulee Tarjan sivuille lähiaikoina,jtn saa katsoa.

        Ei kai tässä kukaan rahasta kenenkään kustannuksella. Jos Nightwish julkaisee keräilykokoelman jossa Tarja ja Sami ovat mukana, niin kyllä jokaisesta myydystä levystä Tarjalle ja Samille varmaan tulee heille kuuluva osuus vaikka eivät enää bändiin kuulukaan. Jos siis Nightwish myy vanhoja levytyksiä niin kaikki mukanaolleet osapuolet hyötyvät rahallisesti.

        Henkilökohtaisesti en kuitenkaan usko että vanhoja levytyksiä myydään vain sen vuoksi että niissä laulajana on Tarja tai basistina Sami. Esimerkiksi itse olen hankkinut kaikki Nightwishin levyt vasta viime vuoden aikana upean musiikin vuoksi. Ja upea musiikki jatkuu vaikka basisti ja laulusolisti ovat vaihtuneet.


      • *****************
        Angel Beauty kirjoitti:

        Vanhat NW:n asiat ei mua enää liikuta.
        Tämä on Tarjan palsta, tiedän sen.

        Mutta Nightwish rahastaa edelleen Tarjan äänellä/maineella.

        Esim. julkaisemalla uudestaan keräilykokoelmana mainostettua entistä tuotantoaan. Joiden levyihin on myös julkaistu entisten jäsenten nimmarit, myös Sami Vänskän ja Tarjan.
        Ainakaan Tarjalta ei ole kysytty lupaa hänen nimmarinsa julkaisemiseen.

        Mua ei kiinnosta asia enempää.
        Keskustelkaa Tarjan musiikista niin paljon kun tahdotte, ja menkää keikoille katsomaan ja kuunnelkaa.

        Kuusankosken konsertti on nyt valmiiksi leikattu ja masteroitu. Tulee Tarjan sivuille lähiaikoina,jtn saa katsoa.

        Enpä tiedä miten on asia näiden keräilypainosten kanssa, mutta eiköhän ne yleisesti ottaen ole levy-yhtiöt, jotka noilla kaiken maailman uusintapainoksilla rahastaa. Ei bändillä välttämättä ole siihen sanottavaa. Mitä ihmeellistä Tarjan nimmarin julkaisussa muka on, taitaa se jaella niitä itsekin. Ja onhan se ennenkin julkaistu, mm. Century Childissa aikoinaan. Ei oo salainen... Tuskinpa ne kundit on niiden keräilypainosten ulkoasua itse suunnitelleet. Rahaa se Tarjakin noista saa, jos ne myy. Ei luulisi sitä haittaavan.

        Kyllä se on DPP:n myötä nähty, ettei Nightwish tarvitse Tarjaa sen enempää rahastukseen kuin mihinkään muuhunkaan. Tuskallinen totuus joillekin:) Kunhan seuraava levy ilmestyy ja tuo Nightwishille taas uusia faneja ne saattavat oikeasti kysyä, että kuka Tarja. Tulee faneja, jotka kuulevat ensin Anettea ja sitä kautta pitävät häntä sinä "oikeampana" laulajana. Pikkuhiljaa vanha keulakuva haalistuu. Näin se taitaa mennä. Kuinkahan tuskallinen havainto se on ollut ex-solistille itselleen, että bändi jatkaa voittokulkuaan ilman häntä niin kuin ei mitään ja oma ura tökkii?


      • kateusonrumaa
        ***************** kirjoitti:

        Enpä tiedä miten on asia näiden keräilypainosten kanssa, mutta eiköhän ne yleisesti ottaen ole levy-yhtiöt, jotka noilla kaiken maailman uusintapainoksilla rahastaa. Ei bändillä välttämättä ole siihen sanottavaa. Mitä ihmeellistä Tarjan nimmarin julkaisussa muka on, taitaa se jaella niitä itsekin. Ja onhan se ennenkin julkaistu, mm. Century Childissa aikoinaan. Ei oo salainen... Tuskinpa ne kundit on niiden keräilypainosten ulkoasua itse suunnitelleet. Rahaa se Tarjakin noista saa, jos ne myy. Ei luulisi sitä haittaavan.

        Kyllä se on DPP:n myötä nähty, ettei Nightwish tarvitse Tarjaa sen enempää rahastukseen kuin mihinkään muuhunkaan. Tuskallinen totuus joillekin:) Kunhan seuraava levy ilmestyy ja tuo Nightwishille taas uusia faneja ne saattavat oikeasti kysyä, että kuka Tarja. Tulee faneja, jotka kuulevat ensin Anettea ja sitä kautta pitävät häntä sinä "oikeampana" laulajana. Pikkuhiljaa vanha keulakuva haalistuu. Näin se taitaa mennä. Kuinkahan tuskallinen havainto se on ollut ex-solistille itselleen, että bändi jatkaa voittokulkuaan ilman häntä niin kuin ei mitään ja oma ura tökkii?

        Viestisi olisi voinut olla muuten ok mutta viimeinen virke pilasi kaiken. Tyypillistä NW:n hardcorefanin katkeruutta.

        Tarja menestyy, Nightwish menestyy. Hyvä molemmille ja sillä sipuli. En ole katkera enkä yritä vähätellä kumpaakaan.


    • ainut oikea

      nightwishin laulaja! Mutta NW on uusi laulaja ja Tarjalla oma ura, että ei kannatta enää kuintenkaan vanhoja kaivella.

    • redonion

      Miksi sinä puhut Anettestä Tarjan palstalla? Tämä on Tarjan palsta ja täälä puhutaan Tarjasta. Minä en puhu Ari Koivusesta Tarjan palstalla.

    • joku

      ... onko sulla jonkinlaisia ongelmia? ja tekstikin on aika heikkolaatuista yliopistoihmisen kirjoitteluksi. että uskottavaa...-,-

    • hfotmh

      " ja hän esiintyy myös muualla Suomessa kuin Tavastialla."

      Sitä odotellessa..........

    • Sain myös nimmarin

      Olen jutellut Tarjan kanssa Helsingissä joulukonsertin jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe