En vain meinaa käsittää, olen vuosia kirjoitellut Suomi24 palstoille, nyt 5,2 miljoonaa rikkaampana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vaikea kuvailla tunteita, kaikki luulee minun pilailevan, mutta aivan sama, luulkoon. Nyt jäitä hattuun pakko pistää, käyn vielä tarkistamassa rivin!!!!!
7-OIKEIN , EN KÄSITÄ...
6
1976
Vastaukset
- ja jäitä todellakin
hattuun:)
Just kirosin kun en muistanu viedä lottoa, no eipä mulle yleensä osu yksikään numero:(
Nauti elämästäsi!- todista
anna mulle puolet niin uskon
- Ikävääon
En minäkään käsitä kun rahaa on niin paljon että saan pankista korkona noin 10 miljoonaa joka vuosi. Siis miksi iloitsette jostain hikisestä lottovoitosta kun se on pieni raha. Siis miettikääs Google maskaa 150 miljardia (voi olla vanhentunuttakin tietoa). Eli yli satatuhatta kertaa enemmän kuin lottovoitto. Jos voitatte lotossa 2 tai 5 miljoonaa, se on okei, teillä on rahaa. Mutta olette silti KÖYHIÄ maailman silmissä.
- keppikerjäläinen
Mutta sinä olet rikas Ikävääon, joten voisitko sinä laittaa edes ne (vuoden) 10 miljoonan korot) tulemaan minun tyhjyyttä ammottavalle tililleni?
- nähty on
yritä vaan kestää halkeamatta tai muuttumalla vihreäksi rikaksi.
- Kosminen liima
Jos haluatte jakaa sitä onneanne niin lähettäkää minulle 15000 euroa, että saan itselleni kunnon auton. Kirjoittele zappoMIUKUemailPISTE.com. Kiitos etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1119531Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686062Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595387Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305358Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään484299Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102921Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1212902Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822