ottaa sellainen - itse menin puhelinmyyjän lankaan "lomatunnelmissa", eka erän jo maksoin, mutta nyt on vähän ruvennut mietityttäämään, meneekö rahat ihan kankkulan kaivoon...
Naisten syöpävakuutus - onko järkevää
10
1345
Vastaukset
- vakuutuksen?
Mistä firmasta otit ja oletko tutkinut vakuutusehdot tarkkaan? Jos otit aig vakuutuksen niin siinähän ei vaadita lainkaan terveysselvitystä, kaikissa muissa vakuutuksissa kylläkin-tietääkseni.
Ei ole tarkoitus suositella aig vakuutusta erityisesti, ajattelin olitko ottanut sieltä. Olen kyllä itse ottanut aig sairaala-tapaturma vakuutuksen itselleni.
Niin no meneekö rahasi hukkaan? No olit missä vakuutusyhtiöstä tahansa ottanut vakuutuksen niin aina tietyllä osalla eli suurimmalla osalla rahat menee "hukkaan" kun mitään vakuutustapahtumaa ei tapahdu elämän aikana. Mutta jos sattuu eikä ole vakuutusta niin sitten v**ut***.
Sitten voi tietenkin miettiä kumpi on todennäköisempi? Talovahinko vai syöpä? Ja kumpi kannattaa vakuuttaa vai kannattaako molemmat?- lapinmies1961
se sama tyyppi joka yritää kaupata niitä älyttömiä AIG vakuutuksi ?Amerikkalainen yhtiö meiltä saa syöpävakuutuksia ja niitä syntymättömän lapsen vakuutuksia .Tässäki tapauksessa taitaa "syöpävakuutuksen "kysyjä olla myös vastaaja kun nuin hyvin tuli tuo vakuutusyhtiöki esille .Yrittäisit myydä niitä oikeusturva vakuutuksia siinä sulle yhtä älytön ja järjetön rahastuksenkohde, kun tuo kolme kirjainta sisältävä yhtiö.
- Maaria 66
ja johan täällä oltiin sitä mieltä että olen ko. firman palveluksessa : )Mutta en kyllä ole.
- lapinmies1961
meni kankkulankaivoon .En voi määritellä millä älykyystasolla liikut ,mutta jos olet ollut kovinki kännissä ja örveltänyt sinne puhelimeen ottavasi syöpävakuutuksen ,et ole vielä menettänyt kun yhenerän.Vaikka kuvittelenki sinun olevan vakuutusyhtiön palveluksessa oleva myyjä/markkinoija,joka yritää taasen tuoda esiin sitä syöpävakuutusta ,syntymättömän lapsen ja muita järjettömiä vakuutuksia joka ei korvaa yhtään mitään .Teille vakuutusmyyjille hyvä myyntiartikkeli olis sellainen vakuutus joka korvais mahdolliset oikeuskulut kun vakuutusyhtiötä vastan alkaa käräjöimään tietenki 5000€ omavastuulla.Sitten sinne vakuutusehtoihin merkintä ,että mikäli omaa yhtiötä vastaan alkaa käräjöimään vakuutus ei ole voimassa silloin.vakuutuksen ottajat saa sellaista turvaa niinkuin tähänkiasti.
- maaria66
todellakaan ole mikään vakuutusten markkinoija - kunhan nyt vain yritn kysyä mielipiteitä.
Enkä sitä paitsi ollut kännissä kun tuon vakuutuksen otin - olin vaan sellaisessa paikassa että en ehkä ajatellut ihan loppuun asti, oli kiire muualle. - lapinmies..
maaria66 kirjoitti:
todellakaan ole mikään vakuutusten markkinoija - kunhan nyt vain yritn kysyä mielipiteitä.
Enkä sitä paitsi ollut kännissä kun tuon vakuutuksen otin - olin vaan sellaisessa paikassa että en ehkä ajatellut ihan loppuun asti, oli kiire muualle.hiljaa jo! Minä olin vastaaja ja en edelleenkään ole mikään vakuutusmyyjä. Olet asennevammainen kun et tajua sitä.
- lapinmies1961
lapinmies.. kirjoitti:
hiljaa jo! Minä olin vastaaja ja en edelleenkään ole mikään vakuutusmyyjä. Olet asennevammainen kun et tajua sitä.
lisäksi asennevammaki .Siinä markkinarako vakuutusyhtiölle ,joka korvaa kaikki asennevammatki voisin taata ,että aig vakuutusyhtiö saisi asiakkaita sillä sitä ei ollakaan viellä vakuutettu????
Olen itse miettinyt samaa. Kaikilta suvun naisilta on tähän mennessä syöpä löytynyt, joten tuo vakuutus todella kiinnostaisi. Mielestäni melko halpa vakuutus ja korvaavuus ainakin vaikuttaa hyvältä, todellisuudesta en sitten tiedä. Puhelinmyyjä sanoi että ovat Suomessakin korvanneet jo tuhansia korvauksia (mutta niinhän ne aina sanovat?) Itse olen nyt vuoden harkinnut vakuutuksen ottamista, mutta en ole vielä saanut papereita laitettua eteenpäin.
Itseäni houkuttaa halpa hinta, hinta ei nouse, melko hyvä korvaussumma ja se ettei vaadita terveysselvitystä. Kuitenkin hirvittää kun on Suomessa kai melko uusi juttu, tuntematon vakuutusyhtiö jne. että miten sitten korvauksia haetaan ja kuinka helposti niitä saa. Aion kuitenkin tämän vakuutuksen ottaa kunhan jahkaannun nuo paperit täyttämään.- en ottaisi
Itse olen käynyt kyllä AIG:n sivuilla, mutta mielestäni sieltä ei kannata ottaa vakuutuksia kuin taloudellisesti hyvin toimeentulevien ihmisten. Kyllä siinä Naisten syöpävakuutuksessa sellainen ehto sen saadakseen on, ettei saa olla koko elämässään siihen mennessä kun vakuutuksen ottaa, sairastanut missään ruumiinosassaan edes syövän esiastetta, mutta ei siis varsinaista terveysselvitystä tarvita. Mutta siis muihin AIG:n vakuutusten myöntämisiin ei vaikuta terveys millään lailla.
Itselleni kyllä riittää ihan tavallinen sairauskuluvakuutus, joka tosin korvaa vain syntyneiden kulujen perusteella, mutta jos taloudellinen tilanteeni paranee huomattavasti, niin sitten voisin ottaakin AIG:n vakuutuksia. - ...
Noissa naisten ja miesten syöpävakuutuksissa on sellainen ikävä piirre, että ne korvaavat vain tietyt syöpätyypit, mutta muitakin syöpälajeja esiintyy. Tarjolla on myös sellaisia vakuutuksia, jotka maksavat korvauksen mistä tahansa syövästä.
Lapinmiehelle muuten tiedoksi: syöpävakuutukset ovat sikäli yksinkertaisia ehdoiltaan, että korvauksen määrä on kiinteä, se on vakuutuskirjassa mainittu. Ainoat maksamisen edellytykset yleensä ovat se, että diagnoosi on tehty ja että potilas on hengissä vielä jonkin ajan kuluttua diagnoosin tekemisestä. Korvausta ei tietenkään voi saada sellaisesta syövästä, jonka on jo sairastanut ennen vakuutuksen ottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529