Oon kattellu tän tyyppistä kärryä jo jonkin aikaa:
http://www.mobile.de/SIDOaEb3hIKvyMIrB1RYi7Xwg-t-vaNexlCsAsK%F3P%F3R~BmSB10LsearchPublicJ1060712324A1LsearchPublicCCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B74%7C-t-vMkMoPRSm_xprsO~BSRA6E20100C944H60000000C944A0H30000000A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111123979021&top=3&
Paljonkohan tollaselle tulis veroja ku sen tois Suomeen? Ja paljo tollane suomessa maksais? Miten toi voi ollakkaan noin halpa Saksassa? :)
Paljonko Porchen verot ois?
8
1295
Vastaukset
- muualla.
Yks kappale 1984 mallia löytyy tuoduista ja veroa mennyt yhteensä 2922,15 €. Vertailuhintana pidetty 8464 €.
1988 mallilla vastaavat arvot 4695,33 € ja 13600 €.
Lähde: http://www.autoverotus.net - JaKe
...se on kolhittu espanjalaiskiesi...
- ...
...
- peter von pet
ei tulisi veroja lainkaan, koska Porchea ei ole olemassakaan.
Menisit koulun penkille ja opettelisit kirjoittamaan Porsche vai onko Jussi vaativin sana, minkä hallitset?- Akateeminen
Lukihäiriöinen amisporukka näitä romuja rahtaa.
- Jussi
Akateeminen kirjoitti:
Lukihäiriöinen amisporukka näitä romuja rahtaa.
Ens viikolla alkaa diplomi-insinööriksi opiskelut että hassua että sanottu mua ammattikoululaiseks. Kyl musta vähä tuntuu että mä osaan suomen kielen paremmin ku kumpikaan teistä, aika lapsellisia ootte ku tollasesta valitatte, iha niiku popula ei tajuis että mistä mä puhun.
- Make
Jussi kirjoitti:
Ens viikolla alkaa diplomi-insinööriksi opiskelut että hassua että sanottu mua ammattikoululaiseks. Kyl musta vähä tuntuu että mä osaan suomen kielen paremmin ku kumpikaan teistä, aika lapsellisia ootte ku tollasesta valitatte, iha niiku popula ei tajuis että mistä mä puhun.
Ei kannata sellaista autoa ostaa ja havitella, jos ei osaa sitä oikein kirjoittaa. Oikeat Porsche kuskit kokee inflaation siinä vaiheessa, kun amis-kaverit ajelee pitkin katuja amisviikset väpättäen.
- ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626