7-OIKEIN , EN KÄSITÄ...

Teppili

En vain meinaa käsittää, olen vuosia kirjoitellut Suomi24 palstoille, nyt 5,2 miljoonaa rikkaampana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaikea kuvailla tunteita, kaikki luulee minun pilailevan, mutta aivan sama, luulkoon. Nyt jäitä hattuun pakko pistää, käyn vielä tarkistamassa rivin!!!!!

6

2003

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jäitä todellakin

hattuun:)
      Just kirosin kun en muistanu viedä lottoa, no eipä mulle yleensä osu yksikään numero:(

Nauti elämästäsi!

• todista

anna mulle puolet niin uskon

• Ikävääon

En minäkään käsitä kun rahaa on niin paljon että saan pankista korkona noin 10 miljoonaa joka vuosi. Siis miksi iloitsette jostain hikisestä lottovoitosta kun se on pieni raha. Siis miettikääs Google maskaa 150 miljardia (voi olla vanhentunuttakin tietoa). Eli yli satatuhatta kertaa enemmän kuin lottovoitto. Jos voitatte lotossa 2 tai 5 miljoonaa, se on okei, teillä on rahaa. Mutta olette silti KÖYHIÄ maailman silmissä.

• keppikerjäläinen

Mutta sinä olet rikas Ikävääon, joten voisitko sinä laittaa edes ne (vuoden) 10 miljoonan korot) tulemaan minun tyhjyyttä ammottavalle tililleni?

• nähty on

yritä vaan kestää halkeamatta tai muuttumalla vihreäksi rikaksi.

• Kosminen liima

Jos haluatte jakaa sitä onneanne niin lähettäkää minulle 15000 euroa, että saan itselleni kunnon auton. Kirjoittele zappoMIUKUemailPISTE.com. Kiitos etukäteen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe