minulla on ystävä vuosien takaa joka on jt.Olen keskustellut hänen kanssaan paljon eri asioista ja minulle oli suuri yllätys kun hän kertoi yrittäneensä useampaankin kertaan itse päättää päivänsä. Nyttemmin kun olemme puhelleet niitä näitä
ja hän on kertonut ystävistään on usein tullut esiin
se että useat ystävistä kärsivät mielen sairauksista ja monet ovat tehmeet itsemurhan . Onko kysymys sattumasta vai onko jollakulla vastaavia kokemuksia
kyseisen uskonnon tiimoilta ?
itsetuhoisuus
4
317
Vastaukset
- Arskavain
Ihan lähipiirissäni on itsemurhaa yrittäneitä sekä tiedän todistajia, jotka ovat päättäneet päivänsä.
Uskoisin, että langennut todistaja kokee valtavaa syyllisyyttä ja toivottomuutta tai sitten pitää tukahduttaa tunteensa täysin ja se voi lähennellä sosiopatiaa jollei jo olekkin sitä. Lähipiirissäni on selvästi myös tällaisia jt uskovia, jotka yrittävät kaikintavoin peitellä töppejään.
Itse aikoinani elin myöskin tietyllaista kaksoiselämää, mutta se ahdisti suuresti.- sitten.
Ikääsi nähden sinun tulisi tietää puolentoista sataa tapausta, että edes suomen tilastollinen keskiarvo toteutuisi.
- salaisuus?
sitten. kirjoitti:
Ikääsi nähden sinun tulisi tietää puolentoista sataa tapausta, että edes suomen tilastollinen keskiarvo toteutuisi.
Eihän voi tietää kuin lähi ja tuttavapiirin jutut. Eihän itsarit kuulu julkisenilmoituksen piiriin.
Ainoastaan yksi "maailmallinen" ystävä on tehnyt itsarin sen vasta painona on muutama Jt sisar ja veli, jotka tuohon päätökseen on päätynyt. Lisäksi ne, jotka on päätyneet sen tekemään viinalla. - olet tilastoa
sitten. kirjoitti:
lukenut kun tuon 150 sait keskirvoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750