..kun tuo yks ihminen tuossu puhuupi kiljusta.tajusin et taitaa olla 8 piiitkäöä vuotta kun oikeata kiljua olen maistanut..sen jälkeen jotain jota kotivviiiniksikin kutsutaan.. onhan perunakiljussa nostalgiaa.. voi niitä kultaista nuorruutta..
alkotehdämielikiljua..
19
648
Vastaukset
- "mr.nylkynen"
tosi kovaa kiljua oli nimittäin umpijäässä
..vaa istuu päälle ja sulattaa sen umpijäisen kiljun juotavaksi..ei kai siinä muua auttanut??
- Luru
Kaikille meidän perheen ystäville Hauskaa ja Kiljuista Wappua.
toivottaa: Kiljusen herrasväkipervokki kirjoitti:
..se tuli?...kiljuinen herrasväki..koko suku kiljunen vappuna..
minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...
a-v kirjoitti:
minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...
..yksin kaapissa absinnttia juoden..
pervokki kirjoitti:
..yksin kaapissa absinnttia juoden..
kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...
Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.a-v kirjoitti:
kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...
Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa
pervokki kirjoitti:
tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa
bileet mun makuun...?;)
a-v kirjoitti:
bileet mun makuun...?;)
..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..
pervokki kirjoitti:
..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..
siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.
a-v kirjoitti:
siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.
..äiti maa kasvattaa.. elättää ja opettaa..
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!! iiiiiiiiiiiiiik iiiiiiiiik!!
ÄäääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄKk!!!!!!!1 ..harrastamaan salatieteitä..
- kultainen.....
nuoruus...kiljussa oli niin ryyniä...ja se meni päähän...sit oli kaikki ok...
- maistanut , nähnyt
kiljua,, miltäköhän hän maistuupi ??
- kilju::::::
blackmetal68 kirjoitti:
tietysti kiljulta;)
maistuu kiljulta....eipä siihen voi muuta virkkaa!!;)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361710
- 301566