Kutsumme kaikki ylitöihiin huomiseksi ja työt alkaa 04.30.
Tuotanto on jälessä ja kaikki on tultava.
Nähdään huomenna töissä.
Pomo
Kaikki on tultava huomenna ylitöihiin!
8
425
Vastaukset
- juoppo työläinen
olen ihan nakit
- Pomo
niin jaksat paremmin huomenna työskentellä
Pomo
- mies savosta
Kaiva ite poteros, perkele.
Haluutko kenkää, juppi?- Pomo
kuka minulle kenkää muka antaisi?
Sinäkö
ha ha ha
Saat huomenna kaikki vittumaiset hommat
ha ha ha
kyllä se hymy sinulla sitten ryyhtyy
Onko kaikki savolaiset laiskoja retkuja?
MIES SAVOSTA TULE HUOMENNA TÖIHIIN TAIN SAAT KENKÄÄ.
Soskulle sitten vaan
ha ha ha
Nähdään huomenna
Pomo
(jos et ole ajossa niin minä haen sinut töihiin) - mies savosta
Pomo kirjoitti:
kuka minulle kenkää muka antaisi?
Sinäkö
ha ha ha
Saat huomenna kaikki vittumaiset hommat
ha ha ha
kyllä se hymy sinulla sitten ryyhtyy
Onko kaikki savolaiset laiskoja retkuja?
MIES SAVOSTA TULE HUOMENNA TÖIHIIN TAIN SAAT KENKÄÄ.
Soskulle sitten vaan
ha ha ha
Nähdään huomenna
Pomo
(jos et ole ajossa niin minä haen sinut töihiin)Vieläkö louskutat leukojasi, orja?
- herra huu
mies savosta kirjoitti:
Vieläkö louskutat leukojasi, orja?
ja takariviläisen tunnistaa ihmeellisestä suomea murtavasta kirjoituksesta, jota kukaan ei osaa jäljitellä ja tyypillisestä: ha ha ha haasta jokaisen viestin lopussa.
Ikä arviosta noin 15 v. - mies savosta
herra huu kirjoitti:
ja takariviläisen tunnistaa ihmeellisestä suomea murtavasta kirjoituksesta, jota kukaan ei osaa jäljitellä ja tyypillisestä: ha ha ha haasta jokaisen viestin lopussa.
Ikä arviosta noin 15 v.Sinäkin olet huomannut?
- paras työntekijäsi
näyttämässä sulle perseeni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770