Boikotoidaan silikoneja!

N22

Itselläni on yhden kuppokoon verran eri suuret rinnat ja asia on vaivannut minua 14-vuotiaasta lähtien. Olen aina harkinnut vakavasti leikkaukseen menemistä ja pohtinut asiaa paljon sekä säästänyt rahaakin sitä varten.

Olen kuitenkin tullut siihen johtopäätökseen, että silikoneja en hanki! Vaadin rahoilleni vastinetta ja vaadin turvallisen ja kivuttoman tavan muokata vartaloani. Kaikki naiset ansaitsevat kunnollista hoitoa ja uusimpia lääketieteen kehittämiä menetelmiä, jotka ovat vähintään 99,9 % turvallisia.

Maailmalla kehitetään jatkuvasti uusia tapoja rintojensuurentamiseen. Oletteko kuulleet esimerkiksi turvallisesta ruiskutettavasta geelistä tai oman kudoksen kasvattamisesta? Uusien menetelmien käyttöönoton on arveltu tapahtuvan jopa vuoden päästä. Vaatikaamme uusimpia menetelmiä eikä komplikaatioita aiheuttavaa silikonia! Itse ainakin odotan niin kauan kunnes Suomeen saadaan luotettavia hoitomuotoja.

5

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelelijä

Kun protestoit silikoneja niin silloin sinun kannattaa mennä pienentämään toinen rintasi, jos asia sinua vaivaa. Pienennysleikkaukseessa et joudu tekemisiin silikonin kanssa.

• Mies

jos tällä naisella on toinen rinta A-kuppikokoa ja toinen B-kuppikokoa? Ja siis B-kuppikoon rinta pitäisi siis pienentää A-kuppikooksiko?

• mimmi
        Mies kirjoitti:

jos tällä naisella on toinen rinta A-kuppikokoa ja toinen B-kuppikokoa? Ja siis B-kuppikoon rinta pitäisi siis pienentää A-kuppikooksiko?

Aivan, oivalsit ihan oikein! Vai onko sinun mielestä A-kupissa jotain vikaa?

• ei-luomu

Ensinnäkin, en nyt halua mitenkään puolustella silikoni-implanttien laittamista (vaikka itselläni onkin). Tuli vaan mieleen kommentoida paria seikkaa jutussasi.

Eli nämä uudet "99,9% turvalliset" tavat: geelin ruiskuttaminen tai oman kudoksen kasvattaminen. Mistä vielä tiedetään, ovatko ne yhtään sen turvallisempia kuin silikonikaan? Jos niitä vasta kehitellään, ei niitä ole vielä voitu testata, ainakaan pidemmällä aikavälillä, joten yhtä hyvin niistä voi tulla komplikaatioita 5-10-20 vuoden jälkeen. Esimerkiksi jos tämä ruiskutettava geeli siis tosiaan ruiskutetaan vaan ihon alle (korjaa jos olen väärässä), mistä tietää, ettei se lähde leviämään muualle, kun se ei ole minkäänlaisessa "pussissa" kuten silikoni? Tai mistä tietää, ettei tuossa oman kudoksen kasvattamisessa tapahdu jokin vääränlainen mutaatio ja alakin kasvaa syöpäsoluja?

Luulenpa, että aina on olemassa riskit, kun kehoon laitetaan mitä tahansa "vierasta". Eihän ne silikonienkaan haitat heti ilmenneet ja alussa vakuuteltiin niidenkin olevan turvalliset. Mutta kuten olen tuossa alempana kertonut, mulla ei ole ollut ongelmia tähän mennessä silikonien kanssa (7 vuotta ollut). Tulevaisuudestahan ei tietysti kukaan voi tietää.

Mutta toivottavasti löydät ongelmaasi sinulle sopivan avun!

• nainen

Ei kaikki voi varttua vuosia uusien 'ihmeiden' löytymiseen, eikä pidä yleistää. Jokaiseen leikaukseen sisältyy riskinsä ja kaikkeen mitä kehoon laitetaan ylimääräistä, olkoon vaikka sydämentahdistaja.....itsellä ollut silikooni toisessa rinnassa syövän jälkeen jo kaksikymmentä vuotta ilman mitään komplikaatioita, oireita tms. Elän sen kanssa aivan normaalia elämää. Vaatia saa, mutta aina elämässä ei kaikki mene valmiin käsikirjoituksen mukaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen