Nyt väliin kevennystä, vanha vitsi

soilike

25-vuotias Minna meni naimisiin yli 90-vuotiaan Matin kanssa. Häämatkalle
Minna varasi heille hotellista eri huoneet, koska hän halusi ajatella
miehensä terveyttä. Kun Minna oli käynyt nukkumaan huoneeseensa, kuului
ovelta koputus. Mattihan siellä kolkutteli hääyön ilot mielessään. Hommat
hoituivatkin hienosti, Matti toivotti hyvät yöt ja poistui omaan
huoneeseensa. Minna kävi jälleen nukkumaan, mutta kohta ovelta kuului taas
koputus. Matilla olivat taas himot heränneet, hoidettiin hommat, ja kaikki
meni yhtä hyvin kuin ensimmäiselläkin kerralla. Matti sanoi hyvät yöt ja
lähti omaan huoneeseensa. Minna laittautui vuoteeseensa ja oli pian lähes
unessa, mutta taas Matti oli oven takana hommat mielessään.
- Jo kolmatta kertaa! kiljaisi Minna ihmeissään.
Lemmenleikkien jälkeen Minna sanoi:
- Olet lähes satavuotias ja loistava rakastaja. Ajatella, kolme kertaa! Olen
ollut monenikäisten kanssa, ja he ovat yleensä jaksaneet vain kerran!
- Tarkoitatko, että minä kävin jo täällä?

7

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

      hauska oli vitsisi. Hymyilyttää vieläkin.

    • §§§§§§§

      Voi kun piti nauraa.

    • vanha vitsi

      Keskustelufoorumeillakin jo loppuun naurettu!

    • Soilike, sinun vitsisi on aivan mainio eikä se huonone siitä, että aihetta on käsitelty jo aikaisemminkin. Minun mieleeni on jäänyt hiukan toisenlainen versio.

      Seniorikodissa papat aina kokoontuvat aamupäivisin juttusille keskenään. Yksi mainitsee: - Ystävät olisivat tuoneet radion piristykseksi, mutta kun minulla tuo kuulo on niin huono, ettei siitä olisi mitään iloa. Toiset papat siinä sanomaan: - Se kuulo, se kuulo.

      Toinen ukkeli sanoo: - Sukulaiset olisivat tuoneet television, mutta kun tuo näkö on niin mennyt, ettei oikein näe kunnolla. Ja toiset tuumailemaan: - Se näkö, se näkö.

      Kolmas vaari kertoo: - Tuossa aamusella meidän sisäkköhengettäremme kävi laittelemassa kämppää järjestykseen ja siinä minä häntä katsellessa lausahdin: - Menisimmeköhän kahdestaan tuonne makuuhuoneen puolelle...!!!? Niin siihen tämä meidän silmänilomme totesi: - Vastahan me sieltä tulimme. Ja toiset ukot siunailemaan: - Se muisti, se muisti.

      Jotta semmoista. Mahtaisikohan samasta hyvästä aiheesta löytyä vielä muitakin mukavia versioita?

    • vanhassa vara parempi

      Naisopettaja oli antamassa matematiikan tukiopetusta.
      - Kolme lintua istuu puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden. Kuinka monta lintua jää langalle?
      Oppilas mietti hetken ja sanoi mietteliäästi.
      - Ei yhtään.
      - Ei, ei, ei. Yritetäänpä uudelleen naisopettaja sanoi kärsivällisesti.
      Siis kolme lintua istuu puhelinlangalla. Metsästäjä ampuu yhden.
      Kuinka monta lintua jää langalle?
      - Ei yhtään, poika vastasi jämäkästi, eikä naisopettaja voinut kuin huokaista:
      - No miten päädyit tulokseen?
      - Yksinkertaista, poika vastasi. Kun metsästäjä ampui yhden,laukaus pelästytti kaksi muuta tiehensä.
      - Niin, naisopettaja vastasi. Vastaus ei ole se mitä haettiin,mutta pidän ajattelutavastasi.
      - Okei poika virkkoi. Nyt on minun vuoroni kysyä. Kolme naista istuu penkillä syömässä mehujäitä. Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen puree ja kolmas imee. Kuka heistä on naimisissa?
      Naisopettaja katsoi kirkassilmäistä poikaa, värisi suuttumuksesta ja punastui.
      - No niin. Poika kärtti. Kolme naista istuu penkillä syömässä mehujäitä.
      Yksi naisista nuolee mehujäätä, toinen puree ja kolmas imee. Kuka heistä on naimisissa?
      Naisopettaja nielaisi ja lähes kuiskasi vastauksensa: - Se joka imee.
      - Ehei, poika vastasi yllättyneenä. Se, jolla on vihkisormus, mutta pidän ajattelutavastasi.

      Olisikohan tästäkin muita kivoja versioita

      • Tiukkisko?

        Tämä oli oikein hauska, koska minua ainakin nauratti.

        Pikkutuhmatkin ovat ihan kivoja sopivina annoksina.


    • Puutteeton

      En vieläkään ole päässyt jyvälle, mikä 2-mielisissä tahi alapään asioihin ylipäätään viittaavissa vitseissä on niin hauskaa. Enkä toki ole mikään nipottaja seksin tai erotiikan alueella.

      No joo. Onhan se niin, että huvinsa itsekullakin. kukin tääplaa tyylillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe