..ja nuuhkin itseäni..jopas rakastuin..itseeni.. hihihi nyt olo on kuin ujolla teinipojalalllalallalaa..
ketä muuta enää kannattaa rakastaa ku itteään?.. No.. MItä!????? perjantaipullooko? No.. MItä?!!!
jätin pesemättä
8
295
Vastaukset 8
- Tontun-retale
Ameriikkaa.
Liikkuvisa-kuvisaki gaad löövs amerika.
PS. Se Dove-shampoo ei oo sisäiseen käyttöön ;) - Pois ja
kainalo esiin...haistellaanpa..hmmm.hmm miehekästä ...sopii mulle ..perjantai illan huumaa
- on paras
pervokki kirjoitti:
..pitäskö raahautuu liveen tänä iltana?.. kutsu kävi jo..tai vihjailu..
päivä lähteä baanalle..usko itseesi ja "tuoksuusi
on paras kirjoitti:
päivä lähteä baanalle..usko itseesi ja "tuoksuusi
..näin teeh ja ohjeistusseksi.. muzaa 60 luvulta,,,
http://www.youtube.com/watch?v=P8tCSlW2Jzc
- kutsuko-kö
kävi....ei vaa
n mulle...käynkö myös suihkussa,että tuon omen tuoksuni sulle...vihjaus...avoimien ovien päivään:))))..tuo vain... nyt lähtee bussini mun lähden matkaan..jos selviän olen täällä taas huomenna..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O41629- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554