Pitääkö paikkansa?

Aloittelija8

Minulle tämä MP3 soitin on ihan uusi juttu. Olen vanhempaa sulupolvea, ja tottunut soittelemaan vain cd-soitinta.
Kävin katsomassa soittimia. Minulle riittäisi pelkkä soitin mielellään kaiuttimella, 1 tai 2 GB:tä.
Greativellä olisi sopiva malli, mutta myyjä väitti sen toimivan ainoastaan Media Playerin kautta ja minä olen vuosikaudet käyttänyt iTunesia. Media Playerin "sielunelämä" on mielestäni sotkuinen iTunesiin verrattuna.
Auttakaa aloittelijaa.

6

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostaa oudolta.

Kyllä kaikkiin soittimiin pitäisi pystyä siirtämään musiikkia riippumatta tietokoneella olevasta ohjelmasta. Yleensähän kun mp3-soitin tökätään kiinni tietokoneeseen, se näkyy ulkoisena kovalevynä, eli se näkyy esim. G-asemana. Sinne vaan kopioi normaalisti ne mp3-tiedostot vaikka resurssienhallinnan kautta. Eli valitse mp3-tiedostot, kopioi, mene ulkoiselle asemalle ja valitse liitä.

Myyjä varmaan tarkoitti sitä, että näillä soitto-ohjelmilla pystyy suoraan siirtämään tai "synkronoimaan" musiikin soittimelle. Eli ei tarvitse mennä etsimään sitä ulkoista asemaa. Itse käytän koneella Winamp-soitto-ohjelmaa, kun tökkään Creativen 512 megan mp3-soittimen koneeseen, Winamp kysyy että otetaanko soitin käyttöön Winampissa. Silloin pystyisi Winampin kautta siirtämään musiikkia suoraan soittimelle. Itse kuitenkin siirrän aina "manuaalisesti" tiedostot resurssienhallinnan kautta soittimelle kun siihen olen tottunut.

Uskoisin että iTunesin kauttakin siirto onnistuu. Joka tapauksessa saat musiikin sinne ainakin resurssienhallinnan kautta eli uskaltaisin ostaa.

• mika2

... kaikkiin soittimiin eivoi musiikkia siirtää suoraan resurssinhallinnassa. iPod esim. vaatii iTunesin käyttöä ja muistan joskus lukeneeni (kokemusta ei ole), että sonyn soittimet vaativat myös oman ohjelmansa. Apple teki vielä niin halpamaisen jutun, että uudet iPodit toimii vain win ja mackoneissa koska iTunesia ei ole linuxille. iPodin voi asetuksista määrittää sallimaan kovalevyn käytön jolloin dataa voi siirtää suoraan resurssinhallinnassa, mutta musaa, joka on siirretty resurssinhallinassa ei voi kuunnella vaan ainoastaan iTunesilla synkattu soi soittimessa.

• philipsin co cear

ja se kysyy aina piuhien laiton jälkeen millä haluaa toistaa.Mulla media player toimii ihan kuin unelma tän kanssa.

• 1stMacFinn

iTunesin kanssa kannattaa käyttää iPodia, niin se vain on. iPod mallistossa ei vain ole yhtään kaiuttimet sisältävää mallia, mutta osta erillinen kaiutinsetti ja kytke kaikka iPod Shuffle (1 tai 2 GB) siihen.

• En tiedä mitä mallia tarkoitat, mutta mulla on ainakin kaikissa Greativen malleissa onnistunut järjesatelmän hallinnan kautta.

Myyjä varmaan tarkoitti synkronoitua siirtoa. Se ei onnistu Itunesilla.

Huom! siirä ne kasioina. Se on järkevin tapa.

• Alottelija8

Kyllä taidan päätyä iPodiin. Ainakin Englannista voi ostaa kaiuttimen 17 eurolla. On Suomessakin yksi kaiutin/latausasema....hinta todella uskomaton.
        Palaillaan, jos hermo remppaa uuden laitteen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe