saappaat sisällä

nnnnokia

kiinnostaisko kumpparien sisäkäyttö.millaisissa kumppareissa sinä tai te astelisitte sisätiloissa. mikä ois kiihoittava paikka.saappaissa on voimaa ja kiellettyä tunnetta,vai mitä.

26

5412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari Juntti

      Lantalan sontatunkiossa olis veikeää talsia neljäviitoset jaloissa...

    • EvitaKontio

      Juuri tänä sunnuntain aamuna kuten yleensäkin sonnustauduin Kontioihin aamukahvittelutuokiota varten. Ne ovat edelleen jalassani, uusimmat, kiiltävät ja vielä kumin tuoksuiset, mustat Kontio-kumisaappaat - pari numeroa "liian isot". Minusta on mukavaa oleskella isot saappaat jalassa ja tuntuvathan Kontiot myös lämpimiltä. Vaihtoehtona ovat koko pitkältä varreltaankin kumiset kahluusaappaat, jotka pätevät sisäsaappaina nekin. Ulkohommia varten ovat sitten omat saappaansa.

      • Uuden kumin tuoksu

        Heippa! Mäkin tykkään olla sisätiloissa aivan uusissa kiiltävissä. Kontio-kumisaappaissa jotka mullakin ovat pari numeroa liian isot ja hölskyvät ihanasti väljinä sekä se uuden kumisaappaan tuoksu, vaude!!! Mua tosiaan kiihottaa eniten uudet, kiiltävät ja vähän isot pitkävartiset kumisaappaat, kuten esimerkiksi juuri. Kontiokumisaappaat!


    • kontiot

      Punaiset kontiot jalassa voisin olla kotona. Katsella tv:tä, tehdä kotitöitä ja ottaa vaikka päiväunet saappaat jalassa.

      • 88.n

        mul on mahdollisuus kulkea kumpparit jalassa sisällä ja usein sen teenkin vieraillessa jätkä kaverini luona.käytössäni on punaiset kontiot,vanhat kuluneet.nämä ratsutallilla käyttämät saappaat jalassa astelen ja olen hänen asunnollaan,tunne on jotenkin kiehtova ja olen siihen koukussa.saan arvostusta rohkeaan käytökseeni myös häneltä.joten saappailla piristystä ja säpinää.


      • Carita
        88.n kirjoitti:

        mul on mahdollisuus kulkea kumpparit jalassa sisällä ja usein sen teenkin vieraillessa jätkä kaverini luona.käytössäni on punaiset kontiot,vanhat kuluneet.nämä ratsutallilla käyttämät saappaat jalassa astelen ja olen hänen asunnollaan,tunne on jotenkin kiehtova ja olen siihen koukussa.saan arvostusta rohkeaan käytökseeni myös häneltä.joten saappailla piristystä ja säpinää.

        Ootko Jukka varastanut ne punaisetkin kontiot joltakin?


      • Anonyymi
        88.n kirjoitti:

        mul on mahdollisuus kulkea kumpparit jalassa sisällä ja usein sen teenkin vieraillessa jätkä kaverini luona.käytössäni on punaiset kontiot,vanhat kuluneet.nämä ratsutallilla käyttämät saappaat jalassa astelen ja olen hänen asunnollaan,tunne on jotenkin kiehtova ja olen siihen koukussa.saan arvostusta rohkeaan käytökseeni myös häneltä.joten saappailla piristystä ja säpinää.

        Peukku punaisille kontioille!


      • Anonyymi

        Jep, punaiset kontiot ovat saappaiden aatelia! Myös ulkokäyttöön!


    • yxss

      meillä kumpparit on osa seksileikkejä.ja kuuluvat kotonakin mutta ehdottomasti ne ovat mökki vkl kovassa käytössä ja jalassa.vois sanoa että ovat ainoat jalkineet ja jalassa niin ulkona kuin sisällä.niillä saadaan rento ja vapautunut tunnelma.on se vaan hienoa tulla käytön jälkeisissä kumppareissa sisälle saappaista välittämättä,ja kokea vaihka keittiön pöydällä viikon paras orgasmi.joten suosittelen pieniä tavallisuudesta poikkeavia seksi hetkiä tai koko vkl muillekkin.

      • Kontiot

        Kävin testaamassa viikonloppuna rantajäätä. Ei kestänyt, Kontiot hörppäsivät vettä oikein kunnolla.

        Siinä olin päivän saappaat hölskyen. Tyhjensin saappaat vasta illalla.


      • kiitos...

        kokeilemme tänä vkl anopin mökillä.siis saappaat jalassa.ja monta kertaa.


      • tyyli...
        kiitos... kirjoitti:

        kokeilemme tänä vkl anopin mökillä.siis saappaat jalassa.ja monta kertaa.

        mielestäni anopin mökki on oikein sopiva paikka harrastaa seksiä kumisaappaat jalassa tai muutenkin kulkea ne jalassa sisällä.itse hoidin anopin asuntoa pari vk hänen ollessa matkoilla ja kuinka nyt satuinkin aina laittamaan kontiot jalkaan kun siellä kävin ja ei tullut mieleenkään riisua niitä sisällä astellessa,harmi ettei mies ehtinyt mukaan ois pitänyt vielä kokeilla keittiön pöytäkin,saappaissa tietenkin.


    • meillä...

      meidän pihalla järjestettiin puutarha kurssiin liittyen käytännön töitä.tietenkin myös kahvit tarjottiin.joten kymmenkunta paikalla ollutta naista astelivat sisään ja kukaan ei riisunut kenkiään eikä kumisaappaitaan.ja kumpparithan melkein kaikilla oli jalassa.eikä siinä mitään,olis vain ollut turhaa sähläystä eteisessä.mut oli kiva seurata miten yhtenäisesti käyttäytyivät ja sisälle astelivat.joku vielä kehuskeli työsaappaikseen ja sanoi että ne ovat hänen jos tuoksuvat.no kyllä yhdet kääntövarsi kontiot olivat myös melko likaiset.

      • ainakin saappaissao

        olemme kaksi saappaissa viihtyvää paria ja tänään lähdimme viettämään vappua vuokraamallemme mökille.hyvin on ilta lähdössä käyntiin,mökki on iso valoisa ja siisti,lakattu lattia ja matot luovat kodikkuutta


      • mökillä
        ainakin saappaissao kirjoitti:

        olemme kaksi saappaissa viihtyvää paria ja tänään lähdimme viettämään vappua vuokraamallemme mökille.hyvin on ilta lähdössä käyntiin,mökki on iso valoisa ja siisti,lakattu lattia ja matot luovat kodikkuutta

        oon 24 nainen ja aina ollessani mökillä käytän rakkaita kääntövarsi kontioitani.mustat paljon mailmaa nähneeet mutta niin hyvät.ja vaihka tasokas mökki niin jotenkin mökillä sellainen fiilis että on pakko pitää sisälläkin jalassa,vapauttava tunne.kontio rules.


      • Kontiofani
        mökillä kirjoitti:

        oon 24 nainen ja aina ollessani mökillä käytän rakkaita kääntövarsi kontioitani.mustat paljon mailmaa nähneeet mutta niin hyvät.ja vaihka tasokas mökki niin jotenkin mökillä sellainen fiilis että on pakko pitää sisälläkin jalassa,vapauttava tunne.kontio rules.

        Olisipa tuollaisia enemmän!


      • mökillä
        mökillä kirjoitti:

        oon 24 nainen ja aina ollessani mökillä käytän rakkaita kääntövarsi kontioitani.mustat paljon mailmaa nähneeet mutta niin hyvät.ja vaihka tasokas mökki niin jotenkin mökillä sellainen fiilis että on pakko pitää sisälläkin jalassa,vapauttava tunne.kontio rules.

        tässä vielä töissä mutta sit lähden illalla mökille kaverin kanssa.saappaat muuten autossa kun meen peseen auton lähteissä.siitä onkin sitten hyvä jättää saappaat jalkaan,kotona käyn ja matkalla kaupassa,mutta ne voin hoitaa saappaat jalassa matkahan on osa mökki reissua.mökillä kuljen saappaissa vaihka näin kuivaa no vähemmän tulee sisälle siivottavaa.pitäähän sitä kontiot jalassa olla.


    • bbk+

      tässä viestiketjussa on monta kiihoittavaa elementtiä miten saappaita käytetään.mukavaa luettavaa ja on joku muukin lukenut. meillä saappaat ovat myös osa seksileikkejä,käyttö kohteita niin ulkona kuin sisällä.

    • Anonyymi

      Käytän kotona vanhat Lena korkokumpparit koko 41. Vaimoni sai ne äidiltään, kun vanha rouva siirtyi Hai-saappaisiin. Lenat olivat liian isot vaimolleni, joten hän antoi ne minulle kotisaappaaksi. Pidän ne aina jalassa, paitsi kun tulee vieraita.

    • Anonyymi

      Minulla on usein sisällä Hai-saappaat jalassa. Siivous onnistuu ne jalassa hyvin , hyvä painella imurin painikkeita. Kerran oli pudonnut pieni metallirasia lattialle. Astuin sen päälle , onneksi oli saapas jalassa , muuten olisi tuntunut kipeältä.

      • Anonyymi

        14 vuotta vanhaa!


    • Anonyymi

      Meillä on aina kumpparit sisällä ja ammatikseen jalassa.
      Seisotaan päivät liukuhihnalla pääosin vihreissä Sievin kevyt saappaissa mutta Kontioita kuten itselläni useimmiten ja joitain muitakin on käytössä.
      Mukavasti lämmittää jo ensimmäisellä tauolla ja loppipäivästä aivan likomärät ja väsyneet on jokaisen saapasjalat.
      Pahinta on kaikenlaiset vierailijat: tapittavia-, halveksuvia katseita ja supattelua kun kumihanska kädet tekevät edessä yksitoikkoista pakkotahtista työtätään. Taistelen usein häpeän punaa ja noloutta vastaan tavallistakin tulisen kuumemmissa kumisaappaissani joiden tiedän loistavan avoimesti ulkoakin päin kiiltävän kosteina koko yleisölle.

    • Anonyymi

      Aloittaja, miltä tuntuu olla HUPERO?

    • Anonyymi

      Aloittaja - muista pöpilääkityksesi, löytyvät dosetista lauantain kohdalta!

    • Täällä myös kumisaappaista nauttiva.

      • Anonyymi

        Täällä korkosaappaista nauttiva!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe