Mikä palsta tämä Espoon Bluesin palsta on olevinaan, ei yhtään kirjoituksen kirjoitusta tänään sunnuntaina 20.4.2008.
Paitsi minun joitakin kirjoituksia on sentää ilmestynyt tänne Espoon Bluesin palstalle tänään sunnuntaina 20.4.2008!
Outo palsta on tämä Espoon Bluesin palsta!
3
171
Vastaukset
- mmjklms
Omat suosikit pk-seudulla hifk.Blues.Jokerit..
- Ei kehuja Bluesille kiitos!
Ymmärtäisin kehusi mmjklms jos Espoon Blues olisi voittanut tämän vuoden suomen mestaruuden, mutta niin ei käynyt joten lopeta turha kehuminen millä ei ole mitään järkeä.
Sitäpaitsi voittihan Jokerit:kin viime vuona hopeaa, eikä kukaan kehunut Jokereita maasta taivaaseen siksi että ne voittivat viime vuona jopa hopeeta. - maalipyssy
Ei kehuja Bluesille kiitos! kirjoitti:
Ymmärtäisin kehusi mmjklms jos Espoon Blues olisi voittanut tämän vuoden suomen mestaruuden, mutta niin ei käynyt joten lopeta turha kehuminen millä ei ole mitään järkeä.
Sitäpaitsi voittihan Jokerit:kin viime vuona hopeaa, eikä kukaan kehunut Jokereita maasta taivaaseen siksi että ne voittivat viime vuona jopa hopeeta.Blues On Loisto Jengi ja KoVA Porukka Kaudella 2008-2009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069