jää seinäjojenkin kerrostaloot toiseksi, kun lillbacka rakentaa.
17 kerroksinen hotelli
66
3513
Vastaukset
- kuuluu...
Kauhavaan
- miähellä
menneen kusi päähän vai olisko potenssiongelmia?
- sivusta seurannut
hyvä tapa näyttää, että rahaa on - näkyy vähän kauemmaskin, eikä sitten tarvitse kirjoitella lehdissä, voi olla vaatimaton.
- vaatimatonta
sivusta seurannut kirjoitti:
hyvä tapa näyttää, että rahaa on - näkyy vähän kauemmaskin, eikä sitten tarvitse kirjoitella lehdissä, voi olla vaatimaton.
rakentaa 17-kerroksinen hotelli, johon tuskin edes saadaan asiakkaita näillä olemattomilla lakeuksilla. Pelkkää inflatoitunutta nousukasmaisuutta. Ei mitään muuta. Rauha hänenkin sielulleen silti.
- katson maalaismaisemaa
vaatimatonta kirjoitti:
rakentaa 17-kerroksinen hotelli, johon tuskin edes saadaan asiakkaita näillä olemattomilla lakeuksilla. Pelkkää inflatoitunutta nousukasmaisuutta. Ei mitään muuta. Rauha hänenkin sielulleen silti.
syyttää nyt kateudesta, ei sentään, ei vain haluta jäädä jalkoihin.
- olis eres
yks Jorma Lillbacka, ajatella mikä onni Alahärmälle ja saa siitä naapuripitäjätkin osansa. Näin mä ainakin ajattelen, moni nuori saa kipeästi kaipaamansa työpaikan kesäksi, täs vaan yksi esimerkki. Ei tartte karehtia yhtään, hyvä Jorma Lillbacka. Mun miälestä se kusi on siälä pääs.
- härmässä asuva
olis eres kirjoitti:
yks Jorma Lillbacka, ajatella mikä onni Alahärmälle ja saa siitä naapuripitäjätkin osansa. Näin mä ainakin ajattelen, moni nuori saa kipeästi kaipaamansa työpaikan kesäksi, täs vaan yksi esimerkki. Ei tartte karehtia yhtään, hyvä Jorma Lillbacka. Mun miälestä se kusi on siälä pääs.
ole sitä miltä se heti näyttää, en minä ainakaan ole kovin onnellinen, vaikka olen alahärmäläinen.
- sinne rakentaa
hotellia, kun hotellin ikkunasta näkyy vaan peltoja ja joitain teollisuus halleja, asiakkaat vaativat meri tai järvinäkymää, ainoa järkevä paikka rakentaa tuollainen maisema hotelli maalaispitäjään olisi järvinäkymä lappajärveen.
- senverran
korkea, että taitaa meri oravaistenlahdelta pilkottaa yläkerroksiin.
- olisko 20 km liikaa
senverran kirjoitti:
korkea, että taitaa meri oravaistenlahdelta pilkottaa yläkerroksiin.
kyllä kuulkaa muualta päin lähdetään jopa ihan vaan kattomaan lakeuksia. lauri tähkän myötävaikutuksella pohjanmaa on kulttuurimaisemaa jota halutaan kattoa.
tiedä, vaikka ostaisin sieltä uudesta talosta penthousen ittelleni eläkepäiviäni varten. - Alahärmäläänen
samaa mieltä.
- överiksi
menee. Kukahan noita kaikkia ylläpitää, kun asianomaisista aika jättää tai rahat loppuu?
- sitä murehdi
anna niiden murehtia joilla on paksumpi lompsa. Ja ookko varma että ne rahat loppuu :=)
- maksamma
sitä murehdi kirjoitti:
anna niiden murehtia joilla on paksumpi lompsa. Ja ookko varma että ne rahat loppuu :=)
sitten kun alkuperäisten rahat loppuu tai kuolo korjaa. Sanon vielä, että suuruudenhullurellaki saa olla rajansa. Nyt menöö liian pitkälle.
Ne ei vastaa iän kaiken jotka kaiken alootti. - löytyy
maksamma kirjoitti:
sitten kun alkuperäisten rahat loppuu tai kuolo korjaa. Sanon vielä, että suuruudenhullurellaki saa olla rajansa. Nyt menöö liian pitkälle.
Ne ei vastaa iän kaiken jotka kaiken alootti.aina. Tämä puulaaki on jo tainnut olla pitempään pystys kuin Alahärmän edellinen puisto eli Härmälandia. Se ei ollut ainakaan rahalla tehty riskukasa. Mä ainakin nostan hattua tälle isännällä. Ostaas vaikka koko uuden kauhavan itteelleen, mua ei ainakaan haittaisi. Mitä kuule sillä rahalla teköö jos sitä ei käytä?
- se oli
löytyy kirjoitti:
aina. Tämä puulaaki on jo tainnut olla pitempään pystys kuin Alahärmän edellinen puisto eli Härmälandia. Se ei ollut ainakaan rahalla tehty riskukasa. Mä ainakin nostan hattua tälle isännällä. Ostaas vaikka koko uuden kauhavan itteelleen, mua ei ainakaan haittaisi. Mitä kuule sillä rahalla teköö jos sitä ei käytä?
ennenvanhaan kun rikkaat suosi taiteita, kulttuuria ja tieteitä. Niitten aikaansaannoksista nautimme vieläkin satojen vuosien päästä.
Mutta tuollaiset sirkushuvit. Mitähän ne kertoo ajastamme ja mitähän pysyvää niistä jää käteen? - renesanssipatsaitten
se oli kirjoitti:
ennenvanhaan kun rikkaat suosi taiteita, kulttuuria ja tieteitä. Niitten aikaansaannoksista nautimme vieläkin satojen vuosien päästä.
Mutta tuollaiset sirkushuvit. Mitähän ne kertoo ajastamme ja mitähän pysyvää niistä jää käteen?jäljennöksiähän sielläkin käytetään koristeena.
Hehhehee! - pankinjohtaja_
löytyy kirjoitti:
aina. Tämä puulaaki on jo tainnut olla pitempään pystys kuin Alahärmän edellinen puisto eli Härmälandia. Se ei ollut ainakaan rahalla tehty riskukasa. Mä ainakin nostan hattua tälle isännällä. Ostaas vaikka koko uuden kauhavan itteelleen, mua ei ainakaan haittaisi. Mitä kuule sillä rahalla teköö jos sitä ei käytä?
Kyllä mä luulen, että ei se Jorma ihan vaan huvikseen rahojansa tuhulaa huvipuistohon. On ihan varmasti laskeskellu, että tuasta hommasta saa rahoollensa paremman tuaton, kun paikallispankista.
- no se härmäläinen
löytyy kirjoitti:
vaan hattua, minä en - monestakin syystä. No, sais munkin puolesta ostaa vaikka koko uuden Kauhavan, kunhan maksaa omasta massista,ettei kunta avita.
- onkin
no se härmäläinen kirjoitti:
vaan hattua, minä en - monestakin syystä. No, sais munkin puolesta ostaa vaikka koko uuden Kauhavan, kunhan maksaa omasta massista,ettei kunta avita.
ollu niin ruikulla ettei siitä oo ollu palio pönkittämähän. Ja eikös sekin oo vaan hyvä jos joku tännekin tajuaa jotain EU-tukia hakia ja hyvä vielä jos niitä saakin. Ettei kaikki mee joillekin idea rikkaille uusille eu maille joissa ne kuitenkin joku isompi kiho itselleen nappaa. Siitäpä ei ainakaan tällä lakeudella kenenkään perse kostu yhtään.
- !!!
onkin kirjoitti:
ollu niin ruikulla ettei siitä oo ollu palio pönkittämähän. Ja eikös sekin oo vaan hyvä jos joku tännekin tajuaa jotain EU-tukia hakia ja hyvä vielä jos niitä saakin. Ettei kaikki mee joillekin idea rikkaille uusille eu maille joissa ne kuitenkin joku isompi kiho itselleen nappaa. Siitäpä ei ainakaan tällä lakeudella kenenkään perse kostu yhtään.
ketä pönkittää ketä ei.
- jormaan
verrattuna,ei mitään.
- ?!?
melko typerä kommentti!
- mies. . .
ei mitään omaa, kaikki kopiota, pelkästään suuruuden illuusiot ja maunpuute seuranaan.
Niinkuin tämä hotellihankekin. Niitähän on viriämässä joka puolella, Lapin tuntureilla puhutuimmat yritelmät meneillään. - lll
Tätä Suomi ja erityisesti Etelä-Pohjanmaa tarvitsee. Jorma uskaltaa yrittää ja samalla luo aika paljon hyvää myös ympärilleen.
En jaksa ymmärtää sitä säälittävää arvostelua, jota Jorman työ saa osakseen. Kaikki kateelliset tyhjän tomittajat voisivat pitää suunsa kiinni...- Mitä oletuksia?
Kateelliset tyhjäntoimittajat?
Mieluummin vaikka sellainen, kuin tyhmäntoimittaja.
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että huumori oli ainut keino ylittää se nousukasmaisen ja henkisesti alimittaisen rykelmä, mikä kerran tuli siellä pelloilla nähtyä. Vieläkin naurattaa kun niitä patsaita muistelen. - halvat
Mitä oletuksia? kirjoitti:
Kateelliset tyhjäntoimittajat?
Mieluummin vaikka sellainen, kuin tyhmäntoimittaja.
Henkilökohtaisesti voin sanoa, että huumori oli ainut keino ylittää se nousukasmaisen ja henkisesti alimittaisen rykelmä, mikä kerran tuli siellä pelloilla nähtyä. Vieläkin naurattaa kun niitä patsaita muistelen.huvit!
- mäkin ajatellut
halvat kirjoitti:
huvit!
niistä, jokka tuallaasia viihtyäkseen tarttoo.
- alahärmässä asuva
Jormalla kylvettyä muutakin kuin hyvää ympärilleen ja mikä olet sanomaan toisia kateellisiksi tyhjäntoimittajiksi, voi olla ihan muut syyt kuin kateus. Ei kyllä minunkaan silmiä hivele tämä arkkitehtuuri.
- toinen alahärmässä asuva
alahärmässä asuva kirjoitti:
Jormalla kylvettyä muutakin kuin hyvää ympärilleen ja mikä olet sanomaan toisia kateellisiksi tyhjäntoimittajiksi, voi olla ihan muut syyt kuin kateus. Ei kyllä minunkaan silmiä hivele tämä arkkitehtuuri.
että hiveleekö arkkitehtuuri silmää vai ei. pääasia, että saadaan uutta toimintaa ja mahdollisuuksia tänne härmään. taitaa olla powerparkki tällä hetkellä listan kärkipäässä, kun katsotaan suomalaisia matkailukohteita.
- junttimeininkiä
toinen alahärmässä asuva kirjoitti:
että hiveleekö arkkitehtuuri silmää vai ei. pääasia, että saadaan uutta toimintaa ja mahdollisuuksia tänne härmään. taitaa olla powerparkki tällä hetkellä listan kärkipäässä, kun katsotaan suomalaisia matkailukohteita.
se kannattaa ja sopii pohojanmaalle.
Muut voivat sitten muuttaa sivistyksen pariin ja käydä välillä pohojalaisreservaatissa irrottelemassa ja pitämässä "hauskaa" á la duudsonit. - lll
alahärmässä asuva kirjoitti:
No mitä ne muut syyt, kateuden lisäksi, sitten oikein ovat?
- Duud's son.
lll kirjoitti:
Sä sitten vissiin luet foorumia valikoivasti. Tuossa edellä joku antoi aavistuksen muidenkin syiden mahdollisuudesta:
"Lisää junttimeininkiä se kannattaa ja sopii pohojanmaalle.
Muut voivat sitten muuttaa sivistyksen pariin ja käydä välillä pohojalaisreservaatissa irrottelemassa ja pitämässä "hauskaa" á la duudsonit." - lll
Duud's son. kirjoitti:
Sä sitten vissiin luet foorumia valikoivasti. Tuossa edellä joku antoi aavistuksen muidenkin syiden mahdollisuudesta:
"Lisää junttimeininkiä se kannattaa ja sopii pohojanmaalle.
Muut voivat sitten muuttaa sivistyksen pariin ja käydä välillä pohojalaisreservaatissa irrottelemassa ja pitämässä "hauskaa" á la duudsonit."Miten huvipuistot ja hauskanpito ovat junttimeininkiä?
Hauskanpito voidaan toki nähdä syntinä, jos ajattelee alueen uskonnollista taustaa.
Huvipuistojen historiaa:
http://www.huvipuisto.net/huvipuis/historia.htm - vieläkin härmäläinen
lll kirjoitti:
niitä tähän huudella, mutta voin sanoa, että on!
Itseäni en syytä kateudesta, vois olla liian monta kohdetta kadehdittavaksi jos rupeaisin eli en viitsi, jääköön muille. Kaikessa tekemisessä on hyvät ja huonot puolensa, mutta haittavaikutukset pitäisi minimoida eikä tehdä tyylillä, että rapatessa roiskuu.
- vantaalaiset
ensi viikonloppuna Powerparkkiin. Ollaan pari yötä huvipuiston hotellissa, ajetaan kartingia, syödään, juodaan ja pidetään hauskaa. Koko lystille on varattu n. 1000 euroa, eli ei mun mielestä kuitenkaan ihan mitätön summa joka sinne seudulle sitten jää.
- kuulostaa niin
mainokselta, niin mainokselta.
Powerparkilla ilmeisesti on oma mainososastokin. - alahärmässä
kuulostaa niin kirjoitti:
mainokselta, niin mainokselta.
Powerparkilla ilmeisesti on oma mainososastokin.melko varmasti maksettu.
- vantaalaiset
alahärmässä kirjoitti:
melko varmasti maksettu.
Kyllä me(2 aikuista 4 lasta) ihan oikeasti ajateltiin Härmän suuntaan lähteä. Jos ette usko, niin tulkaa vaikka katsomaan. Lupaan laittaa auton takaikkunaan isoilla kirjaimilla jotain tunnistettavaa, kuten esim. suomi24 tai vantaa.
- alahärmästä
vantaalaiset kirjoitti:
Kyllä me(2 aikuista 4 lasta) ihan oikeasti ajateltiin Härmän suuntaan lähteä. Jos ette usko, niin tulkaa vaikka katsomaan. Lupaan laittaa auton takaikkunaan isoilla kirjaimilla jotain tunnistettavaa, kuten esim. suomi24 tai vantaa.
ei kiinnosta, saatte mun puolesta laittaa rahanne mihin tykkäätte, vaikka sitten Jormalle.
- vantaalaiset
alahärmästä kirjoitti:
ei kiinnosta, saatte mun puolesta laittaa rahanne mihin tykkäätte, vaikka sitten Jormalle.
Ja ei muuten edes tiedettäis mistään Alahärmästä ilman Powerparkkia. Ei teistä tietäis tai ainakaan olis kiinnostunut juurikaan kukaan ilman kyseistä huvipuistoa.
- alahärmästä
vantaalaiset kirjoitti:
Ja ei muuten edes tiedettäis mistään Alahärmästä ilman Powerparkkia. Ei teistä tietäis tai ainakaan olis kiinnostunut juurikaan kukaan ilman kyseistä huvipuistoa.
ollakkaan kiinnostunut ja ei haittaa vaikka ei kaikki tiedäkkään.
- vantaalaiset
alahärmästä kirjoitti:
ollakkaan kiinnostunut ja ei haittaa vaikka ei kaikki tiedäkkään.
mutta nyt kun ollaan joka tapuksessa tulossa, niin onko Alahärmässä jotain muuta mielenkiintoista nähtävää? Vois nimittäin olla ihan kiva muutenkin tutustua paikkaan.
- alahärmäläinen
vantaalaiset kirjoitti:
mutta nyt kun ollaan joka tapuksessa tulossa, niin onko Alahärmässä jotain muuta mielenkiintoista nähtävää? Vois nimittäin olla ihan kiva muutenkin tutustua paikkaan.
mitään muuta ainakaan näin keväällä tai jos totta puhutaan tää on aika kuoleva pikkukylä, joku aika sitten ei ollut edes grilliäkään. En nyt osaa sanoa, että naapuripitäjissäkään olisi mitään kovin mielenkiintoista, samanlaisia pikkupitäjiä tai pikkuriikkisiä kaupunkeja - Seinäjoki on sitten jo jonkinlainen, mutta tapahtumia enemmän kesällä. Mikä kiinnostaisi.
- vantaalaiset
alahärmäläinen kirjoitti:
mitään muuta ainakaan näin keväällä tai jos totta puhutaan tää on aika kuoleva pikkukylä, joku aika sitten ei ollut edes grilliäkään. En nyt osaa sanoa, että naapuripitäjissäkään olisi mitään kovin mielenkiintoista, samanlaisia pikkupitäjiä tai pikkuriikkisiä kaupunkeja - Seinäjoki on sitten jo jonkinlainen, mutta tapahtumia enemmän kesällä. Mikä kiinnostaisi.
kaikki mitä voidaan tehdä lasten kanssa. Onko esim. jotain maatilaa, jossa voi käydä vierailulla? Lapset näkis eläviä lehmiä, lampaita, sikoja... mitä itse esittelisit vieraille?
- vantaalaiset
grilli on testattava:)
- alahärmäläinen
vantaalaiset kirjoitti:
kaikki mitä voidaan tehdä lasten kanssa. Onko esim. jotain maatilaa, jossa voi käydä vierailulla? Lapset näkis eläviä lehmiä, lampaita, sikoja... mitä itse esittelisit vieraille?
Voisiko kunnanvapaa-ajantoimisto auttaa(kertoa) tai 4:H yhdistys, niin tosiaan maatila olisi varmaan kiva paikka lapsille. Powerparkin kaikki mahdollisuudet olette varmaan jo tutkineet. Kyllä varmaan joku keksii laittaa teille jotain avoimia paikkoja. Minäkin viestittelen jos saan selville jotain. Täällä on majoitusta Marjatan koto nimisessä paikassa, joka tietääkseni on maatila?? Ison-Antin kotitilalla myös majoitus, on myös maatila. Palaillaan asiaan huomenna, nyt täytyy mennä yöpuulle näin maalaisittain sanottuna.(Kulkeilen muualla, siksi huonosti oman kunnan mahdolliset toiminnat tiedossa)
- vantaalaiset
Voisiko kunnanvapaa-ajantoimisto auttaa(kertoa) tai 4:H yhdistys, niin tosiaan maatila olisi varmaan kiva paikka lapsille. Powerparkin kaikki mahdollisuudet olette varmaan jo tutkineet. Kyllä varmaan joku keksii laittaa teille jotain avoimia paikkoja. Minäkin viestittelen jos saan selville jotain. Täällä on majoitusta Marjatan koto nimisessä paikassa, joka tietääkseni on maatila?? Ison-Antin kotitilalla myös majoitus, on myös maatila. Palaillaan asiaan huomenna, nyt täytyy mennä yöpuulle näin maalaisittain sanottuna.(Kulkeilen muualla, siksi huonosti oman kunnan mahdolliset toiminnat tiedossa)
Härmän kuntokeskus on tietty yks paikka. Ainakin sielä pääsis lapset uimaan mutta mitkä on ne pakolliset asiat jotka Alahärmästä on nähtävä? Siis Powerparkin lisäksi... Onko mitään Härmän hajyihin liittyvää?
- Yksinkertaisuus
alahärmästä kirjoitti:
Aattele ite.Jokainen alue tarvitsee rahaa ulkopuoleta,kehittyäkseen.Olkoon se sitten tuotteitten valmistusta tai elämysten myyntiä.
Ilman näitä Jormia täällä ei olisi työpaikkoja,
muita yrittäjiä jotka saavat asiakkaita puiston ansiosta. - kaksinkertaisuus
Yksinkertaisuus kirjoitti:
Aattele ite.Jokainen alue tarvitsee rahaa ulkopuoleta,kehittyäkseen.Olkoon se sitten tuotteitten valmistusta tai elämysten myyntiä.
Ilman näitä Jormia täällä ei olisi työpaikkoja,
muita yrittäjiä jotka saavat asiakkaita puiston ansiosta.itsestään selvyyksiä, please. Äläkä nyt kuitenkaan kompastu siinä pokkuroidessasi. Tiedätkö että mitään ei saa ilmaiseksi?
- alahärmäläinen
vantaalaiset kirjoitti:
Härmän kuntokeskus on tietty yks paikka. Ainakin sielä pääsis lapset uimaan mutta mitkä on ne pakolliset asiat jotka Alahärmästä on nähtävä? Siis Powerparkin lisäksi... Onko mitään Härmän hajyihin liittyvää?
olla paljon mikään auki. Jokitoiskassa olisi jotain häjyistä ja muuta vanhaa, mutta ei ole auki kun vain heinäkuun. Kirkon takana hautausmaalla on ison Antin hauta, mutta ei sitäkään vieras nopeasti löydä, Voltissa(6 km kirkolta) on ison Antin kotipaikka. Ei meillä(paikkakunnalla) tosiaankaan ole satsattu matkailuun, tää matkailu on ihan Jorman hommia. Mitään mahdollisuutta eläimiin tutustumiseen maatiloilla ei löytynyt, olivat pelkkiä majoituksia. Ehkä kesämpänä olisi jossain jotain. Jorma nyt suunnittelee Powerparkiin ilmeisesti kaikenlaista. Kyllä nyt täytyy sanoa, että on melko huono anti.
- vantaalaiset
olla paljon mikään auki. Jokitoiskassa olisi jotain häjyistä ja muuta vanhaa, mutta ei ole auki kun vain heinäkuun. Kirkon takana hautausmaalla on ison Antin hauta, mutta ei sitäkään vieras nopeasti löydä, Voltissa(6 km kirkolta) on ison Antin kotipaikka. Ei meillä(paikkakunnalla) tosiaankaan ole satsattu matkailuun, tää matkailu on ihan Jorman hommia. Mitään mahdollisuutta eläimiin tutustumiseen maatiloilla ei löytynyt, olivat pelkkiä majoituksia. Ehkä kesämpänä olisi jossain jotain. Jorma nyt suunnittelee Powerparkiin ilmeisesti kaikenlaista. Kyllä nyt täytyy sanoa, että on melko huono anti.
Härmän matkailuinfo sivustolta löytyi seuraavat vinkit:
Powerland Alahärmässä
Häjyylyperinteen keskus Alahärmässä
Kotiseutumuseo Alahärmässä
Parantolamuseo alueineen Ala-ja Ylihärmän rajalla
Kotiseututalo Keskikangas Ylihärmässä
Kirkonrakentaja Antti Hakolan muistomerkki ja puisto
Valtiopäivämies Matti Holman muistomerkit
J. W. Snellmanin nuoruudenkodin paikka
Laiturin rautatiesilta
Mattilan teräsbetoninen palkkisilta
Galleria Palmu
Historialliset luonnonkohteet
Mitäköhän nuo historialliset luonnonkohteet ovat? - alahärmäläinen
vantaalaiset kirjoitti:
Powerland Alahärmässä
Laiturin rautatiesilta
Galleria Palmu
Mitäköhän nuo historialliset luonnonkohteet ovat?mitähän ne nyt olis, ei mitään erikoista tule mieleen sorry, auttakaa nyt aidot härmäläiset. häjyylyperintenkeskus on tuo mainitsemani jokitoiska, niin ja onhan meillä tämä Galleria Palmu, jos taidetta halua, on vanha pohjalaistalo; Voltissa(6 km kirkolta) on juuri samalla Knuuttilanraitilla useampi pohjalaistalo, jos haluaa nähdä millaisia taloja ennen pohjanmaalla oli. Parantolamuseosta en tiedä liioin kuinka auki, luulen että voi soittaa ja sopia, jos tahtoo käydä. Onko kuinka aikaa, ehkä kannattaisi poiketa Kauhavalla, itse olen vienyt vieraita järvenpään puukkotehtaalle ja valittu sieltä mieleisiä veitsiä(meillä oma suosikki) ja puukkoja.Toki muitakin puukontekijöitä täällä on, mutta tähän helppo poiketa. Kuntokeskus on sopivasti puolessa välissä Kauhavaa ja Alahärmää eli voisi sopia matkanvarrelle. Koittakaa nyt muutkin neuvoa!
- vois
vantaalaiset kirjoitti:
grilli on testattava:)
olla se historiallinen luonnonkohde...
- tervetulua
vantaalaiset kirjoitti:
Powerland Alahärmässä
Laiturin rautatiesilta
Galleria Palmu
Mitäköhän nuo historialliset luonnonkohteet ovat?Etelä-Pohojanmaalle.
Sitten kun olette täällä , niin
Ylistarossa on eläinten vanhainkoti,
jossa kannattaa
lasten kanssa ehdottomasti poiketa. - Friisilästä
tervetulua kirjoitti:
Etelä-Pohojanmaalle.
jossa kannattaa
lasten kanssa ehdottomasti poiketa.löytyy oikein mukava eläintila. Ei tarvitse turhaan hermoilla liikenteessä ja haaskata luonnonvaroja. Jää lapsillenne sitten vielä elämä jäljelle.
- vantaalaiset
Friisilästä kirjoitti:
löytyy oikein mukava eläintila. Ei tarvitse turhaan hermoilla liikenteessä ja haaskata luonnonvaroja. Jää lapsillenne sitten vielä elämä jäljelle.
Joo, tuo Falkulla toki tiedetään mutta nyt kun ollaan joka tapauksessa Powerparkkiin menossa, niin vois olla ihan kiva tutustua alueen muihinkin "nähtävyyksiin".
- vantaalaiset
tervetulua kirjoitti:
Etelä-Pohojanmaalle.
jossa kannattaa
lasten kanssa ehdottomasti poiketa.Täytyypä hakea vielä lisätietoa paikasta.
- nimeltään
vantaalaiset kirjoitti:
Täytyypä hakea vielä lisätietoa paikasta.
Vanhamarkki ja Ylistarossa. löytyy netistä.
- alahärmäläinen
tervetulua kirjoitti:
Etelä-Pohojanmaalle.
jossa kannattaa
lasten kanssa ehdottomasti poiketa.minäkin himiöinyt, mutta aina on jäänyt menemättä - muka kiire. Vaikuttaa tosi mielekkäälle paikalle ihan aikuiselle ihmisellekin ja samalle saisi taidettakin.
- ovat tietääkseni
vantaalaiset kirjoitti:
Powerland Alahärmässä
Laiturin rautatiesilta
Galleria Palmu
Mitäköhän nuo historialliset luonnonkohteet ovat?esim. Yliviitalan ns. näköalakalliot, joilta näkee mm. näkötornista yli lakeuden. Siellä on myös hiidenkiuas sekä vanhat ns. käräjäkivet. Tälläisiä kohteita myös muualla Alahärmän alueella.
- pöhö
on henkistä pöhöä ja pönötys on pönötystä vaikka voissa paistais.
- vantaalaiset
???
- että ainakin
vantaalaiset kirjoitti:
???
se on sitä, mitä teillä on yllinkyllin, jos viitsitte Vantaalta asti lähteä jonnekin Alahärmään hakemaan elämällenne sisältöä.
- vantaalaiset
että ainakin kirjoitti:
se on sitä, mitä teillä on yllinkyllin, jos viitsitte Vantaalta asti lähteä jonnekin Alahärmään hakemaan elämällenne sisältöä.
onko pönötys kuitenkin enemmän positiivista kuin negatiivista? Ainakin omasta mielestä jo tällä hetkellä elämällämme on tarpeeksi sisältöä. Toki tämä kokemus tulee sitä taas lisäämään.
- Vanha isoäitini
vantaalaiset kirjoitti:
onko pönötys kuitenkin enemmän positiivista kuin negatiivista? Ainakin omasta mielestä jo tällä hetkellä elämällämme on tarpeeksi sisältöä. Toki tämä kokemus tulee sitä taas lisäämään.
tapaa sanoa, että joka junaan on lähtijöitä ja, että kukin tulee omalla uskollaan autuaaksi. (Vaikka rohkenen epäillä tuota autuaaksitulemista.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667