* Outoa, että viestisi on poistettu?
* Tässä kuitenkin osanottoni tapahtuneesta.
* sinulle sattuneesta suuresta menetyksestä, korvaamaton kalleus on poissa. Itse koin saman, 3 vuotiaan lapsenlapseni menhetyessä autokolarissa.
*Suru on lohduton, ja taas nousi pintan, kun luin surullisen viestisi.
* Ei tälläisessä juuri voi kukaan lohduttaa, kupu on niin syvällä ja armottoman kohtuuton, niin sen kokee. Minäkin vaikka olen aka roteva ja vahva, niin tuntui tuolloin, että murenee sen surun ja tuskan, ja vielä siihen tulee mukaan lapsen äiti ja isä, ja heidän sanoinkuvaamaton lohduttomuus, silloin luulin, että lapseni on menettämässä jäkensä, kun sitä menetystä ei voi siinä hetkewssä kukaan ymmärtää, jos koskaankaan.
* En tietenkään osaa sinua sillä tavalla lohduttaa, ja tukea kuin mitä olosi ja kokemasi nyt edellyttäisi. Luulen kuitenkin ymmärtäväni syvimmmätkin tunetemukseni, kävin itse läpi silloin sisäisen kiirastulen, jos näin voisi sanoa,tuntui, että yli ei pääse mitenkään, se ahdisti yötäpäivää, rukoilin ja itkin itseni uneen, mietin, miten lapsen vanhempien olisi pitänyt tehdä toisin, etei tapahtunutta olisi päässyt tapahtumaan.
* Vain aika voi tuoda lopulta rauhan ja se, että saa olla varma että enkelimme onJeesuksen luona, heidän on siellä hyvä olla, suru on meillä, ei heillä, ja tämän kun oivaltaa, ja voi sisaäistää, se toi ainakin minulle siäsistä luohtua ja uskoa tulevaisuuteen. Ikävähän ei haihdu kaiketi koskaan.
* Uskon, että tyttö oli vielä niin tietämätön , että hän on kotona Jeesuksen luona, vaikka ei ole ehkä koskaan kuullutkaan uskosta Jeesukseen, Jeesuksen sovinto uhri riittää hänellekkin, ja vie hänet kristallivirran rannalle, jossa ei ole vaihteen varjoa, ja hänellä on siellä papraspaikka mitä koskaan olisi ollut täällä keskuudessamme.
* Jos haluat purkaa sydäntäsi ja keskutella enemmänkin, voisit mennäminun Calleriaani ja siellä on sähköposti osoitteeni, voitaisiin sähköpostin kautta vaihtaa ajatuksia , mieluimmin, kuin tällä palstalla.
* Toivon että saat voimia kestää kovan koettelemuksesi, jos jaksat, niin huokaile Herran puoleen, Hän onkin ainut joka voi meitä surussamme todella auttaa, Hän on lohdutuksen Jumala.
Saraliinalle!
18
656
Vastaukset
- poikalapsi
Kaipa tyttö oli kastettu. Muuten - mikään "tietämättömyys" ei auta. Painapa mieleesi, valehtelija!
Et ole siis nöyryyttä oppinut edes lapsenlapsen kuolemasta. Olet sinä kamala ilmiö.- täytyy..
jo kaikkien tajuta mikä sinä olet.
- hyh
Ettäs kehtaat!
- kaaleppi..
tosi sää tarvitset tosiaan apua!!!!!
- M@k3
aksu521 kirjoitti:
kun toinen tukee.???olet katkera,olen sanonut sen aikasemin.
Poikalapsen pointti näköjään tajuamatta.
Mohikaani huvittelee helvetillä pelottelu jutuillaan normaalin keskustelun lomassa, mutta sitten kun joku oikeasti kuolee niin ääni kellossa muuttuu kummasti.
Kumpi puoli on feikkiä ja kumpi oikeaa Mohista? - poikalapsi
M@k3 kirjoitti:
Mohikaani huvittelee helvetillä pelottelu jutuillaan normaalin keskustelun lomassa, mutta sitten kun joku oikeasti kuolee niin ääni kellossa muuttuu kummasti.
Kumpi puoli on feikkiä ja kumpi oikeaa Mohista?Mukava on huomata, että edes yksi osaa lukea ja yhdistää asioita. Tuota juuri tarkoitin ja tarkoitan: Mohikaani on armoton ja julma kastekannoissaan ja monessa muussakin. Sitten hän kuitenkin tekopyhästi ja äärimmäisen epäuskottavasti muka "tukee", kun jollekin pahaa sattuu.
Nöyryys puuttuu. Kun luulee itseään jumalaksi, siinä pian käypi juuri noin. Onneksi mohikaaneilla ja friheteillä ei ole valtaa. Vastuustahan he eivät mitään tiedä. - viitti
poikalapsi kirjoitti:
Mukava on huomata, että edes yksi osaa lukea ja yhdistää asioita. Tuota juuri tarkoitin ja tarkoitan: Mohikaani on armoton ja julma kastekannoissaan ja monessa muussakin. Sitten hän kuitenkin tekopyhästi ja äärimmäisen epäuskottavasti muka "tukee", kun jollekin pahaa sattuu.
Nöyryys puuttuu. Kun luulee itseään jumalaksi, siinä pian käypi juuri noin. Onneksi mohikaaneilla ja friheteillä ei ole valtaa. Vastuustahan he eivät mitään tiedä.pitää ihmisiä noin tyhmänä ja selitellä. Tuo oli jo niin ala-arvoista että siihen ei "pahinkaan hihhuli" edes mielessään alennu. Sulta puolustajat loppu ainakin täältä päätteeltä. Johonkin raja täytyy vetää ja nyt se meni kertaheitolla yli. Sulla on isoja ongelmia kos tuollaisia kirjoitat.
- poikalapsi
viitti kirjoitti:
pitää ihmisiä noin tyhmänä ja selitellä. Tuo oli jo niin ala-arvoista että siihen ei "pahinkaan hihhuli" edes mielessään alennu. Sulta puolustajat loppu ainakin täältä päätteeltä. Johonkin raja täytyy vetää ja nyt se meni kertaheitolla yli. Sulla on isoja ongelmia kos tuollaisia kirjoitat.
Aha - no puskanilkin mielipiteeseen luonnollisesti luotan... MINULLA on siis ongelmia, kun sanon suoraan, miten Mohikaani on kaksinaamainen. Kenties asenteesi kertoo siitä, että helluntailaisena sinulle moinen on toivottvaa? Niinkös, nilkki?
M@k3 kirjoitti:
Kumpi puoli on feikkiä ja kumpi oikeaa Mohista?* "Saaraliina" on menettänyt rakkaan lapsenlapsensa. Ja Raamattu kehoittaa, itkekää itkevien kasnssa, ja naurakaa iloitsevien kanssa, koittakaa olla jokaiselle jotakin.
* Ja oletin kyllä, että Saaraliina on uskossa, kunnes vasta huomasin, että hän ehkä eiolekkaan, ja siksikään hän ei ole kaiketi vastannut ?
* Tuo helvetiillä huvittelu on kyllä iahan sinun oaman pääsi hedelmää, ja ilkeämilistä parjausta, mutta sehän kuuluukin sinun imagoosi, ja on tavaramerkkisi!poikalapsi kirjoitti:
Aha - no puskanilkin mielipiteeseen luonnollisesti luotan... MINULLA on siis ongelmia, kun sanon suoraan, miten Mohikaani on kaksinaamainen. Kenties asenteesi kertoo siitä, että helluntailaisena sinulle moinen on toivottvaa? Niinkös, nilkki?
jotka näkevät ja käsittävät sinun vinoutesi, niin ei mun tartte sitä sanoa, koska olen ikäänkuin altavastaajana sun riivaaja henkesi vääristämille kommenteillesi!
- sinä.
poikalapsi kirjoitti:
nyt itse älyät mitä sanoit. Jos mohiksella on joku mielipide vaikka lapsikasteesta niin olkoon. Ihan sama on joillain asepalveluksesta ettei saa suorittaa. Ei kait raamattu yhdenlauseen kirja ole. Kornelius oli ammatti sotilas joka ansioillaan eteni nykyään vastaa kait komppanian päälikköä ja valvoi ja toteutti valtion etuja. Hänen tasoiset upseerit oli ansainnu paikkansa kun häntä ylemmät saivat virkansa lahjomalla ja muulla vilunki jutulla. Silti raamattu sanoi häntä uskovaksi ja jumalaa pelkääväksi mieheksi. Pietari meni pitään kokousta ja koko perhekunta, johon luettiin myös palvelijat tuli uskoon ja kastettiin, myös lapset!!! eli sinä ja sinun perhekuntasi. Mutta ei tuollainen saa olla erottava tekiä seurakunnalle eli kyllä uskovia on evlutissa hellareissa kuin monessa muussakin seurakunnassa. Tuo sinun jatkuva jauhaminen lähinnä noita kahta vastaan ja heidän juttunsa sinusta, jos ne olis perättömiä ja sulla olis itsetunto paikallaan niin tuskin edes vaivautuisit kommentoimaan saati sitten jatkuvaan haukkumiseen jotka tosin suurin osa jotka lukee ottaa huumorilla ja jotkut heittää löylyä lisää saadakseen pitää hauskaa sun kustannuksella. Kyllä tunne elämän ongelmia on mulla on mohiksella on kaikilla ihmisillä kun aletaan tutkiin jonkun oppikirjan mukaan. Henkisiä ongelmia joita lääkärikirjat kategorio niitä on kaikilla niin uskovilla kuin ei uskovillakin. Aikanaan saksaan ja neuvostoliittoon ja luoja ties mihin luotiin järjestelmä missä ei ongelmia virallisesti ollut ja uhrit ei ole kertomassa. Jos ruotsin ja tanskan jälkeen maailman parhaasta maasta nimeltä suomi löytyy sun kuvaama järjestö joita vertaat suurin piirtein natseihin niin tee ihmeessä tutkinta pyyntö sillähän se selviää. Paskaa heittä jokainen ihminen joskus toisten silmille tahtoen tai tahtomattaan mutta tuo sun kommentti kertoi jostain muusta.
- poikalapsi
Mohikaani_27 kirjoitti:
jotka näkevät ja käsittävät sinun vinoutesi, niin ei mun tartte sitä sanoa, koska olen ikäänkuin altavastaajana sun riivaaja henkesi vääristämille kommenteillesi!
Kutsut joitakuita viisaiksi, koska he tukevat sinun pissapäistä itsekorostustasi ja muuta valehteluasi. Selväksi on kyllä jo tullut, että sinä ja Frihet luulette jotain olevanne, ja teillä sitä on varmaan itsensä Jumalan lupa sekä valehdella että tuomita. Molempia teette.
No, helluntailahkon jäseniähän te olettekin.
Mistäs kohtaa minä mielestäsi olen vino?
Muuten: MITEN on mahdollista, ettet ole oppinut nöyryyttä vielä tuohon ikään?
tollaista vai keksitkö omasta päästä?
Itse en ehtinyt ainakaan huomaamaan.
Saaraliina poistettuaan viestinsä ei välttämättä haluaa että sinä jatkat keksimällä oman kuvitellun tarinan Saaraliinalle.pitäisit joskus pääsi pienemmällä! Tämä keskustelu ei koske eikä kuulu sulle millään tavalla, " vänkäevankeljuilija"!
Mohikaani_27 kirjoitti:
pitäisit joskus pääsi pienemmällä! Tämä keskustelu ei koske eikä kuulu sulle millään tavalla, " vänkäevankeljuilija"!
sanoo tollasesta pilkkaamisesta?
1.Kor.6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.Pe.ku kirjoitti:
sanoo tollasesta pilkkaamisesta?
1.Kor.6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.* Ja jo olisi sinun aika lopettaa pilkkaaminen, ja Raamatun vääristeleminen.
* Vaikka ei Jumalan sana sinulle kyllä kuulukkaan, olet Jumalan lain ulkopuolella täysin, koska Jumalan lakia ei ole koskaan pakanoille annettukaan, ainut mitä Jumalan sana sinuun voi vaikuttaa, on se, että laki ajaa sinut Jeesuksen armahdettavaksi. Olet kuolleessa tilassa Jumalan lakiin nähden, yhteytesi Jumalaan on poikki,etkä saa Häneen yhteyttä muutoin kuin Jeesukseen uskomalla. Ja Hänet tunnustamlla Jumalan Pojaksi.
poistavan kirjoituksensa palstalta lähtiessään, jonka vuoksi en vaivautunut edes vastaamaan, koska en pidä poistetuista teksteistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.684900Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2834225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903458Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383190Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271868- 1051630
- 1721281
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA881168