luin lehdestä että naiset EI muka halua "teknisiä" lahjoja..jos voisi valita että antaako kunnollisen lampun jossa on ihan vitusti voimaa ja valaisee koko korttelin TAI jonkun hikisen mehiläisvaha kynttilän jossa on valisuvoimaa yhtä paljon kuin jäähtyneessä grillimakkarassa..niin naiset kuulemma valitsee sen kynttilän kun ne tykkää istua pimeessä ja poltella haisevia kynttilöitä...NOINKOHAN ON??? mielummin otan sen laavalampun ja ihastelen sitä kuin rätiseviä tiimarin (halpoja) kynttilöitä...
*winkwink*..kirkossahan toki on eri asia...
on SE niin väärin
9
372
Vastaukset
- Naakka
Naiset katsovat televisiota mieluiten ääni todella hiljaisella, sillä kauniissa ja rohkeissa on tekstitys.
Naiset polttavat mielellään lämpökynttilöitä, sillä ne luovat "siis tosi lämpimän" fiiliksen vaikka kesäyön keskelle.
Tämä siis "varmana tietona".- humppalulla
lintu joka tietää naisista "kaiken"... ei me katella kauniita ja rohkeita hiljasellaan..sillonhan ei kuulu RITKEN ÄÄNTÄ...ookkonää ihan iäliö?
noista lämpökynttilöistä en sano mitään koska itse suosin havin kierre kynttilöitä...köh..kun tuota ne ei.."valu"..ja köhköh.. - Naakka
humppalulla kirjoitti:
lintu joka tietää naisista "kaiken"... ei me katella kauniita ja rohkeita hiljasellaan..sillonhan ei kuulu RITKEN ÄÄNTÄ...ookkonää ihan iäliö?
noista lämpökynttilöistä en sano mitään koska itse suosin havin kierre kynttilöitä...köh..kun tuota ne ei.."valu"..ja köhköh..Äänteleekö se ritke? Olen luullut että se talutetaan vaan studioon seisomaan ja sitten siitä otataan viipyileviä lähikuvia kahdella eri ilmeellä(Otsa rypyssa otsa ja leuka rypyssä).
JA NYT HUMPPA LAKKAAT TEKEMÄSTÄ SYNTIÄ NIILLÄ MUOTOILLUILLA KYNTTILÖILLÄ! - humppalulla
Naakka kirjoitti:
Äänteleekö se ritke? Olen luullut että se talutetaan vaan studioon seisomaan ja sitten siitä otataan viipyileviä lähikuvia kahdella eri ilmeellä(Otsa rypyssa otsa ja leuka rypyssä).
JA NYT HUMPPA LAKKAAT TEKEMÄSTÄ SYNTIÄ NIILLÄ MUOTOILLUILLA KYNTTILÖILLÄ!syntiä..miten muka???? enhän minä edes osaa *katselee vettynein silmin naakkaa, alahuuli väpättäen herkästi syys´tuulessa*
ja siitä ritkestä että kyllä se puhuu...mie oon kuullu. - Naakka
humppalulla kirjoitti:
syntiä..miten muka???? enhän minä edes osaa *katselee vettynein silmin naakkaa, alahuuli väpättäen herkästi syys´tuulessa*
ja siitä ritkestä että kyllä se puhuu...mie oon kuullu.SINÄ OLET HUMPPALULLA SYNTINEN!
PARANNU HETI!
..Öh siis
...Tai siis
..sori - humppalulla
Naakka kirjoitti:
SINÄ OLET HUMPPALULLA SYNTINEN!
PARANNU HETI!
..Öh siis
...Tai siis
..soriperse...ite oot.
- Pappi
eikö se ole sittenkin mukava vaan saada lahjoja oli tekniikkaa tain ei.
PARANNU HUMPPIS TAN ETUUKSET POISTETAAN.
Terv
Huuhaan palstan Pappi- humppalulla
mistä tässä NYT pitää parantua???? saatana taijat olla seonnu sinäkin raukka ettet enää muista että lahjoista (tyhmistä) kieltäytyminen EI siiis EI OLE SYNTI...toistan LAHJOISTA KIELTÄYTYMINEN EI OLE SYNTI...ja noista "etuuksista" johan minä sanoin että anna ne sille onnettomalle takapenkin palikalle että sekin saa elämäänsä sisällön...(lahjoja lahjattomille)
- Pappi
humppalulla kirjoitti:
mistä tässä NYT pitää parantua???? saatana taijat olla seonnu sinäkin raukka ettet enää muista että lahjoista (tyhmistä) kieltäytyminen EI siiis EI OLE SYNTI...toistan LAHJOISTA KIELTÄYTYMINEN EI OLE SYNTI...ja noista "etuuksista" johan minä sanoin että anna ne sille onnettomalle takapenkin palikalle että sekin saa elämäänsä sisällön...(lahjoja lahjattomille)
on lösillä nyt.
EPÄKIITOLLISUUS ON VAKAVA JA HÄVETTÄVÄ SYNTI HUMPPIS.
PARANNU TAIN ETUUKSEET ......
"Pappi on huolessa ja hermostunut"
Terv
Huuhaan palstan Pappi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225