tässäpä joitakin kivoja paitoja :D
itse ajattelin tuota "Kaikki ajattelevat ihmiset ovat ateisteja" tai "Ei ole olemassa yhtään uskottavaa uskontoa"
:D:D:D
http://helvetin16.com/666/index.php?main_page=index&cPath=20_24&sort=20a&page=1
tilaukset vetämään vaan
13
562
Vastaukset
>> tässäpä joitakin kivoja paitoja :D
itse ajattelin tuota "Kaikki ajattelevat ihmiset ovat ateisteja" tai- puusilimä
yksi tai useampi alkaa taas viisastelemaan tämän usko eli LUULON ja uskonnon eron kanssa. uskonto se on kristinuskokin jota perustellaan luulolla(uskolla).
väännä miten päin vain ikinä haluat, mutta se on silti uskonto ja sellaisena pysyy. jos siihen kuuluu matkaan "usko" eli LUULO niin se on sitten eri asia kuon uskonto määritelmä.
kaikki uskot ja luulot ja palvonnat määritellään USKONNOIKSI ja se mitä niihin kuuluu(esim tämä usko eli LUULO) on sitten eri asiaa.
turha siitä on yrittää selostaa luulon kiihkoissa sen enempää.. noin se määritelmä suunnilleen on vaikka kuinka selostaisit tyylillä joka saatananpalvojahellareilla on eli "vain usko..."
se "usko" eli LUULO on vain osa USKONTOA! piste. - uusittu
puusilimä kirjoitti:
yksi tai useampi alkaa taas viisastelemaan tämän usko eli LUULON ja uskonnon eron kanssa. uskonto se on kristinuskokin jota perustellaan luulolla(uskolla).
väännä miten päin vain ikinä haluat, mutta se on silti uskonto ja sellaisena pysyy. jos siihen kuuluu matkaan "usko" eli LUULO niin se on sitten eri asia kuon uskonto määritelmä.
kaikki uskot ja luulot ja palvonnat määritellään USKONNOIKSI ja se mitä niihin kuuluu(esim tämä usko eli LUULO) on sitten eri asiaa.
turha siitä on yrittää selostaa luulon kiihkoissa sen enempää.. noin se määritelmä suunnilleen on vaikka kuinka selostaisit tyylillä joka saatananpalvojahellareilla on eli "vain usko..."
se "usko" eli LUULO on vain osa USKONTOA! piste.kirjoitat, kun koko ajan puhelet isoin kirjaimin LUULOSTA? Onko sinulla luuloTAUTI tai jokin muu addiktio meneillään? Tietänet, että luuleminen ja uskominen eivät tarkoita samaa asiaa. Pakko tietää, olethan atte, te kun kaiken LUULETTE tietävänne.
Uskoa Kristukseen ei voi sanoa luuloksi Kristukseen.
Ai, jaa, nyt se on vikassa lauseessa muuttunut vain OSAKSI. Sekavaa, kovin sekavaa ja hölmöä tästä kiistellä. - puusilima_
uusittu kirjoitti:
kirjoitat, kun koko ajan puhelet isoin kirjaimin LUULOSTA? Onko sinulla luuloTAUTI tai jokin muu addiktio meneillään? Tietänet, että luuleminen ja uskominen eivät tarkoita samaa asiaa. Pakko tietää, olethan atte, te kun kaiken LUULETTE tietävänne.
Uskoa Kristukseen ei voi sanoa luuloksi Kristukseen.
Ai, jaa, nyt se on vikassa lauseessa muuttunut vain OSAKSI. Sekavaa, kovin sekavaa ja hölmöä tästä kiistellä.aivovammaiselle..
uskosi(niin juuri se sinun mainostama "usko") on vain osa erästä uskontoa. onko se vaikeakin asia ymmärtää? :S
usko on luuloa mutta siitä en ala enempää väittelemään.. ei niinku vois vähempää kiinnostaa..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Usko "...a kuten hyvin tiedät, kristinusko ei olekaan uskonto ;=)"
Eli:
- kristityillä henkilöillä saati yhteisöillä ei ole uskonnonvapautta
- kristinuskon ei tulisi opettaa uskonnontunneilla
Mietis vähän mitä sanot.jason_dax kirjoitti:
"...a kuten hyvin tiedät, kristinusko ei olekaan uskonto ;=)"
Eli:
- kristityillä henkilöillä saati yhteisöillä ei ole uskonnonvapautta
- kristinuskon ei tulisi opettaa uskonnontunneilla
Mietis vähän mitä sanot.>>- kristinuskon ei tulisi opettaa uskonnontunneilla
Mietis vähän mitä sanot.
- Kössönöm
että on sellainen kampanja kuin "Kissakaveria ei jätetä" jo viidettä kertaa ja niillä oli sellaisia paitojakin. Mistähän niitä mahtaisi saada?
- puusilimä
www.kissakaveri.fi
- Kössönöm
puusilimä kirjoitti:
www.kissakaveri.fi
taidanpa tilata, ei ole kovin paha hintakaan.
- entinen-pertti
"Basistit on tyhmiä."
Tuollainen on pakko hankkia, keikkavaatteena ihan ehdoton! Sopivasti itseironiaa. Olen siis basisti itsekin.
Noista vapaa-ajattelu -paidoista ainoa joka kolahti oli "Luojan kiitos olen ateisti!" Pitänee laittaa sellainenkin tilaukseen mukaan.- Kössönöm
Luojan kiitos olen ateisti?
Löysin linkin hauskoista mietelauseista:
http://www.kotipaikka.com/mietelauseet/index.cgi?cat=Uskonto&fil=.
- Kössönöm
"Mauri Pekkarisen tukka on sukua maaoraville"
Siitä voisi sukeutua mielenkiintoinen keskustelu jossain terassilla.- .......................
voisi herättää keskustelua. Kannattaa jättää sitten keskustalaisenemmistöisen kunnan essonbaari väliin. Voi tulla nenä kipeäksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379