En tiiä kuuluko tää edes tälle autopalstalle, mutta kysympähän silti..
Parkkeerasin autoni eilen kauppareissulla pensaan viereen, tullessani takaisin kaupasta auton katto oli täynnä pieniä siivellisiä ötököitä, ilmeisesti lentomuurahaisia. Autoni on vaalea, hopeanharmaa kauttaaltaan, muissa viereisissä tummemmissa autoissa ötököitä ei ollut. Mikähän niitä houkutteli just mun auton kimppuun?
Ihme ötököitä auton kimpussa
12
2277
Vastaukset
- arvaaja
että autosi on paskalle haiseva lada...
- Keke
Joo lentomuurahaisia ovat. Jostain syystä tykkäävät vaaleista autoista, etenkin harmaista. Mulla oli aikaisemmin siniharmaa sekä musta auto, joka päivä harmaa oli muurahaisten peitossa, mustassa autossa niitä ei ollut koskaan. Tarkempaa selvitystä voit kysästä vaikka luontoillasta...
- Seat
Jos ei missään muualla näy ötököitä, niin ainakin minun keltaisessa autossa niitä on. On muuten luoksensa keräävä väri kaikenlaisista pörrääjistä.
- Hyundai
Sama täällä, kaiken huippuna oli kerran muutama keltainen leppäkerttukin! Mitenkähän muuten tässä syksymmällä kun ampiaiset alkaa lentelemään vähän agressiivisemmin, niitähän keltainen väri myös houkuttelee?
- Oululainen autoilija
Heh :) voisi luulla että oisin itse tuon kirjoittanut.
Minulla on nimittäin hopean värinen TDI farkku ja eilen töistä tullessani ja parkkiin ajaessani ehdin kävellä vain auton taakse ja ottaa takaluukusta tavaraa, niin auton katto oli hetkessä mustanaan lentomurkkuja. Tuntia myöhemmin kun kävin autolla, niin niitä ei enää ollutkaan.
Hieman jäi ihmetyttämään ja nyt kyllä ihmetyttää vielä enemmän kun jollain muullakin on sattunut samoin. Pitäiskö kysyä tuolta ötökkäpalstan puolelta :) - .....
....
- Samma här
sama täällä, hopean harmaa auto myös meillä. Onko kellään löytynyt ongelmaan ratkaisua? Hyönteismyrkkyä autoon??
- Kuusi jalkaa alla
100 km/h vauhtia niin alkaa siivekkäiden ote livetä. Eikä niitä muutenkaan enää marraskuussa lentele.
- ei sen kummempia
lentomurahaisia, näin elokuun alulla tuppaavat lentelemään.
- ai gauhia
varo ihmeessä, ne raiskaa sun auton.
- jhvgfdxhgf
Otikon perusteella tuli ensiksi mieleen huumeveikot ja muut aivojenliuottajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826