Jumala kuulee meistä jokaista jokapäiväisessä elämässä.
Ihan arkisten töiden keskellä voimme "heittää" hänelle pienen huokauksen, että "auta Herra" ja Jumala toimii.
Jumala toimii siten, että mielemme saa rauhan.
Jos olen sairastunut ja pelkään kuolevani, Jumala toimii siten, että antaa minun sisälleni rauhan, että tiedän olevani hyvissä käsissä ja matkalla kotiin jos jotain sattuu.
Ei suinkaan niin, että hän oitis parantaisi minut vaan antaa sisälleni rauhan kestää tämäkin "sairaus".
Jumala kuulee vaikka en rukoilisi missään "kokouksissa" vaan itse juttelisin hänelle edes käsiä ristimättä.
Jo ajatuskin lentää Jumalan luo.
Jumala toimii joka päivänä siten, että saan herätä ja nähdä päivän valon ja elämäni ihanuuden tai surun, mutta olen ja hengitän Hänen maailmassaan.
Jumala toimii siten, että antaa mielelleni levon arjen huolista.
Jumala toimii siten, että antaa viisauden erottaa mikä on elämässä tärkeää ja mikä ei.
Jumala toimii ja kuulee joka hetki.
Jumala kuulee ja toimii
4
216
Vastaukset
- totta
Se on totta , että Jumalan toiminta ja kuuleminen kuuluu jokaiseen arkipäivään.
Ihminen hukkaa aikaansa jos kuvittelee saavansa ihmeitä rukouksella.
Viisaus ja Jumala kulkevat käsi kädessä. - ihminen
Jos ajattelet noin rukouksesta ja Jumalan
"kuulemisesta ja toimimisesta",niin toki
se on oma asiasi.
Mutta sitä en pysty näkemään,että käsityk-
sesi nousisivat siitä,mitä Jeesus opettaa
rukouksesta ja siitä mitä VT:n opetukset
kertovat Jumalan "kuulemisesta" eli vas-
taamisesta ihmisen pyyntöihin.- tyytyväinen
Käsitykseni nousee juuri Jeesuksen opeista.
Se, että osaamme järjestää mielemme niin, että asiat alkavat toimia on juuri tuota Jumalan työtä.
Tulkintoja ja käsityksiä on monia, kukin luo rukouksen ja sen merkityksen Jumalansa kanssa itse.
Kiitos ihminen kommentistasi,on hyvä, että osaamme nähdä asioiden puolia monesta eri suunnasta.
- jumala auta
kuule olen uskosa mutta tarvitesen rukousta että jumala autaisi minuva ja minun perhetä jos joku uskvainen saa tämän viestin niin muistaisi rukoila tietän että jumalla kuule rukouksija on tulut niin monta vastausta että jumala toimi kun huutaa jumalan puolen Terveis Ah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944