selkärangattomat naiset

Mies vain

Miksei naiset voi edes jossain kassajonossa seistä suorana vaan pitää aina olla jollain s-mutkalla se kroppa kuin selkäranka todellakin puuttuisi kokonaan.
onko naiset todellakin niin laiskoja vötäleitä etteivät jaksa edes hetkeä seistä suorana vaan kuvastavat jo ulkoisestikin vajaita luotettavuuden kykyjään. Kieroja, veteliä laiskoja letkuja joihin ei voi luottaa tippaakaan!

8

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertta

Mitä tälläkin oli tekemistä feminismin kanssa?

---

Potkaise toki seuraavan kerran, niin päästän edelleni kassajonossa. MINÄ kyllä jaksan seisoa vähän pidempäänkin, vaikka selkä mutkalla onkin.

• Sanelma

jonkin sortin napoleon-kompleksi - ajatteles, kundi on ihan pokalla käyttänyt nimimerkissään sanaa "mies", kuitenkin on jossain viestissään livauttanut olevansa 28-vuotias. Mistä lähtien alle kolmikuymppisiä ihmissuvun urospuolisia edustajia on kutsuttu miehiksi?? (Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta :)

• Mies vain
        Sanelma kirjoitti:

jonkin sortin napoleon-kompleksi - ajatteles, kundi on ihan pokalla käyttänyt nimimerkissään sanaa "mies", kuitenkin on jossain viestissään livauttanut olevansa 28-vuotias. Mistä lähtien alle kolmikuymppisiä ihmissuvun urospuolisia edustajia on kutsuttu miehiksi?? (Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta :)

Joka on lain edessä aikuisen tavoin täysin vastuussa itse teoistaan ja velvollisuuksistaan on aikuinen ja aikuista miespuolista tavataan sanoa mieheksi. Eli 18 vuotiaasta alkaen on käytettävä sanaa mies.
        Samahan periaatteessa pätee naisiinkin mutta eihän ne mistään itse vastaa, kaikesta syytetään vain miehiä...

• Hertta
        Mies vain kirjoitti:

Joka on lain edessä aikuisen tavoin täysin vastuussa itse teoistaan ja velvollisuuksistaan on aikuinen ja aikuista miespuolista tavataan sanoa mieheksi. Eli 18 vuotiaasta alkaen on käytettävä sanaa mies.
        Samahan periaatteessa pätee naisiinkin mutta eihän ne mistään itse vastaa, kaikesta syytetään vain miehiä...

Olenkin ollut sitä mieltä, että naisten selän vinous on miesten syytä. Kaikkihan on miesten syytä.

Naisia pitää kasvattaa pumpulissa, jottei heidän selkänsä vinoutuisi.

• osuit asian ytimeen
        Hertta kirjoitti:

Olenkin ollut sitä mieltä, että naisten selän vinous on miesten syytä. Kaikkihan on miesten syytä.

Naisia pitää kasvattaa pumpulissa, jottei heidän selkänsä vinoutuisi.

Ja miehiä pitää kasvattaa remmillä, jotta heidän selkänsä vammautuisi ja vinoutuisi hakkaamisesta...

• sanahelinää

Olen samalla ihmetyksellä katsellut näitä nuoria naisia, jotka saavat kroppansa todella hassuun S-asentoon.

Tyyliin lantio eteen, vähän kroppaa kiertäen sivulle ja hartiat lysyyn. Näitä löytyy ihan jokapaikasta jopa punttisalilta.

En tiedä mistä tämä muoti on saanut alkunsa, mutta todella velton näköistä ja S-asento näyttää senkuin lisääntyvän nuorien naisten keskuudessa.

Yritin treenien jälkeen peilin edessä ihan mielenkiinnosta kokeilla, mitenkä tuo luonnottoman näköinen S-oikein syntyy. Ei onnistunut. Ehkä siihen tarvitaan vuosien löhöäminen sohvalla kertaakaan ryhtiä oikaisematta.

Tuohon kun lisätään vielä lannehousut, just rinnat peittävä toppi, Britney Spears blondaus ja räspy räpsy silmät, niin johan on kamaluus valmis.

S-mutkalaiset näyttävät olevan tasaiseen alle 20v neitokaisia. Noh, onhan historiassa ollut aika jolloin naisen kuului näyttää kalpealle nuokkuvalle liljalle ollakseen viehättävä.

• Mtv fashion

En ole pistänyt merkille uutta S-tyyliä.
        MTV musiikkikanavaa olen joutunut katsomaan murkkuikäisten lasteni takia vuosia.
        Popidodit musiikkivideoissa eivät saa enää minua hätkähtämään mitenkään.
        Miten sitten joku unelias ja huonoryhtien suomineito.
        Jotkut häpeävät pituuttaan. Minä ainakin oikaisen vähäiset senttini täyteen mittaansa.
        Kasvaville pitää muistuttaa ryhdin tärkeydestä.
        Tuskin kasvattaminen enää kassajonoissa on mielekästä.
        Jos huonoryhtiset kassajonossa ärsyttävät, niin katsele lehtihyllyissä olevia hyvärunkoisia naisia.
        Silmää voi lepuuttaa toki monessa muussakin kohteessa.
        Miten muuten on oman ryhtisi laita?

• Sohvi

asiasta olet huolestunut. Sinähän pidät meistä! Ilmaiset sen jotenkin varsinaissuomalaisten tapaan, ne kehuvat tyyliin: ei ihan huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6205
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3856
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2841
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2380
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2272
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1322
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1281
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe