liian isoko vai häh?? :)

prinsessa16

moi!!!!!! :)

...halusin vähän tietää infoa kondomeista... ja ois tosi kiva jos viittisitte vähän helpata :)

..eli harrastettiin eilen mun pojuni kanssa seksiä (19v) ...kylläkin vasta toista kertaa...
käytettiin juu kondomia, mut ongelmana oli sellanen ettei se kondomi menny ku vaan puoleenväliin, merkkinä oli magic...

...sit kokeiltiin aamulla sellasta kesäkumia mitä ollaan jaettu ilmaseks... no sillä ei ollu toivoakaan mennä päälle ;)

...onko todellakin niin et mun poikaystävällä on niin iso vai et ollaan vaan nii kokemattomii ???

miten helposti teiltä onnistuu kondomin laitto paikoilleen???

mikä merkki ois niinku hyvä, esim meille, joille toi laitto tuottaa vähän ongelmii? ;) ...tietysti tiiän et kokemuskin auttaa mut en ny viittis mennä tiskille ja ostaa kaikkia merkkejä ja kokeilla joka sorttii... tai jotai :) ..tai ehkä niin täytyy...

olis tosi kiva jos saisin asiallisii vastauksia :) Kiitos!

-prinsessa16-

8

3464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masa

mulla on sama vika kun ei mahdu sinne kondoomiin mutta sen voin sanoo että kokeilkaa sultaaneja ne on suurimpia mitä löytyy ja eikun iloisia hetkiä =)

• Misu

No no etpä sinäkään mistään tiedä.
        Durexit on isoimpia mitä löytyy,sulttaanit
        jää alakynteen.
        Durexit on todellakin iso aseiselle,vois sanoa että venyy ja paukkuu ;)
        Mutta ovat sitten myös kalliita,no laatu maksaa =)

• durex on 1
        Misu kirjoitti:

No no etpä sinäkään mistään tiedä.
        Durexit on isoimpia mitä löytyy,sulttaanit
        jää alakynteen.
        Durexit on todellakin iso aseiselle,vois sanoa että venyy ja paukkuu ;)
        Mutta ovat sitten myös kalliita,no laatu maksaa =)

olen samaa mieltä kanssasi durexit toimii oikeastaan muita ei tarttis edes myydä sulttaanit on kauheita palloja ja magic venyy... kirjoita jos [email protected] ois kiva jutella aiheesta samoin tuntevan kanssa.

• Enormous
    • Vastaus

Olette yrittäneet rullata kumia auki väärään suuntaan. Jos todellakin sitä yrittää kieriä väärään suuntaan, niin eihän se riitä kuin hädin tuskin terskan yli.

• ---------------

Juu kyllä lähes kaikki kortsut on noin vähintään 18 cm pitkiä. Jos kortsu ei mene kuin puoleen väliin niin onpas kyllä kohtalaisen iso kalu pojullasi. Taitaa nyt olla vaan harjoituksen puutetta.

• kesä-kumi

no voihan olla et nisä kondomeisa voi olla valmistus vika? kokeilkaa durexia nii no broblemos:)

• mies22

Eli todellakin pieni news flash kaikille, kumit on eu standardi kokoisia, elikkäs kaikki dureksit sijottuu 178mm - 205mm välille, ja jos tämä pituus ei riitä kun puoleen väliin, niin ei muuta kun guinnessiin yhteyttä, taitaa meinaan olla maailman ennätys!

Eli kyllä se kumi munan kun munan päälle mahtuu, kaikki ollaan varmaan joskus nähty kortsu ilmapalloja, ja ne ei kyllä ihan peniksen kokosii kai ole!

Eli treenii vaan!

Ja tarkat koko luokat eri durekseista löytyy www.durex.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe