alkotehdämielikiljua..

..kun tuo yks ihminen tuossu puhuupi kiljusta.tajusin et taitaa olla 8 piiitkäöä vuotta kun oikeata kiljua olen maistanut..sen jälkeen jotain jota kotivviiiniksikin kutsutaan.. onhan perunakiljussa nostalgiaa.. voi niitä kultaista nuorruutta..

19

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "mr.nylkynen"

      tosi kovaa kiljua oli nimittäin umpijäässä

      • ..vaa istuu päälle ja sulattaa sen umpijäisen kiljun juotavaksi..ei kai siinä muua auttanut??


    • Luru

      Kaikille meidän perheen ystäville Hauskaa ja Kiljuista Wappua.

      toivottaa: Kiljusen herrasväki

      • ..se tuli?...kiljuinen herrasväki..koko suku kiljunen vappuna..


      • pervokki kirjoitti:

        ..se tuli?...kiljuinen herrasväki..koko suku kiljunen vappuna..

        minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...


      • a-v kirjoitti:

        minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...

        ..yksin kaapissa absinnttia juoden..


      • pervokki kirjoitti:

        ..yksin kaapissa absinnttia juoden..

        kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...

        Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.


      • a-v kirjoitti:

        kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...

        Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.

        tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa


      • pervokki kirjoitti:

        tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa

        bileet mun makuun...?;)


      • a-v kirjoitti:

        bileet mun makuun...?;)

        ..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..

        siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.


      • a-v kirjoitti:

        siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.

        ..äiti maa kasvattaa.. elättää ja opettaa..


    • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!...

      iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!! iiiiiiiiiiiiiik iiiiiiiiik!!

      ÄäääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄKk!!!!!!!1

      • ..jouduinkin "nauttimaan" kirjaimellisesti.. iillä koolla ja äällä


    • ..harrastamaan salatieteitä..

    • kultainen.....

      nuoruus...kiljussa oli niin ryyniä...ja se meni päähän...sit oli kaikki ok...

      • maistanut , nähnyt

        kiljua,, miltäköhän hän maistuupi ??


      • maistanut , nähnyt kirjoitti:

        kiljua,, miltäköhän hän maistuupi ??

        tietysti kiljulta;)


      • kilju::::::
        blackmetal68 kirjoitti:

        tietysti kiljulta;)

        maistuu kiljulta....eipä siihen voi muuta virkkaa!!;)


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe