Minäkin innostuin Lostista!

Scifisti77

En ehtinyt silloin katsomaan Lostia alusta, kun se alkoi tv:ssä. Mutta nyt sitten löysin 13 eurolla 1.kauden käytetyn dvd-boksin ja ostin sen ja katsoin sen. Täytyy myöntää, että koukuttava sarja on! Hommasin sitten tuon 2.kaudenkin ja sain halvalla myöskin käytettynä ja nyt on siitäkin kohta puolet katsottu. Sarja senkun paranee! Olen kuullut, että sarja menee yhä mystisemmäksi mitä pidemmälle mennään. Kyllä se 3.kausi on hankintalistalla heti kun saan 2.kauden katsottua. Samoin 4.kausi kunhan se on tv:stä tullut ensin ja dvd:nä ilmestynyt. Hyvältä vaikuttaa! Hyvä sarja!

Scifisti77

4

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • john123

...ja tervetuloa joukkoon. Hyvä jos sarja kelpaa! Ja kannattaa ehdottomasti hankkia myös kolmas kausi. Mutta pieni huomautus siihen liittyen, kolmoskausi alkaa hitaammin kuin moni muu kausi. Juoni kuitenkin parantaa kulkuaan puolestavälin asti ja loppupuolella on tukku Lostin historian parhaita jaksoja. Sanon tämän siksi, koska moni tuttavani lopetti katsomisen kolmosen alussa, vaikka toisin yritin vakuuttaa. Mutta DVD:ltä katsottuna alun hidastempoisuus ei juuri haittaa.
      Se on myös totta, että sarja menee mystisemmäksi, jopa scifiksi (viimeistään neloskaudella).
      Jännittäviä hetkiä Lostin parissa!

• Scifisti77

Nyt olen katsellut 17 jaksoa. Äsken sain loppuun 2. kauden jakson Lockdown. Oli tosi hyvä! Jatkan katsomista kohta.
        Monet sanoivat että koko 1.kausi oli aika huono ja hitaasti etenevä. Silti katsoin sen ja ihan hyvä se oli. Ei mikään loistava, mutta hyvä. Antaisin arvosanan 3/5. Tämä toinen kausi tuntuu olevan parempi. Ja olen kyllä koko sarjaa hommaamassa kunhan vaan sitä ilmestyy dvd:nä. Ja tietty aion katsoa tv:stä sarjaa jos vaan saan tv:n kiinni. Mahiksia on kun/jos sarja jää 4.kauden jälkeen tauolle. Niin sinä aikana saisi katsottua 4.kauden, mikäli se ehtii tulla dvd:nä. Sit 5.kauden alusta olis hyvä seurata tv:stä. Mikäli 5.kausi tulee.

Mutta sellaista!

Scifisti77

• Lost Mysteries

En kyllä sanoisi, että neloskausi menee mystisemmäksi kuin aiemmat. Pikemminkin päinvastoin, neloskaudella annetaan vihjeitä & vastauksia mysteereihin paljon enemmän kuin aiempina kausina on annettu (ainakin sen perusteella mitä Neloskanava nyt on näyttänyt). Saaren todellinen "luonne", eri ihmisten/ryhmittymien tarkoitusperät ja lukuisten mysteerien vyyhti alkaa hiljalleen selvitä.

• John123
        Lost Mysteries kirjoitti:

En kyllä sanoisi, että neloskausi menee mystisemmäksi kuin aiemmat. Pikemminkin päinvastoin, neloskaudella annetaan vihjeitä & vastauksia mysteereihin paljon enemmän kuin aiempina kausina on annettu (ainakin sen perusteella mitä Neloskanava nyt on näyttänyt). Saaren todellinen "luonne", eri ihmisten/ryhmittymien tarkoitusperät ja lukuisten mysteerien vyyhti alkaa hiljalleen selvitä.

Itsellä oli vielä muistissa viidennen jakson tapahtumat, jotka olivat minulle yllättäviä ja mystisiä, joten tuomitsin liian hanakasti.
        Tosiaan mysteerien verhoa raotetaan jo neloskauden alussa hieman enemmän kuin tavallisesti. Vastauksiakin saadaan ja tullaan saamaankiin, sellainen on koko ajan "tunne".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2907
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2686
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      23
      2525
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2468
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1818
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      146
      1813
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1365
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe