Postin asiakaspalvelu?

Jorte

Täytyypä taas "etsintäkuuluttaa"postilähetystä,kirje on laitettu postiin Helsingistä 8-4-08 Pirkanmaalle olisi pitänyt saapua mutta eipä ole näkynyt vaikka nyt on jo 14-4.Ei voi muuta sanoa että postin palvelu on tosi surkeaa,tässä viime kuulla lähetin Helsinkiin pienen paketin Pirkanmaalta 11 vrk kesti ennen kuin oli perillä.
VOIDAAN HYVIN SANOA ETTÄ POSTI EI OLE NYKYÄÄN ENÄÄN MIKÄÄN PALVELULAITOS VAAN VOITON MAKSIMOINTIA TAVOITTELEVA LIIKEYRITYS.ps ehkä senkin laitoksen voisi antaa Virolaisten hoidettavaksi,voisi olla että palvelu paranisi!!

10

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivotonta on

      tuo postin palvelu nimittäin, viime kesänä on kirje laitettu ja ei ole vieläkään saapunut perille vaikka asiasta on tehty reklamaatio, siellä on ilmeisesti vieläkin varkaita niin paljon että paketteja ei vain löydetä koska niitä ei enää ole, ei ole kauaa kun sieltä saatiin kiinni opiskelija tyttö joka vohki toisten lähetyksiä ja toinen oli vanhempi nainen joka oli tehnyt kyseistä lainailua jo monta vuotta, eikö postin olisi jo aika lopettaa ja antaa kyseinen homma sellaisille jotka sen hallitsee.

    • POSTI/ITELLA ja

      HUONO PALVELU,tai siis mikä palvelu? Palvelusta ei ole ollut tietoakaan sitten aikoihin,"Virolaiset"vaan duuniin,niin kyllä homma hoituu ja vähän pienemmälläkin liksalla ja vielä hymyä kaupanpäälle!! :(

      • entinen asiakas

        Niimpä samanlaista jo vuosia. Tavaraa katoaa ja särkyy, itse käytän mitätahansa muuta toimitustapaa.


      • Ihmisissä?
        entinen asiakas kirjoitti:

        Niimpä samanlaista jo vuosia. Tavaraa katoaa ja särkyy, itse käytän mitätahansa muuta toimitustapaa.

        Jo vuosia on posti lajiteltu OyInterrollAb:n valmistamilla koneilla,liukuhihnasellaisilla,jakelupisteillä,samaa tsysteemiä,kuin lentokenttien bakaasihihnat,ei oo ihme jos kirjeet ei saavu,kun ei bakaasitkaan kohdemaan lentokentille,missähän tökkii???

        Ylen Pettynyt Postin Palveluun! ;(


    • niimpä niin

      Niin ne on heikot palvelut postilla täällä pohjoisessakin, Sirkassa. Saapii pakettejaan oottaa.Paketti saattaa maata postissa vaikka kuinka kauan ja sitten tulee ilmoitus, että pakettia ei ole noudettu ja se laitetaan takaisin jos ei nyt haeta. Vaikka ei ole tullut ensimmäistäkään saapumisilmoitusta.
      Postit kannetaan kenelle sattuu, nähnyt kun joku on palauttanut postia postiin ja sanonut, ettei nämä ole hänen. Ja kaikkihan ei toki niin tee, elikkä ei ihme, että posti ei koskaan saavuta oikeaa osoitettaan.
      Aamu ja päiväposti, mitä se on? Sanomalehti varhaisjakelussa voi tulla jopa vasta yhdeksältä, ja päiväposti on yleensä iltaposti. Ettäs tämmöistä palvelua täällä pohjoisessa.

      • tyytyväinen postin lukija

        Muuttakaa nyt sieltä korvesta ihmismäisimmille asuinsijoille. Kyllä tääl etelän kaupungis on posti kulkenu, ensimmäinen lehti kolahtaa luukusta jo aamuviiden aikaan ja loput postista heti aamupäivällä. Ei se postin vika ole jos korpeen matka kestää.


      • *turisti*
        tyytyväinen postin lukija kirjoitti:

        Muuttakaa nyt sieltä korvesta ihmismäisimmille asuinsijoille. Kyllä tääl etelän kaupungis on posti kulkenu, ensimmäinen lehti kolahtaa luukusta jo aamuviiden aikaan ja loput postista heti aamupäivällä. Ei se postin vika ole jos korpeen matka kestää.

        Et tainnu sinä tietä mikä paikka se Sirkka on kun korvesta puhut. Mutta olkoon jos et oikein asioista tiedä.


      • että ei ole
        tyytyväinen postin lukija kirjoitti:

        Muuttakaa nyt sieltä korvesta ihmismäisimmille asuinsijoille. Kyllä tääl etelän kaupungis on posti kulkenu, ensimmäinen lehti kolahtaa luukusta jo aamuviiden aikaan ja loput postista heti aamupäivällä. Ei se postin vika ole jos korpeen matka kestää.

        suomessa kolkkaa johon ei posti kulje ja ei se postin kulkeminen saa olla siitä kiinni että missä asuu, posti on täysin kykenemätön hoitamaan sille annettua tehtävää, ja sinulle tynnyrissä kasvanut tyytyväinen kyllä sinne korpeen moni haluaa lomallaan mutta ne palvelut ei sinne itsestään tule ne täytyisi luoda ja siten että ne toimii niin saa etelän variksetkin lähettää lomaterveiset sinne "stadiin"


      • itse postin
        tyytyväinen postin lukija kirjoitti:

        Muuttakaa nyt sieltä korvesta ihmismäisimmille asuinsijoille. Kyllä tääl etelän kaupungis on posti kulkenu, ensimmäinen lehti kolahtaa luukusta jo aamuviiden aikaan ja loput postista heti aamupäivällä. Ei se postin vika ole jos korpeen matka kestää.

        velttoilijoita.


      • KORPEENKIN!
        tyytyväinen postin lukija kirjoitti:

        Muuttakaa nyt sieltä korvesta ihmismäisimmille asuinsijoille. Kyllä tääl etelän kaupungis on posti kulkenu, ensimmäinen lehti kolahtaa luukusta jo aamuviiden aikaan ja loput postista heti aamupäivällä. Ei se postin vika ole jos korpeen matka kestää.

        Ei tämä mitään marinaa ole,vaan oikeeta asiaa,on se kumma juttu jos paketti kestää matkalla kymmenenkin päivää ja vieläkään ei ole tietoa tuleeko,vai ei?
        Taidat olla itse POSTIN leveillä leivillä eleskelevä Elvistelijä,mieti!!! :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe