..kun tuo yks ihminen tuossu puhuupi kiljusta.tajusin et taitaa olla 8 piiitkäöä vuotta kun oikeata kiljua olen maistanut..sen jälkeen jotain jota kotivviiiniksikin kutsutaan.. onhan perunakiljussa nostalgiaa.. voi niitä kultaista nuorruutta..
alkotehdämielikiljua..
19
664
Vastaukset
- "mr.nylkynen"
tosi kovaa kiljua oli nimittäin umpijäässä
..vaa istuu päälle ja sulattaa sen umpijäisen kiljun juotavaksi..ei kai siinä muua auttanut??
- Luru
Kaikille meidän perheen ystäville Hauskaa ja Kiljuista Wappua.
toivottaa: Kiljusen herrasväkipervokki kirjoitti:
..se tuli?...kiljuinen herrasväki..koko suku kiljunen vappuna..
minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...
a-v kirjoitti:
minkähänlainen vappendaali mulle oikein tulee? Ei oo kiljua, en aio kiljua, mullekaan ei varmaan kiljuta... voivoi...
..yksin kaapissa absinnttia juoden..
pervokki kirjoitti:
..yksin kaapissa absinnttia juoden..
kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...
Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.a-v kirjoitti:
kuulostaa jo etukäteenki niin surkeelta. Kuinka sitte liekään takakäteen...
Katoin et kylille oli helluntailaiset pykänny vapun kunniaksi (?) telttansa... jos menis sinne istuskeleen ja tulis uutena ihmisenä pois... tänne mun tosin tuskin tarttee sitte enää tulla, te ootte niin syntisiä.tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa
pervokki kirjoitti:
tulevat olemaan vertaansa vailla.. kun alan niiä luukussani järjestä..yrttiviinoja..mystistä musaa kynttilöitä mustaa.. mustaa makiaa.. huaaaa huaa aaveita..huaa huaa kummituksia.. huaaa
bileet mun makuun...?;)
a-v kirjoitti:
bileet mun makuun...?;)
..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..
pervokki kirjoitti:
..itse parhaiten tiedät? oletko pakana vai tuleva hellulellulehelluntailainen..
siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.
a-v kirjoitti:
siinä välillä, toistaiseksi;) No en. Puhdasverinen pakana on hän.
..äiti maa kasvattaa.. elättää ja opettaa..
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiikk!! iiiiiiiiiiiiiik iiiiiiiiik!!
ÄäääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄKk!!!!!!!1 ..harrastamaan salatieteitä..
- kultainen.....
nuoruus...kiljussa oli niin ryyniä...ja se meni päähän...sit oli kaikki ok...
- maistanut , nähnyt
kiljua,, miltäköhän hän maistuupi ??
- kilju::::::
blackmetal68 kirjoitti:
tietysti kiljulta;)
maistuu kiljulta....eipä siihen voi muuta virkkaa!!;)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
