..pakko pantava pitkäkseni pötkökseni punkkaani.. pian..
minun on aivan..
61
1002
Vastaukset
panna pitkäkseen, poies paatunut pystyssä pönötys, paukkaa petiin palleroinen;)
pervokki kirjoitti:
..kaikkee sitä kuuleepi..kaikesks sitä nimitellääpi..
ittekkin sillä kohtaa vähän hirnahdin;) Sori, ei vaan tullu mieleen just muuta p:llä alkavaa, ei ainakaan mitään nättiä;)
a-v kirjoitti:
ittekkin sillä kohtaa vähän hirnahdin;) Sori, ei vaan tullu mieleen just muuta p:llä alkavaa, ei ainakaan mitään nättiä;)
hirnu siellä!-ota porkkana!::==))
blackmetal68 kirjoitti:
hirnu siellä!-ota porkkana!::==))
tuli sitte viimeyönä se sun tilaama hiekkakuorma...;)
Kiitoooosh!;)a-v kirjoitti:
tuli sitte viimeyönä se sun tilaama hiekkakuorma...;)
Kiitoooosh!;)arvelin et nyt se nukkuu niin siki että turha käydä häirisemässä-tahtoo se sändmäniki vähän liiotella-en mä nyt ihan kasetillista sinne tilannu;)
blackmetal68 kirjoitti:
arvelin et nyt se nukkuu niin siki että turha käydä häirisemässä-tahtoo se sändmäniki vähän liiotella-en mä nyt ihan kasetillista sinne tilannu;)
ihan tarpeeseen tuli... nyt vaan tahtoo väsyttää. Se on toi ilma********* aika rankkaa...;)
a-v kirjoitti:
ihan tarpeeseen tuli... nyt vaan tahtoo väsyttää. Se on toi ilma********* aika rankkaa...;)
nyt tarkottaa: ilmavaivatauti!!??))
blackmetal68 kirjoitti:
nyt tarkottaa: ilmavaivatauti!!??))
puuhommeleita. Eli viilaus ja höyläys.
;))))))))))))))))a-v kirjoitti:
puuhommeleita. Eli viilaus ja höyläys.
;))))))))))))))))liikaa kikkaillut-menee paikat ja jäsenet kipeex;)-tuli paikosta mieleen..aamulla piti ensmäisexi hyökätä hammaslääkäriin..
http://images.google.fi/url?q=http://www.zanyvideos.com/uploads/dentist_patient_nightmare.jpg&usg=AFQjCNH6i5YDtFiIwCHrqQpKotvVZ6BY9A
peljätti ku ei kukaan ollu pitämässä edes kädestä kiinni;))blackmetal68 kirjoitti:
liikaa kikkaillut-menee paikat ja jäsenet kipeex;)-tuli paikosta mieleen..aamulla piti ensmäisexi hyökätä hammaslääkäriin..
http://images.google.fi/url?q=http://www.zanyvideos.com/uploads/dentist_patient_nightmare.jpg&usg=AFQjCNH6i5YDtFiIwCHrqQpKotvVZ6BY9A
peljätti ku ei kukaan ollu pitämässä edes kädestä kiinni;))kertonu! Olisin ollu edes hengessä mukana;)
Ei oo paikoissa muuten valittamista, pakaralihakset vähän arat...a-v kirjoitti:
kertonu! Olisin ollu edes hengessä mukana;)
Ei oo paikoissa muuten valittamista, pakaralihakset vähän arat...venyttelyn paikka;=)
http://www.sci.fi/~teivo/gif/pakarat.gif
nyt mun täytyy lähtä sutimaan se aidan pätkä toiseen kertaan-kun on hyvä keli-laittaa paikat kuntoon vapuksi-tiiä millon tuohon kartanolle rysähtää satumainen muuttokuorma he hee....morjens;))blackmetal68 kirjoitti:
venyttelyn paikka;=)
http://www.sci.fi/~teivo/gif/pakarat.gif
nyt mun täytyy lähtä sutimaan se aidan pätkä toiseen kertaan-kun on hyvä keli-laittaa paikat kuntoon vapuksi-tiiä millon tuohon kartanolle rysähtää satumainen muuttokuorma he hee....morjens;))Satu tuu, me hierottiin kauppoja tuolla takavasemmalla ja mä saan teidät kummatkin, sut ja tontun;)
Hyvejä sutimisia;)- hammaslääkäriä?
blackmetal68 kirjoitti:
liikaa kikkaillut-menee paikat ja jäsenet kipeex;)-tuli paikosta mieleen..aamulla piti ensmäisexi hyökätä hammaslääkäriin..
peljätti ku ei kukaan ollu pitämässä edes kädestä kiinni;))http://www.youtube.com/watch?v=3Oyf29p8_3c
YouTube - Al Bundy at the Dentist
Ei sitä tarvii pelätä. - aivan:::::::::
pervokki kirjoitti:
..kaikkee sitä kuuleepi..kaikesks sitä nimitellääpi..
kiva nukkua sun kanssa päikkärit;)Vaikka harvakseen kirjotellaankin!?!
aivan::::::::: kirjoitti:
kiva nukkua sun kanssa päikkärit;)Vaikka harvakseen kirjotellaankin!?!
..aikaan palleroinen pyörädähän peitona alle.. minä toki heräsin jo..
a-v kirjoitti:
..sanonut pervokki tai possu.. näillä nimitelty on..mut vaan nainen joka on ollu vierässä..
pervokki kirjoitti:
..sanonut pervokki tai possu.. näillä nimitelty on..mut vaan nainen joka on ollu vierässä..
pervokkikin alkaa peellä... toisaalta se olis ollu liian ilmeistä... palleroinen on ihan hyvä kun takana on vakaa ja hyvä aikomus;)
Usko pois.a-v kirjoitti:
pervokkikin alkaa peellä... toisaalta se olis ollu liian ilmeistä... palleroinen on ihan hyvä kun takana on vakaa ja hyvä aikomus;)
Usko pois...pikku possu..??
- vielä pieni
pervokki kirjoitti:
..aikaan palleroinen pyörädähän peitona alle.. minä toki heräsin jo..
hetki koisia!Sano mua vaikka tiikeriksi...En oo palleroinen...Oon sen kuvan....hmmmmm...Mitä muuten kuuluu?Onko suti heilunut??
pervokki kirjoitti:
..pikku possu..??
mä sua pikkupossuksi sanonu jos olisin tienny että sä siitä tykkäät;)
a-v kirjoitti:
mä sua pikkupossuksi sanonu jos olisin tienny että sä siitä tykkäät;)
..mua kerran sanottiin..mutta kun sen sanoi "eräs".. ei haitannu yhtään.. ei sen jälkeen mitä me tehtiin ja siinä oli sellanen jota en olisii uskonut saavan mutta pervokki teki sen taas..
pervokki kirjoitti:
..mua kerran sanottiin..mutta kun sen sanoi "eräs".. ei haitannu yhtään.. ei sen jälkeen mitä me tehtiin ja siinä oli sellanen jota en olisii uskonut saavan mutta pervokki teki sen taas..
älä siis heitä kirvestä kaivoon ku ennenkin oot onnistunu;)
vielä pieni kirjoitti:
hetki koisia!Sano mua vaikka tiikeriksi...En oo palleroinen...Oon sen kuvan....hmmmmm...Mitä muuten kuuluu?Onko suti heilunut??
..kun päivällä nukkuu..mut jos oot kissaeläimenä yöeläjä.. tiikeri.. maalauksen mukaa musta pantteri.. mut sä olit se tumma tulinen neito..
noh suti ei oo heilunut mutta kirjoitusta pukannu kyllä ja remonttikäsi toiminut kans..a-v kirjoitti:
älä siis heitä kirvestä kaivoon ku ennenkin oot onnistunu;)
..vaan turhan harvakseltaa.. edelleenkin etsin sitä oikeaa.. romanttinen huopsu kai oon tuonkin asian suhteen..
pervokki kirjoitti:
..vaan turhan harvakseltaa.. edelleenkin etsin sitä oikeaa.. romanttinen huopsu kai oon tuonkin asian suhteen..
saa olla mut joskus mä epäilen et sun rima taitaa olla melko korkeella ku kukaan ei kelpaa...;)
a-v kirjoitti:
saa olla mut joskus mä epäilen et sun rima taitaa olla melko korkeella ku kukaan ei kelpaa...;)
..rima oo kovin korkeella.. tiedän rajoitteni niin sanotusti.. muilla taitaa olla... nettitreffitkin nii eihän sitä uskalla hakee eikä laittaa itteensä sinne kun on niillä naisilla on niitä "vaatimuksia"..
- vähän--
pervokki kirjoitti:
..kun päivällä nukkuu..mut jos oot kissaeläimenä yöeläjä.. tiikeri.. maalauksen mukaa musta pantteri.. mut sä olit se tumma tulinen neito..
noh suti ei oo heilunut mutta kirjoitusta pukannu kyllä ja remonttikäsi toiminut kans..pikkasen yöeläjä;)Nyt vasta heräsin!Annoithan hyvät päikkärit!Remontti etenee..en kyllä kuullut mitään kun niin nukuin..Ne sun kirjoitukset,mitä täältä olen lukenu,on tosiaan mielenkiintoisia...mitä oikeesti kirjotat??
vähän-- kirjoitti:
pikkasen yöeläjä;)Nyt vasta heräsin!Annoithan hyvät päikkärit!Remontti etenee..en kyllä kuullut mitään kun niin nukuin..Ne sun kirjoitukset,mitä täältä olen lukenu,on tosiaan mielenkiintoisia...mitä oikeesti kirjotat??
..kirjoitan romaania..oikeasti ei huuhaasti.. mutta aika huuhaata se välillä oon.. en tiedä kuka sitä lukis..kuka ostas tai kuka edes viitsisi julkaista..koelukija löytyy kyllä ja sitä kautta mielipide.. sitä kirjaa on vaikea laittaa kategorioihin koska siinä on kaikkee..aivan kuin huuaaa.. siis huuhaa.. paitsi syvällistäkin syvällisempää pohdintaa..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..kirjoitan romaania..oikeasti ei huuhaasti.. mutta aika huuhaata se välillä oon.. en tiedä kuka sitä lukis..kuka ostas tai kuka edes viitsisi julkaista..koelukija löytyy kyllä ja sitä kautta mielipide.. sitä kirjaa on vaikea laittaa kategorioihin koska siinä on kaikkee..aivan kuin huuaaa.. siis huuhaa.. paitsi syvällistäkin syvällisempää pohdintaa..
saatkin tuollasia kimmokkeita;)vai mitä helkkareita ne on?Mulla välil runosuoni sykkii,kylläkin harvakseltaan..ja pitää aina olla joku innoke..asiasta kolmanteen,kolme lihavaa harakkaa hyppii tos ikkunan alla...
*pantteri* kirjoitti:
saatkin tuollasia kimmokkeita;)vai mitä helkkareita ne on?Mulla välil runosuoni sykkii,kylläkin harvakseltaan..ja pitää aina olla joku innoke..asiasta kolmanteen,kolme lihavaa harakkaa hyppii tos ikkunan alla...
..tuntuu että saan kimmokkeita aika harvoin.. mutta parhaimmin syväluotauksen mun ajatuksiin pääsee maailmani kautta.. siellä on linkit..maalaukset kuvat.. mutta niistä keskusteluista ei kannata välittää.. siellä on kans huuuaata..
meinasitkos pantterina kiusii harakoita?- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..tuntuu että saan kimmokkeita aika harvoin.. mutta parhaimmin syväluotauksen mun ajatuksiin pääsee maailmani kautta.. siellä on linkit..maalaukset kuvat.. mutta niistä keskusteluista ei kannata välittää.. siellä on kans huuuaata..
meinasitkos pantterina kiusii harakoita?arvasit?Väijyin ja ajattelin hyökätä...joku vaab säikäytti ne pois...puuhun en jaksa kiivetä;)Ootko koskaa ajatellu mitä huuhaa sanana merkitsee,kun vaa huulenheittoa?
*pantteri* kirjoitti:
arvasit?Väijyin ja ajattelin hyökätä...joku vaab säikäytti ne pois...puuhun en jaksa kiivetä;)Ootko koskaa ajatellu mitä huuhaa sanana merkitsee,kun vaa huulenheittoa?
..kissat tiedän..eräänkin mustan pienen pantterin joka toi rappusille hiiriä näytettäväks.. huuhaa no tuota ihan vaan tulee mieleen hölynpöly mutta tämä huuhaa täällä tuntuu olevan paljon eenemmän..mutta en ole sitä tarkemmin analysoinut..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..kissat tiedän..eräänkin mustan pienen pantterin joka toi rappusille hiiriä näytettäväks.. huuhaa no tuota ihan vaan tulee mieleen hölynpöly mutta tämä huuhaa täällä tuntuu olevan paljon eenemmän..mutta en ole sitä tarkemmin analysoinut..
nannaa katsottavaa..kissojen hiirillä leikkiminen;)Mutta tää huuhaa..on ihan ok juttu..saa itkeä ja nauraa...muuten,en ollut minä se pieni pantteri rappusillas...vai..
*pantteri* kirjoitti:
nannaa katsottavaa..kissojen hiirillä leikkiminen;)Mutta tää huuhaa..on ihan ok juttu..saa itkeä ja nauraa...muuten,en ollut minä se pieni pantteri rappusillas...vai..
..sinä.. kyseinen katti on nyt tätini hoidossa.. jos se olisit ollut sä oisin tietty päästänyt sisään.. etkä muuten hiiriä saa syödä..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..sinä.. kyseinen katti on nyt tätini hoidossa.. jos se olisit ollut sä oisin tietty päästänyt sisään.. etkä muuten hiiriä saa syödä..
hiirillä on kiva kuitenkin leikkiä,hmmm!Olisitko uskaltanut pantterille oven avata?
*pantteri* kirjoitti:
hiirillä on kiva kuitenkin leikkiä,hmmm!Olisitko uskaltanut pantterille oven avata?
..elukat tykkää musta ja mä elukoista..oonhan horoskoopiltanikin jellona.. sou.. pantteri ja pervokki..täsä muuten olsi kuva jos pantteri tulis mulle..
http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/batman_returns/_group_photos/danny_devito5.jpg- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..elukat tykkää musta ja mä elukoista..oonhan horoskoopiltanikin jellona.. sou.. pantteri ja pervokki..täsä muuten olsi kuva jos pantteri tulis mulle..
http://us.movies1.yimg.com/movies.yahoo.com/images/hv/photo/movie_pix/warner_brothers/batman_returns/_group_photos/danny_devito5.jpgeihän tässä sitte hätiä mitiä;)Kuva on aika totuudenmukanen,heh;)..pervokki ja pantteri...
*pantteri* kirjoitti:
eihän tässä sitte hätiä mitiä;)Kuva on aika totuudenmukanen,heh;)..pervokki ja pantteri...
..avautuvat jos pantteri raapii oven takana..
- Nunnukkainen
on hyvä panna pitkäkseen pötkökseen punkan pohjalle. Tulee sitten hyvä olo.
Mahtuukos viekkuseen!- Nunnukkainen
pervokki kirjoitti:
..kirjoittamaan.. vieressä on naisille aina tilaa.. tarvitsenkin pehmeän lämpöpatterin..
että on tilaa. Vipellän sinne tuota pikaa!
Ootas vähän... Nunnukkainen kirjoitti:
että on tilaa. Vipellän sinne tuota pikaa!
Ootas vähän.....no ulkomaton alta avaimet.. minä pötkötän viiden minuutin sisään.. tämä on tosi..
- Nunnukkainen
pervokki kirjoitti:
..no ulkomaton alta avaimet.. minä pötkötän viiden minuutin sisään.. tämä on tosi..
Unelma uinuvan ukkelin unosiin... Kädet kaulahan kapsahtaa, suukkonen suulle sujahtaa...
Nunnukkainen kirjoitti:
Unelma uinuvan ukkelin unosiin... Kädet kaulahan kapsahtaa, suukkonen suulle sujahtaa...
..kukkeli heräs jo..
- Nunnukkainen
pervokki kirjoitti:
..kukkeli heräs jo..
pistin tulemaan, kahvihammasta niin pakotti. Maistuis varmaan sullekin?
Kaalilaatikko uuniin kypsymään... Nunnukkainen kirjoitti:
pistin tulemaan, kahvihammasta niin pakotti. Maistuis varmaan sullekin?
Kaalilaatikko uuniin kypsymään.....sopii kaakaokapukkino..muut kahvit tuo lähinnä huono olon..oon teeihmisiä.. minä syön kevyesdti koskas oon onnistunut muutaman kilon laihduttaa pötsi ei pömpötä ja rannalle kehtais mennä mutta kun pärstä on tämmöne nii..
- Nunnukkainen
pervokki kirjoitti:
..sopii kaakaokapukkino..muut kahvit tuo lähinnä huono olon..oon teeihmisiä.. minä syön kevyesdti koskas oon onnistunut muutaman kilon laihduttaa pötsi ei pömpötä ja rannalle kehtais mennä mutta kun pärstä on tämmöne nii..
teetäkin sinulle laittaa.
Hyvä, kun olet onnistunut painoasi pudottamaan.
Mikähän mahtaa olla pärstässäsi vikana? Nunnukkainen kirjoitti:
teetäkin sinulle laittaa.
Hyvä, kun olet onnistunut painoasi pudottamaan.
Mikähän mahtaa olla pärstässäsi vikana?..enhän minä mikään lihava oo ollukkaan..kevytrakenteinen aina mutta joulun jälkee kasvoi outokumpu.. hmm.. no eipä kai pärstässä mitään sen kummempaa.. se oli vain huuhaa heitto..
..mukkua.. kakaokapukkiinon voimalla eteenpäin.. vieläkin on ongelmia näiden kirjan eläinhahmojen nimien suhteen.. millä nimellä voiisi kutsua varista joka tulee hasstamaan taisteluunvanhan johtajan? olen jumittunut..
- *pantteri*
en malta raapia oveasi..kumpaa säästän,oveasi vai kynsiäni?Olen kyllä kova raapimaan,jos tarvetta on;)Kyllä sen tiedätkin,kun tunnet "pantterit"ja elukat tykkää susta..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..hän pantterintassullaan painaa ovikelloa.. säästyy ovi ja kynnet..
ajatus ja vanha konsti..yritän vieläkin kaivella sua jostain..muistin sopukoista!Ootko joskus kysyny multa,miten pitkä on hetki kurkkaamiseen??Siellä jossain..vaikka,sanotaanhan,että sitä tikulla silmään,joka vanhoja muistaa.Käväsen kaupassa...palataan...jellona..
*pantteri* kirjoitti:
ajatus ja vanha konsti..yritän vieläkin kaivella sua jostain..muistin sopukoista!Ootko joskus kysyny multa,miten pitkä on hetki kurkkaamiseen??Siellä jossain..vaikka,sanotaanhan,että sitä tikulla silmään,joka vanhoja muistaa.Käväsen kaupassa...palataan...jellona..
..vanhoja pitäisi muistella?..minä olen tässä et ole kadottanut mitään.. tuo kyllä kuulosti tutulta.. ...minunkin pitää mennä..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..vanhoja pitäisi muistella?..minä olen tässä et ole kadottanut mitään.. tuo kyllä kuulosti tutulta.. ...minunkin pitää mennä..
ostin ison pussin pantterisalmiakkiaKIN..oli niin nälkä,kun menin kauppaan,niin tuli osteltua kaikkee...hyvää..Kuulosti tutulta..sitten en aivan ole hukassa,eikun jellonassa;)Ei muistella vanhoja,sieltä vaan aina lipsahtaa,joku mikä muistuttaa toista toisesta...jostain kivasta..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
kävin katsomassa,tuota ennustajatarta...sai noita kortteja nostaa!Etpä osunut pantterille..mulle tuli ihan outo??en kai ole koskaan vaihtanut sanaakaan;)heh,,huuhaata..taivaalla on pilviä,niissä on kullanväriset reunat...
*pantteri* kirjoitti:
kävin katsomassa,tuota ennustajatarta...sai noita kortteja nostaa!Etpä osunut pantterille..mulle tuli ihan outo??en kai ole koskaan vaihtanut sanaakaan;)heh,,huuhaata..taivaalla on pilviä,niissä on kullanväriset reunat...
..ennusti mulle orvokki oota vappuheilaks mutta ei oo orvokkio ees näkynyt,, ei mulle tuu mitään vappuheilaa nyyhh..niiku vähän epäilinkin.. enkä mene minnekään.. ainakaan kummosempaan paikkaan..rauhallisissa merkeissä vappuni vietän..
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..ennusti mulle orvokki oota vappuheilaks mutta ei oo orvokkio ees näkynyt,, ei mulle tuu mitään vappuheilaa nyyhh..niiku vähän epäilinkin.. enkä mene minnekään.. ainakaan kummosempaan paikkaan..rauhallisissa merkeissä vappuni vietän..
tummasta pantterista saa melkein orvokin,jos oikeen kirjaimia muokkaa?Mulla tuki ykköskolli...heh;)Tasoissa ollaan...vapun aion minäkin loikoilla...nauttia rauhassa vapaasta..
*pantteri* kirjoitti:
tummasta pantterista saa melkein orvokin,jos oikeen kirjaimia muokkaa?Mulla tuki ykköskolli...heh;)Tasoissa ollaan...vapun aion minäkin loikoilla...nauttia rauhassa vapaasta..
..sen joka pervokista aidosti kiinostuu..nyt tuntuu että ei kukaan kaipaa eikä välitä..oikeesti..tämä taasen ei ole huuhaata vaan sitä ilkeää totuutta ja reallia mitä välillä huuhaalle pakenee.. no katsotaan miten käy...josko joku jokus.. vapun jälkeen sitte...
- *pantteri*
pervokki kirjoitti:
..sen joka pervokista aidosti kiinostuu..nyt tuntuu että ei kukaan kaipaa eikä välitä..oikeesti..tämä taasen ei ole huuhaata vaan sitä ilkeää totuutta ja reallia mitä välillä huuhaalle pakenee.. no katsotaan miten käy...josko joku jokus.. vapun jälkeen sitte...
nyt mennään pehkuihin!!Miten susta ei voisi aidosti kiinnostua..mutta tavataanhan huomisin?;)Hyvää yötä jellona,toivottelee pantterisi...hali sulle..
*pantteri* kirjoitti:
nyt mennään pehkuihin!!Miten susta ei voisi aidosti kiinnostua..mutta tavataanhan huomisin?;)Hyvää yötä jellona,toivottelee pantterisi...hali sulle..
..minä yritän vielä kirjoitella..kirjaani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740189Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158582Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316000Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224598Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523612Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743161- 332848
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262