arcoxia 120 mg

näin kävi

Onko kellään kokemusta tuosta lääkkeestä? Minulle määrättiin sitä. Ehdin ottaa kolmena päivänä ja joka päivä minulla oli aivan kaamea päänsärky. Jätin neljäntenä päivänä ottamatta ja ei tullut päänsärkyä. Sattumaako?

Otin kolmena ekana päivänä päänsärkyyn lääkettä (aspiriini) joka yleensä tehoaa särkyyni heti. Ei mitään apua. Onko muilla ollut päänsärkyä tästä lääkkeestä?

17

19908

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellähän selvästi

      mainitaan päänsärky yhtenä sivuvaikutuksista=) Ei se ohjelappunen siellä pakkauksen mukana turhaan ole.

      • näin kävi

        Tietenkin luin ohjelappusen! Tämän lääkkeen kohdalla vain oli sivuvaikutuksina kaikki mahdollinen. Näinhän on usean lääkkeen kohdalla.

        Eli vielä kysyn...onko joku muu todellakin saanut tästä lääkkeestä kunnon päänsäryn??? Vai olikohan tämä päänsärky ja arcoxia minulla vain sattumaa?


      • selkäkipu
        näin kävi kirjoitti:

        Tietenkin luin ohjelappusen! Tämän lääkkeen kohdalla vain oli sivuvaikutuksina kaikki mahdollinen. Näinhän on usean lääkkeen kohdalla.

        Eli vielä kysyn...onko joku muu todellakin saanut tästä lääkkeestä kunnon päänsäryn??? Vai olikohan tämä päänsärky ja arcoxia minulla vain sattumaa?

        Minulla myös arcoxia 120mg teki tosi huonon olon, väsymystä ja päänsärkyä. Voi tietty johtua muustakin, mutta alkoi lääkkeen aloituksen jälkeen. Koitan nyt pärjäillä ns. tavallisilla särkylääkkeillä.


      • Bobba
        selkäkipu kirjoitti:

        Minulla myös arcoxia 120mg teki tosi huonon olon, väsymystä ja päänsärkyä. Voi tietty johtua muustakin, mutta alkoi lääkkeen aloituksen jälkeen. Koitan nyt pärjäillä ns. tavallisilla särkylääkkeillä.

        Hyvä lääke, mut kuivaa jonkin verran limakalvoja.
        Ei muita oireita. Selkäsäryt pysyy hyvin kurissa, vaikkei edes ottais ns. kuurina vaan tabletti pahimpaan särkyyn -tyylisesti.


      • jeppana
        Bobba kirjoitti:

        Hyvä lääke, mut kuivaa jonkin verran limakalvoja.
        Ei muita oireita. Selkäsäryt pysyy hyvin kurissa, vaikkei edes ottais ns. kuurina vaan tabletti pahimpaan särkyyn -tyylisesti.

        itte otan häntäluun särkyyn tuota 120mg:stä ja tuntuu ettei se vaikuta yhtään mitään kyllä tuo on sellasta lelulääkettä,
        ps. en ole ikinä ottanut vahvoja lääkkeitä.


      • Anonyymi
        jeppana kirjoitti:

        itte otan häntäluun särkyyn tuota 120mg:stä ja tuntuu ettei se vaikuta yhtään mitään kyllä tuo on sellasta lelulääkettä,
        ps. en ole ikinä ottanut vahvoja lääkkeitä.

        saat maistaa multa dramalia 150mg. meet sen jälkeen vaikka kiviseinän läpi


    • vemppa

      No ei ole kumma jos on tullut pää kipeäksi. Itselle ainakin lääkäri vielä painotti, ettei saa syödä mitään särkylääkkeitä kun napsii kyseisiä pillereitä.

      • Dkdkdddd

        Särkylääkettä saa syödä kyllä, mutta ei ibuprofeenia.


    • No harvinaistahan on jos ei mitään tule. Itselleni migreenin estolääkitys aiheutti karmeat päänsäryt ja lopulta erittäin rajun migreenikohtauksen, lähes tauotta oli kohtaus päällä melkein viikon. Sitten helpotti ja kohtaustiheys harventunut.

      Itsellenikin on arcoxiaa määrätty viikon kuureina, eikä mitään vaikutusta ole ollut. Ainoastaan se, että kivut joihin sitä on määrätty ovat aina pahentuneet, koska ennen ko. kuuria käyttämäni lääkkeet ovat jopa toimineet.

      Muistanpa muuten sellaisenkin tapauksen, jossa lääke johti täydelliseen kyvyttömyyteen yhteenlaskuissa. Itse en edes mokomaa huomannut vaan kokeissa olin sitten mokannut kaikki yksinkertaisimmat asiat, vaikka olin tehtävät tarkistanutkin. Kyllä nolotti, kyse oli sentään lukiotason matikasta :D

    • sauvajalkainen

      Mie oon käyttänyt nyt kohta 3 kk Arcoxia hyvällä menestyksellä kovaan polvikipuun ja turvotukseen. Tekee hyvää olla jonkin aikaa kivuton polven osalta vaikka muuta nivelhäikkää onkin ja selkäsärkyä esiintyy lievästi, kuurista huolimatta. Veljeni ei huomannut samasta lääkkeestä mitään hyötyä omiin kipuihinsa. Minä otin ensin 60 mg per vrk, ja nyt kolmannella kuukaudella olen ottanut usein 2 x 60 mg eli heti kun polvi alkaa taas vihlontakivun. Kai tämä ilo pitää kohta lopettaa ettei tule suolisto-ongelmia enemmänkin kuin ripulia.
      Mutta... olen ollut väsähtänyt, ajattelu on takunnut ja jotkut yksinkertaiset päättelyt ovat olleet mahdottomia ja tiedän että ilman lääkettä niitä takkuamisia ei ole ollut. En osaa eritellä niitä, mutta voisin väittää tyhmistyneeni. Toivottavasti aivot normalisoituvat kun kipukausi taas alkaa.

    • Kanyon

      Sain 120mg annoksella ja lääkäri nimenomaan sanoi, ettei mitään muita kipuun tai särkyyn tarkoitettuja lääkkeitä saa ottaa. Ei edes auralliseen migreeniin, joka minulla on pahana. Eli jos iskee igreeni niin pitää ottaa kohtauslääkettä ei mitään muuta.

    • pienempi.annos

      Arcoxiaa kannattaa kokeilla pienemmällä annoksella.
      Lääkäri määräsi minulle 90 mg.
      Se nosti kamalasti verenpainetta ja sydän alkoi oireilla.
      Otin puolikkaan pilleriä, se auttoi yhtä hyvin,
      eikä sivuoireet tulleet niin voimakkaana.

    • Alopaeus

      Arcoxia joudun silloi tälöin ottamaan Iskias särkyyn. Mutta vain 60 mg. tehoaa. Koita vaan puolikkaalla! ja vain yksi päivässä.

    • Anonyymi

      Johon jo nimi sanoo, särkylääke, tietenkin siitä tulee särkyä. Nykyisin ihmiset syö paljon myös vatsalääkkeitä, suurivatsaisia näkee. Jos nyt sitten alat väittämään jotta särkylääke vie särkyä pois, no miten sitten sydänlääke? Onko sydämettömät ihmiset sitä napsineet.
      Jos on ripuli niin...

    • Anonyymi

      Tutkijat luulikin rotalla olevan kapi päässä.

      • Anonyymi

        Arcoxia 120 mg on hyvä lääke nivelrikko vaivoihin käy myös nivelreumaan sivuvaikutukset riippuu henkilöstä ja muista sairauksista /käytössä olevista lääkkeistä kannattaa kysyä lääkäriltä mitä voi käyttää mitä ei. Munuaisvaivoja jos esim. itselläni toinen munuainen oh hidas suodattamaan joten turvotusta tulee. Siksi käytän arcoxia kuuriluonteisesti viikko ja tauko haittavaikutukset häviää mutta nivelkivut pysyvät kurissa


    • Anonyymi

      Sain 120 mg Arcoxia selkäkipuun kuuriluontoisesti. Kipuun auttoi hyvin, mutta minulle tuli siitä outoa ihon kuumotusta ja kihelmöintiä. Eniten kasvoihin, mutta myös muualle. Todella inhottava sivuoire, enkä aio enää syödä lääkettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe