http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1061211112141
Valheiden verkko murtuu!
2
254
Vastaukset
- Atomic Tom
Eräs toinen BBC:n naistoimittaja puolestaan kertoi äskettäin ettei Kelly itse asiassa missään vaihessa hänen hastattelussaan, joka tapahtui vähän ennen Kellyn itsemurhaa, väittänyt että Englannin hallitus olisi liioitellut Saddamin Irakin uhkaa. Monenlaisia tulkintoja esitetään. Jokainen näyttää esittävän asian omasta näkökulmastaan, sinä tietysti fanaattisen amerikkalaisvastaisten silmälasiesi läpi.
En ole koskaan uskonut siihen että Saddam Husseinin Irak olisi oikeasti uhannut USA:n tai Englannin turvallisuutta. Tosin kyse oli siinä määrin julmasta diktaattorista etten todellakaan sure hänen kaatamistaan. Kukaan maailmalla sinua lukuunottamatta ei itke sitä että Saddam murhamiehineen potkaistiin historian roskatunkiolle.- Mohamed
Raivot jenkkinuolijalasisi estävät sinua näkemästä asiat niin kuin ne ovat.
" Kukaan maailmalla sinua lukuunottamatta ei itke sitä että Saddam murhamiehineen potkaistiin historian roskatunkiolle. "
Minä en ole missään yhteydessä kaivannut Saddamia takaisin. Olen peräänkuuluttanut demokratiaa Irakiin, jonka vapautti yhden mafioson otteesta toinen mafioso ja tällä ei ole aikomustakaan antaa valtaa irakilaisille. Jenkit ovat menneet Irakiin vain ja ainoastaan omista eduistaan, kaikki asiat puoltavat sitä:
- sodan perustelut, joukkotuhoaseuhka, oli tekaistu ja valheellisin perustein tehty.
- USA tarvitsi taantuvaan talouteen elvyttävän ruiskeen, 1000 miljardin jälleenrakennus on sellainen. USA vahvistaa itse tätä tosiasiaa estämällä irakilaisia itse päättämästä sitä, ketkä saavat jälleenrakennusurakat: http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1061211114257
- Jos USA haluaisi ajaa demokratiaa maahan, se ottaisi mukaan YK:n, jonka rauhanturvaajina toimisi lähinnä irakilaisten hyväksymiä maita, kuten lähi-idän maita ja eurooppalaisia. Samoin USA organisoisi välittömästi vapaat vaalit, johon voi asettua ehdolle kuka tai mikä taho tahansa. Tämä rauhoittaisi myös levottomuudet alueella tehokkaiten. Tätä USA ei voi tehdä, koska se menettäisi päätäntävallan jälleenrakennusurakoihin, öljyn jalostussopimuksiin ja valta-asemansa alueella.
Noille ehdtuksilleni ei ole mitään estettä, paitsi USA:n itsekäs ja ahne toiminta. Jos luet tämän kirjoitukseni ennakkoluulottomasti, huomaat ettei siinä ole mitään periaatteellista usa vastaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760