Oltiin yks kaunis päivä poikakaverin kanssa Jyskissä ostamassa sellaista pöytää. No myyjä lähti hakemaan varastosta sitä pöytää ja me jäätiin siihen lähelle kassaa odottelemaan. Kassalla kävi kova vilske. No mä siinä sitte odotellessa kiinnostuin haistelemaan sellaisia tuoksukynttilöitä aikani kuluksi ja jossain vaiheessa sivusilmällä huomasin, että poikakaveri häippäs sinne kassalle maksamaan jo sitä pöytää. Mä haistelin kynttilät loppuun ja rupesin kuuntelemaan, että mitä se myyjä jotain tyynyä esittelee mun poikakaverilleni ja kovasti siitä jotakin selittää. No mä laahustin siihen viereen tietty uteliaana kuuntelemaan, myyjä vilkas mua vähän oudosti ja melkein nojauduin poikakaveriini laittaen toisen kyynärpääni siihen pöydälle, kunnes... hups!!! Katsoin siihen viereeni... Eihän se mun poikakaverini ollutkaan, vaan joku ihan vieras mies, joka hänkin katsoi mua hieman kysyen. Mä lehahdin varmaan täysin punaiseksi ja sillä sekunnilla en muuta keksinyt, kuin rynnätä äkkiä piiloon sinne jonnekin kaupan hyllyjen väliin. Sitten mä aloin miettimään, että missä mun poikakaveri mahtaa olla, kun en kerenny katella, oliko se siinä kassalla sit ollenkaan. Mun oli pakko soittaa sille. "Tuuut", ja kuulin kun sen kännykkä alkoi soimaan jossain siellä kaupassa. Keskeytin soiton ja ajattelin, että kai se tuolla kassalla sitte on ja hiippailin sinnepäin kurkkaamaan. Eihän sitä näkyny missään, mutta se sama mies, jonka vieressä olin nojaillu, oli kyllä edelleenkin siellä kassalla. Mulle alkoi pikkuhiljaa tulla jo pieniä pakokauhun oireita, kun rupesin miettimään miten pääsen sieltä kaupasta ulos, poismeno kun oli just siinä kassan vieressä ja nolotti vieläkin. No, pakko oli soittaa poikakaverille vielä kerran ja kun se vastas, kuiskasin melkein jo hermostuneena, että missä helvetissä hän mahtaa olla. No, siellähän hän oli pihalla kuulemma lastaamassa pöydän osia autoon ja ihmetteli kovasti, missä mä olen. Eipä auttanut muu kuin tsempata ja pikatahtiin hiippailla sieltä kaupasta ulos maahan katellen. Äkästä olin sitte poikakaverilleni, että miks tämä oli kadonnu siellä kaupassa, mutta hänpä oli ollu siinä kassalla sen toisen miehen takana koko ajan ja ihmetelly minne mä olin yht'äkkiä hirveetä haipakkaa siitä kassalta lähteny.
Että tällaista. Eihän tuosta noin suurta tilannetta olis tullutkaan, jos mä itse olisin ottanut tilanteen vähän rauhallisemmin ja kävellyt vaikka silloin alussa sieltä kassalta samantien ulos, enkä olis suotta lähteny hyllyjen väliin piileskelemään. Mutta vastaaviahan mulle sattuu jatkuvasti...
Pikkuasiasta suuri nolotilanne!
Säntäilijä
2
1958
Vastaukset
- juu
tai sitten olisit sanonut, että erehdyit henkilöstä. Sekin olisi ollut ihan hyvä ratkaisu.
- sdsdsdd
hhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708