Kiinassa kuoli 60 ihmistä junaturmassa,mutta missä ovat kynttilät junaratojemme varsilta?
Ajatelkaa nyt,nämäkin uhrit olivat mitä ihanimmalla matkalla joka päättyi näin hirveästi.
Lisäksi hekin ovat olleet pieniä lapsia jotka kasvoivat tietämättä että näin hirveän kohtalon saivat.
Minä ainakin olen tänään sairaslomalla järkytyksen vuoksi ja teen surutyötä viemällä kynttilöintä helsingin rautatieasemalla....siihen sepelille .
MIKSI ETTE NYT SURE????
Suremaan heti!
5
342
Vastaukset
- järkyttynyt kansalainen
psykoterapeutilta!¨
Kalliiksihan se tulee, mutta tulkoon!
Kiinan junaonnettomuukisen uhrit ova todella minulle "sydämen asia"! - jaksaisi ...
... tekosurua tuntemattomista?
- suomalaisia.
Kinkkejä on miljardisatatuhatta. Joutaa mennä.
- sivusta seurannut
Ei sitä muuta kerkiäisi tehdä jos joka suruun pitäisi osaanottaa. Kyllä suru ja osanotto on omaisten ja läheisten oma asia ei siihen kuulu julkisuudessa hurkastelu ja medioissa naaman näyttäminen. Se on sitä yksityisyyttä jota on viimeaikoina perätty oikein oikeudessa.
- ja lääkäri
huomasi tuskani joten kirjoitti tämän viikon sairaslomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770