1) Tarvitseeko kutsuntoja varten käydä terveystarkastuksessa, jos aikoo mennä sivariin? (Kun tuo kyselylomake tuntuu olevan oikein Puolustusvoimien brändäämä.)
2) Jos näin on, mitä tuohon kyselylomakkeeseen tulee laittaa mm. saapumiserä ja joukko-osasto - kohtiin? Vai heittääkkö sinne vain jotain ja noutaa kutsunnoissa muina miehinä kuitenkin sivarihakemuskaavake?
-> Kävin tarkastuksessa, eivät hyväksyneet kyselylomaketta josta puuttui mm. em. asiat.
Kutsunnat, sivari, kyselylomake...
3
1399
Vastaukset
- -90 syntynyt
no jo on outo järjestelmä, omalla paikkakunnalla nuo tarkastukset suoritetaan huhti/toukokuussa ja kävin ajan varaamassa tässä pari päivää sitten, se on ensikuun jossain puolessavälissä..
"-> Kävin tarkastuksessa, eivät hyväksyneet kyselylomaketta josta puuttui mm. em. asiat."
ja en kyllä tiedä yhtään mitä tohon tulisi laittaa, armeija ei ole käynyt koskaan mielessäkään. jos nyt eivät hyväksy sitä mitä siihen hätäpäissäni tulen laittamaan niin en tiedä pääsenkö tarkastukseen ollenkaan, kun tuli varattua jo nyt niin myöhään että ei le yhtään varmaa tulisiko se seuraava aika enää olemaan toukokuussa - pojuska90
1) Mun mielestä tarvii käydä in anyway terkussa, menit sitte sivariin tai et. Enoo kyl varma!
2) Laita ihan mitä huvittaa joukko-osasto/saapumiserä ym semmosiin kohtiin, tai ole laittamatta. Jos kerta sivariin oot menossa.
Sivariin voi hakeutua a) kutsunnoissa, b) ennen palvelukseen astumisen alkua, c) palveluksen aikana ihan milloin vain. Kutsunnoissa se tapahtuu siten, että vastaat kaikkiin kysymyksiin "sivariin, kiitos". Ennen palvelukseenastumista se tapahtuu tilaamalla sivarihakulomake sivarikeskuksesta (googleta: 'sivarikeskus') ja postittamalla se sinne mihin se käsketään postittaa. Palveluksen aikana se tapahtuu menemällä ihan minkä tahansa päällikön juttusille sanoen "mä haluun sivariin" ja sut kotiutetaan käytännöllisesti katsoen muutamassa tunnissa.- armeijavapaaksi
Kiitokset tiedoista...olin miettinyt aivan samaa mut nyt tiiän. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468