..hyytävä kiljaisu järven yli kantaa.. se sieluuni kiinni pistää pantaa... minut näin orjuuttaa.. vaik tahtoisin elämäni haavat korjuuttaa.. pelottava ajatus mielessäni hiipii.. jokin selässäni ylös kiipii.. vanhat peikot aivoissani riipii.. outo tunne levoton.. olo tuskainen ja onneton.. perjantaiko pelottaa.. se muut päivät levosta niin erottaa.. se mukaansa pakottaa... ja siitä ilosta myöhemmin sakottaa... kun juomat jalot nautittu on.. kaatuu mies ketohon.. ketarat oikoisin puskaan.. olon hirveään tuskaan..
runo tuskalle
21
470
Vastaukset
ainoo pelastus lienee et vietät erilaisen perjantain.
Meillä olis täällä kristillisen raittius-seuran viikottainen iltariento... väkevin mitä tarjotaan on tee ja sekin on laihaa. Korppujakin on, sokerittomia...ei tylsä.. hankin sellasen ison karhun jos kaupasta löytyy ja alan painii sellasen kanssa..
pervokki kirjoitti:
..ei tylsä.. hankin sellasen ison karhun jos kaupasta löytyy ja alan painii sellasen kanssa..
machoo mut miksei;)
a-v kirjoitti:
vaan menee...
..ja karhuista puheen ollen.. tää sopii kuin karva turkkiin... karhu laulaa
http://www.youtube.com/watch?v=xnbiRDNaDeopervokki kirjoitti:
..ja karhuista puheen ollen.. tää sopii kuin karva turkkiin... karhu laulaa
http://www.youtube.com/watch?v=xnbiRDNaDeoörinää... very macho.
pervokki kirjoitti:
..eipä kai enempää enää voi olla..
matalampi olis, se ei enää kuuluis;)
Herranjumala; vertaa tota ja Ilkka Jääskeläistä;))) "Satuprinsessaa sä oottaa saat"...;)))a-v kirjoitti:
matalampi olis, se ei enää kuuluis;)
Herranjumala; vertaa tota ja Ilkka Jääskeläistä;))) "Satuprinsessaa sä oottaa saat"...;)))..sitten paljosta paitsi..kuka ihme on ilkka jääskeläinen?????????????????????????????????????
pervokki kirjoitti:
..sitten paljosta paitsi..kuka ihme on ilkka jääskeläinen?????????????????????????????????????
Ile on jonkun vuoden idols-voittaja... tähän astisista kaikkein surkein... jätkä laulaa ku sirkkeli... hirveetä kuultavaa;)
Ja kaiken huippu oli kun kuulin sen laulavan ton akkojen biisin eli Satuprinsessan... se syö naista jos mikä.a-v kirjoitti:
Ile on jonkun vuoden idols-voittaja... tähän astisista kaikkein surkein... jätkä laulaa ku sirkkeli... hirveetä kuultavaa;)
Ja kaiken huippu oli kun kuulin sen laulavan ton akkojen biisin eli Satuprinsessan... se syö naista jos mikä...voisimpa vielä ihan vain vähätelläkseni kysyä että .. mitä hittoa sellanen idols touhu sitte o???? voi hertsilääri..kaikkee sitä onki.. tähdenlentoja..
pervokki kirjoitti:
..voisimpa vielä ihan vain vähätelläkseni kysyä että .. mitä hittoa sellanen idols touhu sitte o???? voi hertsilääri..kaikkee sitä onki.. tähdenlentoja..
ettei se ollu edes "lento"...
No en kai mäkään tuallasia katto, ei kestä hermo sitä myötähäpeää... täysin silti ei voi välttyä vaikka soiskin.a-v kirjoitti:
ettei se ollu edes "lento"...
No en kai mäkään tuallasia katto, ei kestä hermo sitä myötähäpeää... täysin silti ei voi välttyä vaikka soiskin...teeveekilpailut ei kiinnosta.. paitti että tykkäsin kattoo top chefvejä ja diiliä.. ehkä kun aihepiirit kiinosti..
- runo..
tuskalle?Sun maalauksetkin on tosiaan hienoja;)Katselen edelleen valkoasuista naista,kun näen siinä itseni;)ps.karhun kanssa painiminen piristää!!
..parempi runoilla siitä mitä on.. muita ei ole nyt.. siksi... joo karhuja isoja peliin vaan..
- mäyriksessä
pervokki kirjoitti:
..parempi runoilla siitä mitä on.. muita ei ole nyt.. siksi... joo karhuja isoja peliin vaan..
ovat välillä avuliaampia,kuin karhut metsässä;)Nokun...nokun...hienosti sä kirjotit...mut runo jne...eiii...
mäyriksessä kirjoitti:
ovat välillä avuliaampia,kuin karhut metsässä;)Nokun...nokun...hienosti sä kirjotit...mut runo jne...eiii...
..näin se vaan on.. kun on yö ei se päiväksi voi vaihtuu.. isoja niitä 1,25 litran pulloja kaksi kappaletta..niitteen kaa alan painii tänää jos löydän..laitampa vielä lottolappusenkin..kun on niin iso potti..
- on...
pervokki kirjoitti:
..näin se vaan on.. kun on yö ei se päiväksi voi vaihtuu.. isoja niitä 1,25 litran pulloja kaksi kappaletta..niitteen kaa alan painii tänää jos löydän..laitampa vielä lottolappusenkin..kun on niin iso potti..
onneksi!Jossain luki niin;)teenpä samoin.Mä aion hakee mäykiksen...tutun ja turvallisen ja jotai siihen sopivaa!
on... kirjoitti:
onneksi!Jossain luki niin;)teenpä samoin.Mä aion hakee mäykiksen...tutun ja turvallisen ja jotai siihen sopivaa!
..pötkölleni..sen jälkeen remppaa kämpilleni.. ja sen jälkeen mäyrikselleni joka onkin iso pullo karhua.. hyvää yö..päivää..
- kbasa
luiloiluiloiloiloiii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
