Eli siis tämä on vika viesti tänne. Nyt saatte pärjätä ilman mua! Sori vaan. Turhaan tänne on kirjoitella. Kukaan täällä ei tiedä mistään mitään. Sori!
Mua ei täällä enää näy!
7
300
Vastaukset
- exit-mies
ethän sää oo tänne mitään koskaan kirjoittanutkaan persereikä
- Punte
Olnpahan kirjoitellut, mutta eri nickeillä. Sitä vaan, että täällä tuntuu olevan asiantuntematonta porukkaa. Ja sulta on virus syönyt aivoja!
- exit-mies
Punte kirjoitti:
Olnpahan kirjoitellut, mutta eri nickeillä. Sitä vaan, että täällä tuntuu olevan asiantuntematonta porukkaa. Ja sulta on virus syönyt aivoja!
joo siis ei se ollutkaan se edellinen viimeinen viesti vaikka niin uhosit...
olisit mennyt lehmä kun niin kerran lupasit!
terv. vähän enemmän on kuitenkin vielä aivoja jäljellä kuin sulla - Punte
exit-mies kirjoitti:
joo siis ei se ollutkaan se edellinen viimeinen viesti vaikka niin uhosit...
olisit mennyt lehmä kun niin kerran lupasit!
terv. vähän enemmän on kuitenkin vielä aivoja jäljellä kuin sullaTietty en enää aloita uutta viestiketjua, mutta onhan mun vastatava tämä juttu loppuun. Sun aivosi on vanhaa lehmänpaskaa. Haloo! Kop kop onko ketään kotona???
- asdf
Punte kirjoitti:
Tietty en enää aloita uutta viestiketjua, mutta onhan mun vastatava tämä juttu loppuun. Sun aivosi on vanhaa lehmänpaskaa. Haloo! Kop kop onko ketään kotona???
Osaatpa olla ärsyttävä tyyppi. Kusipää!
- Punte
asdf kirjoitti:
Osaatpa olla ärsyttävä tyyppi. Kusipää!
Sun naamas on kuin vanhan orankinaaraan talmainen ja karvainen pillu. Älysi ei riitä muuhun kuin paskanjauhamseen!
- exit-mies
Punte kirjoitti:
Sun naamas on kuin vanhan orankinaaraan talmainen ja karvainen pillu. Älysi ei riitä muuhun kuin paskanjauhamseen!
sun kai piti mennä jo toissapäivänä mutta aina vaan hiiri hakee saman paikan...
säälittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085