Helsingin Kaisaniemen ala-asteella alkaa ensi syksynä iltapäiväkerhona Tähtikerho ja syksyllä 2009 se tulee kouluun valinnaiseksi oppiaineeksi. Hienoa!
Idea lähti koulun vanhempainyhdistykseltä. Tuo olisi hyvä saada kaikkiin kouluihin.
Tähtitiedettä kouluihin
10
442
Vastaukset
- afjlöf
Tähtitiede on rumien, lihavien ja muutenkin ystäviä vailla olevien nörttien juttu.
- bubastis.babustis
seitsemän vuotiaille...
- Kössönöm
Esko Valtaoja ei ole ruma, lihava, eikä vailla ystäviä.
- .......................
bubastis.babustis kirjoitti:
seitsemän vuotiaille...
tuo nörttijuttu. Pelkkää herjaa varmaankin, mutta en minä ainakaan alkaisi pilkkaamaan lasta, joka on kiinnostunut tähtitieteestä.
- meitin tähtitiedettä
harrastavan urheilijaperheen, niin kuolisit kateudesta.
- 'kohta'
on kaikenmaailman tutkijaretkut valittelemassa työttyymyyskorvausten turvin huonoa asemaansa. ei kaikista ole valtaojiksi. valtaoja hallitsee filosofian siinämäärin hyvin, että leipänsä luennoilla ja kirjoilla kykenee tienaamaan.
- .......................
valinnaiseen tähtitieteen opiskeluun? Ja mitä tekemistä sillä on Valtaojan kanssa?
- mitenkään
....................... kirjoitti:
valinnaiseen tähtitieteen opiskeluun? Ja mitä tekemistä sillä on Valtaojan kanssa?
kuhan sanoin.
- 'kohta'
Jumala on kuin valtaoja täynnä paskaa. Hullut pitävät paskasta, ja tulevat myös Uskoon, sen lihaisaan pyllyreikään.
- noin.
'kohta' kirjoitti:
Jumala on kuin valtaoja täynnä paskaa. Hullut pitävät paskasta, ja tulevat myös Uskoon, sen lihaisaan pyllyreikään.
itse suosin liikuntaa ja vaikkapa ravinto-oppia. pituushyppyä tähtieteen tilalle?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828