RINTAJOUPPI on taas

NAURETTAVA!

Myynnissä 50.000 km ajettu KOLME vuotta vanha Citroen C2 VTS hintaan 14.880€ . UPOUUSI maksaa maahantuojalla 14.990€ . Puolusteelkaapa taas Rintajouppia fanaatikot ja haukkukaa mut lyttyyn kun sitikoita kattelen.
En tosin edes kuse Rintajouppiin päin. Joutaisi kaatumaan ahneuteensa koko paska.
Vai onko sitikka sittenkin niin helvetin hyvä auto että arvonalennus kolmessa vuodessa on vain 110€ . Hahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaa

29

15014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskee

      uusien autojen hintaansa sitä tahtia että noin voi käydä.
      Esim. Diesel Picasso.
      -Kesä 2007 25 000,-
      -Alkutalven veromuutoksen jälkeen 23 000,-
      -Nytten 19 990,-

      Kylmää niiden puolesta jotka ostivat 2006-07 uuden sitikan.

      • kolmosen

        Varrelta löytyy suurimmat kusettajat!
        Siellä myydään asuntovaunuista autoja. Huh,huh..


      • olla Lahdessa
        kolmosen kirjoitti:

        Varrelta löytyy suurimmat kusettajat!
        Siellä myydään asuntovaunuista autoja. Huh,huh..

        myynnissä


    • vasta naurettava on

      käy liikkeessä hakemassa multaa ja rikkaruohon siemeniä. Voi vittu mitä meininkiä autokaupassa.

      • käydä kesäisin

        on nimittäin jäätelöäkin.


      • kyseisen firman

        liiketoiminta. Kaikkea muuta muttei autokauppaa.


    • joku on saanut

      hyvän hyvityksen vanhastaan? Sitäkin palstoilla itketään, ettei vanhasta tarjota mitään vaihdossa. Jos nyt on tarjottu ja lopputulos on tässä. Kumpi parempi, hyvä tarjous vanhasta vai halpa vaihtoauto. Molempia tuskin voi saada.

    • polemik

      Uuden hintaan tulee lisäksi:toimituskulut(600)metalliväri(600)toiset renkaat vanteineen(500),jos lämmittimet ja vetokoukun haluaa,niin taas meneen.600.Eli 14990 2300=17230,joka on uuden todellinen hinta.Täytyy kyllä myöntää,että 50t ajetusta aika suolainen....

      • b,mnbmn

        50t ajetussa renkaat loppu. Uudessa uudet kesäkumit.


      • siis on kyse:

        http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1767640

        Eli ei lohkista ja sisäpistoketta eikä vetokoukkua. Lisäksi vanhan mallin sisusta. Aika keinotekoista touhua nostattaa käytetty lähes uuden hintaiseksi ja hyvittää vanhasta paremmin.
        Yhtä hyvin vaihdan noin 12.000 maksavaan sitikkaan ja hyväksyn sen välirahan koska siitä puhutaan kuitenkin. Käteisostaja ei vahingossakaan lähde Rintajoupille tätä yksilöä ostamaan jos on tullut kalliilla sisään.
        Lisäksi Grey-Henin tilastonikkarit pääsee venyttämään käytetyn hintahaitaria epäasiallisen korkeaksi.
        Verratkaapa piruttaen nettiautossa tästä ilmoituksesta 110€ kalliimpaan mikä siellä on myynnissä. Jossain Joensuussa.


    • Coilvie Cavei

      Kohta on poliisit ovella.

      • on huosuissas!

        Tämä on todistettavasti kylmä FAKTA! Hae lukulasit esiin ja katsele hintoja!


    • hinnat.....

      ....ovat naurettavia. Kehuvat ostavansa suoraan käytettyjä tuoreehkoja autoja. No, ostavat toki, mutta sikahalvalla. Sitten laittavat myyntiin sikakorkealla hinnalla.

      Kun katsoo firman kaikkien autojen hintoja, ne ovat naurettavia. Ennemmin kannattaa ostaa upouusi auto, vain muutaman tonnin ero maksimissaan ihan uuteen, kuin mitä on 3-4-vuotiaan ja 100-150 tkm ajetun pyyntö. Paremmaksi vetää vain Korsumäen Auto Ähtärissä.

      • fgdfgsdf

        Hyvä kirjoitus.


      • busineksen
        fgdfgsdf kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus.

        Rinta-Jouppi on ollut erittäin kannattava yritus viime vuodet. Siis ostetaan maksuvaikeuksiin joutuneilta autot dumppihintaan pois ja myydään hölmöille kalliilla.

        Se on hyvää businesta. Älkää kateelliset valittako --- niin sen kuuluukin terveesti olla.


      • terveesti kuitenkaan
        busineksen kirjoitti:

        Rinta-Jouppi on ollut erittäin kannattava yritus viime vuodet. Siis ostetaan maksuvaikeuksiin joutuneilta autot dumppihintaan pois ja myydään hölmöille kalliilla.

        Se on hyvää businesta. Älkää kateelliset valittako --- niin sen kuuluukin terveesti olla.

        mutta pakko (yrittää) ymmärtää vanhuksia ja muita joilla ei ole nettiä ja hintojen vertailu on vakeaa. Heitä kai on helppo kusettaa.
        Vähän kuin varastaisi tikkarin lapsen suusta....


    • mutta varokaa AutoAritaa

      Siinä vasta kusettajan kusettajat! Katsokaa tarkkaan se osarin prosentti, voivat sanoa esim. 5, mutta paperissa onkin 5,99. No alkoihan se myyntivaiheessa viidellä mutta kusetusta 0,99 %. Joten tarkkana!!- Tik****** AutoArita ja Vantaa! Ja erityisen tarkkana näiden vanhempien myyjien kanssa - ne vasta kusettaa!! Eläke lähestyy, paskan jauhanta loppuu ja monttu häämöttää! Onneksi on Kehä III pohjoispuolella ja vaikean kulun varrella, joten ette varmaan sinne ihan ensiksi eksy! Varokaa ja kiertäkää ylihintaa!! Suosikaa sitävastoin vaikka yksityisiä myyjiä, ei ylihintaa, tehdastakuut yleensä voimassa.

      • on vain eläke kiikarissa.

        Ne yrittävät huijata joka asiassa. Milloin on painovirhe lehdessä tai netissä. Ja juuri tähän autoon ei saa mitään ylimääräistä tai........ ja sitten vielä mielistelevät ja jotkut jopa ostavat niiltä. " kun on niin mukava ukko/akka".


      • jepash

        Onkohan sulla mitään havaintoa mitä tarkoittaa "todellinen vuosikorko".. ota selvää ennenkuin ostat rahoituksella ettei lähde auto alta.. idiootti.


      • myy autonsa, niin

        tehtaan takuut eivät ole enää voimassa. Olkoon vaikka miten tuore auto.


      • I´m a creep

        Ellei herjaaminen lopu.
        valheellisten asioiden esittäminen on rikollista.
        Sinun pitää pystyä perustelemaan "kusettaminen". Onko tämä tapahtunut sinun itsesi kohdalla vai puhutko kenties talutushihnassa olemisesta, jolloin sinua on käynyt Rinta-Jouppilainen kusettamassa kadun kulmassa.

        Et tiedä mitä tuollainen panetteleminen vaikuttaa potentiaalisiin asiakkaisiin.


      • kysymys...
        myy autonsa, niin kirjoitti:

        tehtaan takuut eivät ole enää voimassa. Olkoon vaikka miten tuore auto.

        onkin. Ei yksityisistä. Eipä Laakkonenkaan kovin paljoa häviä Rintajoupille. Ei kuitenkaan ihan NIIN ahne vaikka lähelle pääseekin.


      • ylempää mistä
        I´m a creep kirjoitti:

        Ellei herjaaminen lopu.
        valheellisten asioiden esittäminen on rikollista.
        Sinun pitää pystyä perustelemaan "kusettaminen". Onko tämä tapahtunut sinun itsesi kohdalla vai puhutko kenties talutushihnassa olemisesta, jolloin sinua on käynyt Rinta-Jouppilainen kusettamassa kadun kulmassa.

        Et tiedä mitä tuollainen panetteleminen vaikuttaa potentiaalisiin asiakkaisiin.

        Citikasta on kysymys. Jooko? Sitten painelet sivustoille www.citroen.fi ja haet sieltä vastaavan uuden hinnan. Jooko?
        Ihmettele sitten kusettaako joku ja ketä. Mun tietääkseni ei kukaan kuseta tai herjaa vaan esittää todistettavasti miten asian laita on. Vai mitä?
        Potentiaaliset asiakkaat...hmmmm. Onko paha ottaa esiin tosiasiat täällä. Vai pitääkö asiakkaille tulla kuva että on vedetty talutushihnassa ja kusetettu oikein pitkällä munalla.
        Jos joku ostaisi kyseisen auton ja menisi 2009 vaihtamaan sitä muualle ja ihmettelemään kun hinta onkin nyt enää 7.000. Ja vuosi sitten maksoi maltaita! Kuka nauraa? Ainakin liike mihin sitä tarjotaan vaihdossa. Ja ostajaa saattaa lievästi harmittaa kun hinta on puoliintunut vuodessa.
        Siis yhteenvetona, valheellisten asioiden esittäminen on rikollista mutta tässäpä hinta ei ole valheellinen vaan Rintajoupin itsensä ilmoittama. Meniko perille you creep?


      • Ostomyyjä
        myy autonsa, niin kirjoitti:

        tehtaan takuut eivät ole enää voimassa. Olkoon vaikka miten tuore auto.

        Siihen ei vaikuta se, onko myyjä yksityinen vai liike.


      • Carl villetss
        ylempää mistä kirjoitti:

        Citikasta on kysymys. Jooko? Sitten painelet sivustoille www.citroen.fi ja haet sieltä vastaavan uuden hinnan. Jooko?
        Ihmettele sitten kusettaako joku ja ketä. Mun tietääkseni ei kukaan kuseta tai herjaa vaan esittää todistettavasti miten asian laita on. Vai mitä?
        Potentiaaliset asiakkaat...hmmmm. Onko paha ottaa esiin tosiasiat täällä. Vai pitääkö asiakkaille tulla kuva että on vedetty talutushihnassa ja kusetettu oikein pitkällä munalla.
        Jos joku ostaisi kyseisen auton ja menisi 2009 vaihtamaan sitä muualle ja ihmettelemään kun hinta onkin nyt enää 7.000. Ja vuosi sitten maksoi maltaita! Kuka nauraa? Ainakin liike mihin sitä tarjotaan vaihdossa. Ja ostajaa saattaa lievästi harmittaa kun hinta on puoliintunut vuodessa.
        Siis yhteenvetona, valheellisten asioiden esittäminen on rikollista mutta tässäpä hinta ei ole valheellinen vaan Rintajoupin itsensä ilmoittama. Meniko perille you creep?

        Kannataa tosin muistaa, että autoliikkeiden herjaamisesta saattaa saada kovemman rangaistuksen kuin lasten raiskaamisesta.


      • johan on

        "Suosikaa sitävastoin vaikka yksityisiä myyjiä, ei ylihintaa, tehdastakuut yleensä voimassa."

        Juu, en ole koskaan nähnyt yksityisen pyytävän kovaa hintaa autostaan ...... yksityisethän parhaiten tietävät auton hinnoittelun periaatteet toisin kuin automyyjät.
        Mitä helkutin sellaisia tehdastakuita on voimassa yksityisten myymissä autoissa mitä ei ole autoliikkeen myymissä autoissa?


      • pointti koska
        johan on kirjoitti:

        "Suosikaa sitävastoin vaikka yksityisiä myyjiä, ei ylihintaa, tehdastakuut yleensä voimassa."

        Juu, en ole koskaan nähnyt yksityisen pyytävän kovaa hintaa autostaan ...... yksityisethän parhaiten tietävät auton hinnoittelun periaatteet toisin kuin automyyjät.
        Mitä helkutin sellaisia tehdastakuita on voimassa yksityisten myymissä autoissa mitä ei ole autoliikkeen myymissä autoissa?

        jos ostan vuoden vanhan Hyundain tai Fiatin niin samat neljä vuotta on takuuta jäljellä riippumatta siitä ostanko sen liikkeestä tai yksityiseltä.


      • saadakin, en yhtään
        Carl villetss kirjoitti:

        Kannataa tosin muistaa, että autoliikkeiden herjaamisesta saattaa saada kovemman rangaistuksen kuin lasten raiskaamisesta.

        ihmettelisi kun Suomessa ollaan. Mutta ei sekään muuta tämän keskustelun aihetta joka siis edelleen on Rintajoupin 3v vanha 50 tkm ajettu Citikka jonka myyntihinta on 110€ alle uuden hinnan.


    • audiman111

      rikollista suorastaan kun kysyin mitä hyvittävät a4 niin 2000 oli tarjous! vuosimalli 96 hyvillä varusteilla kaikinpuolinkunnossa.! muualla tarjottu 3900-4500 yksityisellä enemmänki..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe