On todistettavissa oleva asia, että nainen on luotu miehen kylkiluusta. Miehillä on yksi kylkiluu vähemmän kun naisilla.
Nainen miehen kylkiluusta
5
1192
Vastaukset
- Chimera86
oletko miettinyt,että jos koko uskonto olisi perustettu tuon kylkiluu-jutun ympärille,joka on voitu huomata jo aikasemmin kuin kristinuskosta on kirjoitettu...?
- lääkäri
... kun ei ole. Kylkiluita on saman verran (12 paria) molemmilla. Itse kuitenkin uskon tuon kylkiluustaluomisen, hankitut ominaisuudethan eivät periydy, eli ei esim. kätensä menettänyt mies saa yksikätisiä poikalapsia.
- Sohvi
kaikenlaisiin luuloihin onkin täällä ns. mieslogiikan tukijalka. Sen näkee. Sanotaan, että armeijassa vasta huomaa, MILLAISIA ihmiset todella voivat olla, ei niitä muualla tapaa. Ei tarvita enää armeijaa siihen, meillä on netti. Avartavaa.
- meddie
Kuten jo ylhäällä herra lääkäri mainitsikin, miehellä ei ole yhtään vähempää kylkiluita. Minä opin tuon asian jo ala-asteella. Nukuitko sinä biologian tunneilla?
- Profeetta
Jumala loi naisen piruuttaan, jotta miehelläkin olisi jotakin pähkäilemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760