faxeik

..kylymää faxee.. tässä sitä ollaan ja haaveillaan kahdesta naisesta yhtäaikaa.. hmm.. vai haaveilenkohan vain rakkkaastani.. kukkuu..

27

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pervokkista... älä siihen loukkuun ittees laita;)

Yks on hyvä mut kahdesta on liikaa vaivaa.

• ..kaikesa vaivansa.. tämä on totta aivansa..

• pervokki kirjoitti:

..kaikesa vaivansa.. tämä on totta aivansa..

hyvä ei oo olla vaivaa vaillakaan;)

• a-v kirjoitti:

hyvä ei oo olla vaivaa vaillakaan;)

..sitä kipeästi taantuu jos kaikki on tarjolla eiman vaivoija..ilmanvaivoja..

• pervokki kirjoitti:

..sitä kipeästi taantuu jos kaikki on tarjolla eiman vaivoija..ilmanvaivoja..

vailla voinemme vainenkin olla. Vaan vaivaa vailla vaikeelta tuntuu vaatimatonkin vaiva.

Voi voi.

• a-v kirjoitti:

vailla voinemme vainenkin olla. Vaan vaivaa vailla vaikeelta tuntuu vaatimatonkin vaiva.

Voi voi.

..siinäö veetä kerrakseen..aaveetä..

• pervokki kirjoitti:

..siinäö veetä kerrakseen..aaveetä..

tätä irtoo;) Pitäis varmaan tyrkätä vähän aatakin sekaan...

Aamulla aurinko auliisti aaveetä avitti aakeella ajelehtivaa... ei ny oikein irtoo;)

• a-v kirjoitti:

tätä irtoo;) Pitäis varmaan tyrkätä vähän aatakin sekaan...

Aamulla aurinko auliisti aaveetä avitti aakeella ajelehtivaa... ei ny oikein irtoo;)

..irtos aata irtos ihan tarpeeks,,

• pervokki kirjoitti:

Ei passaa koko päivän aa-satsia haaskata kerralla. Oon joskus kirjottanu tarinan jossa jokainen sana alkoi t:llä... siitä tuli aika hauska;)

• kiva............
        pervokki kirjoitti:

herätä tähänkin päivään....ja löysin sun nikin...

• kiva............ kirjoitti:

herätä tähänkin päivään....ja löysin sun nikin...

..moikkelis koikkelis..nyt on pötsi täynnä jauihiskastiketta.. mutta yksinäistä.. blaahhh

• sulla
        pervokki kirjoitti:

..moikkelis koikkelis..nyt on pötsi täynnä jauihiskastiketta.. mutta yksinäistä.. blaahhh

..miten nii...oohan tässä..

• sulla kirjoitti:

..miten nii...oohan tässä..

..hiljasuutta ympärillä.. kukaan ei puhu.. kukaan ei kirjoita.. hiljasta on..

• kirjotan
        pervokki kirjoitti:

..hiljasuutta ympärillä.. kukaan ei puhu.. kukaan ei kirjoita.. hiljasta on..

sulle...sä yleensä kyllä kirjotat...luen niitä ja katselen sun galleriaa...oon vaa nii huono keksiin asian tynkää....enkä ilmoistakaa viitsi puhuu...mut se sun yks...valkopukunen...jäi tonne johonki..

• kirjotan kirjoitti:

sulle...sä yleensä kyllä kirjotat...luen niitä ja katselen sun galleriaa...oon vaa nii huono keksiin asian tynkää....enkä ilmoistakaa viitsi puhuu...mut se sun yks...valkopukunen...jäi tonne johonki..

..hyvä.. mutta oikiasta.. yksin ei ole aina kiva olla.. mietihän..ei smurffeleita.. ei ketään jolle tehdä ruokaa... käydä kylvyssä eikä nukkuu.. auts tuohan sattuu jo sytämeen..

• ja..............
        pervokki kirjoitti:

..hyvä.. mutta oikiasta.. yksin ei ole aina kiva olla.. mietihän..ei smurffeleita.. ei ketään jolle tehdä ruokaa... käydä kylvyssä eikä nukkuu.. auts tuohan sattuu jo sytämeen..

sun smurffelit....niin tää elämä on välillä sitä,mitä sen ei koskaa uskonut olevankaa!!;( Sulla on kuitenkin yhtä paljon toivoo,kun mullakin....

• värisiä
        pervokki kirjoitti:

ne smurffit olikaan?Sulle kai joskus sen mopojutun kirjotin;)??

• värisiä kirjoitti:

ne smurffit olikaan?Sulle kai joskus sen mopojutun kirjotin;)??

..nyt on muistihärö.. luulin eetä ihan sinertävän eri sävyisiä ja muutenkin hyvin sävyisiä..

• kai mulla
        pervokki kirjoitti:

..nyt on muistihärö.. luulin eetä ihan sinertävän eri sävyisiä ja muutenkin hyvin sävyisiä..

om muistihäiriö...no,haitanneeko tuo tahtia??;)sataako siellä vettä...siis taas ilmoihin..heh..ne smurffit...kerroit kerran,et ne oli muuttaneet väriä...juoneet jotain..ooonko ihan hukassa?

• muistin
        pervokki kirjoitti:

virkistämiseksi entisiä sivuja...kerroit ettei smurffit kasva...ja ootettiin sinistä hetkeä...kiva kun löysin taas sut...en ole pitkään aikaan ollut sivuilla...

• kai mulla kirjoitti:

om muistihäiriö...no,haitanneeko tuo tahtia??;)sataako siellä vettä...siis taas ilmoihin..heh..ne smurffit...kerroit kerran,et ne oli muuttaneet väriä...juoneet jotain..ooonko ihan hukassa?

..kirjoitat.. no ehdinhän tässä tehdä ruokaa nukkua ja katella venelehteä.. nii ku smurffit juo viinaa niin ne muuttuu violeteiks.. smurffien verissuonille käy samoin ku ihmisten..alkaa punertaa..

• muistin kirjoitti:

virkistämiseksi entisiä sivuja...kerroit ettei smurffit kasva...ja ootettiin sinistä hetkeä...kiva kun löysin taas sut...en ole pitkään aikaan ollut sivuilla...

..pituutta kasva mutta lihoa voivat toki.. täällähän minä..kohta neljä vuotta täällä pyörinyt..huh huh..

• tunnet

jo kaikki täällä...hmmm..no...äkiääpä nää vuodet menee..ei perässä pysytä.

• kirjottelen

sain täs joku päivä sitte kommentin...vähensin tätä..mut kiva kun muistit ton smurffijutun;)Otin kans päivätorkut...paleltaa,nii oudosti..luit venelehden..musitan tai luulen muistavani,oot luontoihminen...

• ..rajoittaa tätä..mutta huuhaa koukuttaa..se mukansa houkuttaa.. lopulta loukuttaa.. luontoihminen oon..enenmmän olisin jos voisin maaseudulla asua..

• ollaanhan
        pervokki kirjoitti:

..rajoittaa tätä..mutta huuhaa koukuttaa..se mukansa houkuttaa.. lopulta loukuttaa.. luontoihminen oon..enenmmän olisin jos voisin maaseudulla asua..

joskus katseltu smurffeja metsässä ym..maalaatko itse nuo kaikki hienot galleriakuvat?Mitenkähän löysin omat kasvoni siitä naisesta mikä on tumman"kissan"kanssa????Ihan sain kylmiä/kuumia väristyksiä..edelleen harvakseltaan kirjoitellaan..;)

• ollaanhan kirjoitti:

joskus katseltu smurffeja metsässä ym..maalaatko itse nuo kaikki hienot galleriakuvat?Mitenkähän löysin omat kasvoni siitä naisesta mikä on tumman"kissan"kanssa????Ihan sain kylmiä/kuumia väristyksiä..edelleen harvakseltaan kirjoitellaan..;)

..itse maalaan.. toisinaan myytäväksi.. toisinaa omaksi iloksi,, näin suurta näyttelyä odotellessa.. jota ei ehkä koskaan tule..

..hyvä että tuli väristyksiä.. sittenhän sinun pitää olla tumma ja tulinen..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4620
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4068
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      55
      3629
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2891
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2639
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2572
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      51
      2501
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1957
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1928
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1776
    Aihe