Lukaiskaapa ...

ihmeissään

www.minaolen.com

Klikatkaapa sitten täältä edellä olevasta osoitteesta etusivulta luettavaksenne vaikkapa artikkelit:

- Kuolleet lääkärit eivät valehtele
- Sokeriton, älä edes ajattele sitä!
- Palauta voimasi puhdistuksella!

Kun olette lukeneet, niin palataan! Tosi mielenkiintoista nähdä kommentteja.

28

1430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sabrina

ja me kun ollaan taalla valloissa oikein aspartaamin suurkuluttajia. harvoilla kuluttajilla on mielenkiintoa ottaa selville ruokien ja juomien turvallisuudesta. sita ostetaan mita markkinoidaan ja mita kaupasta saa vihreasta ketsupista ja sinisesta mehujaasta alkaen.
      kiitos tasta linkista.

• makee

Aatelkaa nyt vähän mitä meille syötetään ...

• nainen

jotkut niistä vaikuttavat vähän henkimaailman uskomusasioille.

• Sabrina
      • nimim.

Mielenkiintoista, ja vähän koomista. Nimittäin pari päivää sitten päätin että nyt loppu aspartaamin käyttö...Eli yhden kirjoituksen perusteella olin valmis uskomaan että se on hirveä myrkky. Olen aina inhonnut fanaattisuutta ja yksioikoista ajattelutapaa, nyt sorruin siihen itse... :)

Yritetään siis löytää se totuus ja tieteellinen näyttö ennenkuin tehdään mitään johtopäätöksiä...

Hyvää syksyä!

• kysyvä
        nimim. kirjoitti:

Mielenkiintoista, ja vähän koomista. Nimittäin pari päivää sitten päätin että nyt loppu aspartaamin käyttö...Eli yhden kirjoituksen perusteella olin valmis uskomaan että se on hirveä myrkky. Olen aina inhonnut fanaattisuutta ja yksioikoista ajattelutapaa, nyt sorruin siihen itse... :)

Yritetään siis löytää se totuus ja tieteellinen näyttö ennenkuin tehdään mitään johtopäätöksiä...

Hyvää syksyä!

Vaan eikö se voi olla niinkin, että tietoisuus auttaakin vähentämään tuskaa? Lukekaa ihmeessä nuo alussa mainitut artikkelit - mieluiten kahteen kertaan. Ja päätelkää sitten itse.

• Sabrina
        kysyvä kirjoitti:

Vaan eikö se voi olla niinkin, että tietoisuus auttaakin vähentämään tuskaa? Lukekaa ihmeessä nuo alussa mainitut artikkelit - mieluiten kahteen kertaan. Ja päätelkää sitten itse.

haluaisin vain viela muistuttaa erilaisien internetissa julkaistavien laaketieteellisten julkaisujen alkuperasta. org -edu ja gov -paatteiset osoitteet ovat luotettavia tiedonlahteita nailla englanninkielisilla sivuilla.

• rape
        kysyvä kirjoitti:

Kannatan tätä ajattelua.

• oikea tieto
        rape kirjoitti:

Kannatan tätä ajattelua.

Tieto vähentää tuskaa:
        Toimii siis niillä jotka uskovat yksioikoisesti esim. johonkin yksittäiseen artikkeliin, kirjoitukseen, mielipiteeseen...>> Ei vaadi paljon vaivannäköä >> heille on siis olemassa vain yksi totuus.

Tieto lisää tuskaa:
        Toimii niillä jotka vertailevat, pohtivat, siis asettavat kyseenalaiseksi... Käyttävät siis omaakin harkintaansa suodattaessaan tiedon tulvaa >> Vaatii vähän vaivannäköä >> voi olla olemassa useampikin totuus, tai ei yhtään...

• tiatoniakka
        oikea tieto kirjoitti:

Tieto vähentää tuskaa:
        Toimii siis niillä jotka uskovat yksioikoisesti esim. johonkin yksittäiseen artikkeliin, kirjoitukseen, mielipiteeseen...>> Ei vaadi paljon vaivannäköä >> heille on siis olemassa vain yksi totuus.

Tieto lisää tuskaa:
        Toimii niillä jotka vertailevat, pohtivat, siis asettavat kyseenalaiseksi... Käyttävät siis omaakin harkintaansa suodattaessaan tiedon tulvaa >> Vaatii vähän vaivannäköä >> voi olla olemassa useampikin totuus, tai ei yhtään...

Tiatoo ja tiatoo

• aspartaamia

silti kaikki seuraavat aspartaamitaudin fibromyalgia-oireista:

äkkinäisistä kivuista, jalkojen puutumisesta, krampeista, huimauksesta, päänsäryistä, tinnituksesta, nivelsäryistä, masennuksesta, ahdistuksesta, puhe- ja näköhäiriöistä tai muistikatkoista,

En voi sairastaa aspartaamitautia, koska olen syönyt elämäni aikana todella vähän "sokerittomia" tuotteita,
      vai onko samat oireet myös xlitolista ???

• kiitti "ihmeissään"

Niin oon ihmeissäni minäkin. Mitä seuraavaksi?

• Maikki

Asiassa olevan vinha perä.

Mielenkiintoisia artikkeleita tosiaankin.Itse kuulun B-veriryhmaan ja pidän todella liharuoista ja happamista maitotuotteista

• terveysfriikki

Tosi huimaa luettavaa, lukekaa ihmeessä!

• tuomas

Katsii funtsii ...

• tosentti

Vallankumous on alkanut! Lukekaa nyt ihmeessä ainakin ensin tuo "Kuolleet lääkärit eivät valehtele"-juttu ja alkakaa heräillä! Ja sitten tuo aspartaamiasia ..... ohohohohoho ...

• salaliitto ;)

Minä sain tuon tri Wallachin esitelmän keväällä herba-seminaarista. Luin sen ja ajattelin, että käsittämätöntä tämä maailman meno! Niin perusteellista tutkimusta ja havaintoja tuo Joel on tehnyt ja ihmiset vain eivät usko. Tai eivät saa tuota tietoa. Mutta maailmassa vallitseekin lääketehtaiden/lääkäreiden ja elintarviketeollisuuden eli salaliitto ;) Bisnes on tärkeintä...

• huijattu
        salaliitto ;) kirjoitti:

Minä sain tuon tri Wallachin esitelmän keväällä herba-seminaarista. Luin sen ja ajattelin, että käsittämätöntä tämä maailman meno! Niin perusteellista tutkimusta ja havaintoja tuo Joel on tehnyt ja ihmiset vain eivät usko. Tai eivät saa tuota tietoa. Mutta maailmassa vallitseekin lääketehtaiden/lääkäreiden ja elintarviketeollisuuden eli salaliitto ;) Bisnes on tärkeintä...

Markkinatalous perustuu pohjattomaan ahneuteen, vastuuttomaan lyhyentähtäyksen voitonmaksimointiin ja hölmöjen ihmisten huijaukseen .... minkä nämäkin jutut hyvin todistavat ... ett silleen ...

• uunoeemeli
        salaliitto ;) kirjoitti:

Valitettavasti teoriasi on ihan oikea! Valitettavasti. Lukekaa ihmeessä nuo ensimmäisen eli alkuperäisen viestin jutut, niin saatte aavistuksen reaalimaailmasta!

• anneli
        uunoeemeli kirjoitti:

Valitettavasti teoriasi on ihan oikea! Valitettavasti. Lukekaa ihmeessä nuo ensimmäisen eli alkuperäisen viestin jutut, niin saatte aavistuksen reaalimaailmasta!

Just niin, hyvä uunoeemeli!

• kusetettu
        salaliitto ;) kirjoitti:

Meitä kusetetetaan terveytemme kustannuksella törkeästi. Ahneet lääketehtaiden osakkeenomistajat ja lääkärit jne ....
        Ja sallimme kaiken tämän tapahtua.

• mäntti
        kusetettu kirjoitti:

Meitä kusetetetaan terveytemme kustannuksella törkeästi. Ahneet lääketehtaiden osakkeenomistajat ja lääkärit jne ....
        Ja sallimme kaiken tämän tapahtua.

KUSETUSTEN KUSETUS !!!

• kiitollinen

Kiitos, että otit näin tärkeän asian tänne esille!

• luomumimmi

Nyt kaikki lukemaan ja perehtymään näihin juttuihin. Ja jos osoittautuu, että asiat on yhtään siihen suuntaan, niin pakko on ryhtyä johonkin. Olisi kiva miettiä jollain hiukan asiantuntevalla porukalla näitä asioita.

Sydämellinen kiitos sille valistuneelle, joka avasi tämän keskusteluan!

• lukenut

Näissä lehtiartikkeleissa ollaan tosiaan perimmäisten kysymysten äärellä. Miettikää.

• unikeko

Olemme unessa, herätkäämme!

• aamuntuuli
        unikeko kirjoitti:

Olemme unessa, herätkäämme!

Alä oo unikeko huolissas, herääminen on alkanut!

• puoliunessa
        aamuntuuli kirjoitti:

Alä oo unikeko huolissas, herääminen on alkanut!

Herääminen helpottuu ja tietoisuus lisääntyy, kun lukee nuo alkuperäisessä viestissä viitatut jutut:

www.minaolen.com

Klikatkaapa sitten täältä edellä olevasta osoitteesta etusivulta luettavaksenne vaikkapa artikkelit:

- Kuolleet lääkärit eivät valehtele
        - Sokeriton, älä edes ajattele sitä!
        - Palauta voimasi puhdistuksella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe