eli jopa yläkanttiin auton eturenkaisiin olen laittanut 2,2 baaria ja silti näyttää kuin olisi vajaat paineet, takana vain 2 baaria ja renkaat aivan pyöreät myös tietä vasten.
Mikä vikana, renkaassa vai autossa?
Norm. rengaspaineet, silti vajaan näköinen rengas
9
3736
Vastaukset
- mittarissa..
....
- luulisin
Autoissa on etuosa yleensä painavampi, koska edessä sijaitsee moottori ja voimansiirtolaitteet, joten renkaatkin painuvat edessä vähän enemmän ja näyttävät vajaammalta.
Sillä ei ole mitään väliä miten tyhjältä renkaat näyttävät, kuhan vaan rengaspaineet ovat jotakuinkin kohdillaan.- mikä voisi...
tienvarsitarkastuksessa poliisit kiinnittivät huomiota "vajaan" näköisiin eturenkaisiin, kävin sitten ratsian jälkeen tarkastamassa rengaspaineet ja ne olivat täysin normaalit, lisäsin varmuuden vuoksi eteen hieman suosituksia korkeammat paineet ja eivät silti paljoa kummemmalta näyttäneet.
Jos poliisi päättää että renkaat ovat vajaapaineiset vaikka eivät ole eikä autossa & renkaissa ole mitään vikaa niin mitäs minä sitten sanon tai teen, poliisille on paha mennä vastaankaan väittämään? - Tiedän
mikä voisi... kirjoitti:
tienvarsitarkastuksessa poliisit kiinnittivät huomiota "vajaan" näköisiin eturenkaisiin, kävin sitten ratsian jälkeen tarkastamassa rengaspaineet ja ne olivat täysin normaalit, lisäsin varmuuden vuoksi eteen hieman suosituksia korkeammat paineet ja eivät silti paljoa kummemmalta näyttäneet.
Jos poliisi päättää että renkaat ovat vajaapaineiset vaikka eivät ole eikä autossa & renkaissa ole mitään vikaa niin mitäs minä sitten sanon tai teen, poliisille on paha mennä vastaankaan väittämään?Vai oli niin viisaita poliiseja, johan olivat varsinaisia ilmapuntareita.
Ei poliiseista tarvitse välittää, eihän nekään mitään jumalia ole, vaan ihka tavallisia mammanpoikia jotka joskus luulevat tietävänsä enemmän kuin tietävätkään ja näin ollen paljastavat joskus tyhmyytensä.
Eipä ne varmaan rengaspaineista sakkojakaan kirjoittaneet, joten unohda koko huomautus ja pidä renkaissa normaalit paineet, lössöttipähän ne vaikka kuinka tyhjännäköisenä.
- 77677
Itsekin pohdin juuri samaa kun heitin talvinakit alle. Laitoin vähän enemmän painetta kuin mitä ohjekirja sanoo ja silti näyttää löysältä.
- tumpeloo
Matalaprofiili kumi näyttää tyhjältä, se on sporttinen!
- Etkö_keksinyt
Laita ilmaa sinne renkaan alaosaan niinkuin olet ilmeisesti laittanut taakse!
- kovat.renkaat
Kyllä on kepeää ajella, kun laittaa 0,3 yli suosituksen, minkä olen tehnyt jo 20 vuotta.
Renkaat eivät kulu liikaa keskeltä, vaikka Esson baarissa niin väitetäänkin.
- Kfkfjgkgkfk
Talvella pito voi heikentyä kovilla paineilla.
Mutta tosiaan, alaosaan saa ilmaa niin, että katsoo venttiilin olevan alhaalla, kun laittaa ilmaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345