Niin, kyselisin vaan että mikä on tyhmin/ärsyttävin/oksettavin mainos minkä olet ikinä nähnyt?
Tai jos on sinun mielestäsi olemassa monta tyhmää/ärsyttävää/oksettavaa mainosta niin kirjoita kaikki.
Tyhmin mainos?
5
560
Vastaukset
- pöhkö
Pääkaupunkiseudulla on ainakin järjettömän tyhmä Molly Malones´n mainos
- kaakaota
Tässä ko. mainoksessa kaksi LASTA vaihtaa kiihkeitä kielareita kaakaot suussa ja sitten kysytään, että Miten sinä sekoitat...
ETOVAA! SEURAAVAKSI KAI NE LAPSET PANNAAN SÄNKYYN SEKSTAAMAAN ETTÄ SAADAAN JOTAIN MYYTYÄ... - possu
esimerkix se fanipala mainos on aika rasittava. ainaki ku se tulee niin monta kertaa päivässä! sit se pulla mainos missä se palohälytin alkaa soimaan korvia raastavasti. ja sit se yx serenan mainos mis se muija ja äijä puhuu keskenään ja laskee liukumäkee jne... todella teennäinen mainos tai jotain... mut nää nyt oli vaan mun mielest ärsyttävii. ainaki!
- guapo
Kaikki mainokset kyllästyttää kun on tajunnut sen jujun(esim.mistä leffasta,kirjasta tai kansantarusta se on otettu)Siihen ei montaa kertaa tarvita.
- Lama
Pesuaine, shampoo, tamponi, Tena, vaippa -ja muut ulkomailta tulleet mainokset ärsyttää mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844