Haluaisin asiallisia kommentteja ja kokemuksia silikonien laitosta. Rintani ovat aina olleet pienet, ja nyt imetyksen jälkeen hädintuskin A-kuppia.
Olen 25 vuotias, ja ikäni häpeillyt rintojani, vaikka muuhun vartalooni olen enemmän kuin tyytyväinen.
Haluaisin leikkaukseen Suomessa, eli missä kaupungeissa mahdollista? Kuinka monta vuorokautta pitää sairaalassa olla, ja montako konsultointikäyntiä on ennen leikkausta? Hintoja? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Rintojen suurennus
4
1174
Vastaukset
- Itsekin menossa leikkaukseen
Asiantuntevia plastiikkakirurgeja, jotka ovat perehtyneet rintojen suurennusleikkauksiin löytyy lähes kaikista suurimmista kaupungeista Suomessa. Hinnat vaihtelevat n. 5200 eurosta kymppitonniin asti.
Helsingissä lienee korkeimmat hinnat: Siluetti, Nordströmin plastiikkakirurginen sairaala, Klinikka22 ym. Helsingissä Töölön Mehiläisessä leikkaa Stephan Dietz, erittäin pätevä kirurgi. Keravan terveyspuistossa leikkaa kirurgi nimeltään Hilkka Peltoniemi, jota on kovasti kehuttu.
Jyväskylässä Terveystalo / Jussi Rintamäki ja Plastiikkakirurginen sairaala / Asko Salmi. Molemmat paikat ja lääkärit arvostettuja ja pidettyjä. Hintataso alle kuuden tonnin.
Joensuussa ITE / Riitta Martikainen myös kohtuuhintainen ja pidetty kirurgi.
Suomessa on tapana käydä yhdellä konsultaatiokäynnillä, jossa tavataan leikkaava lääkäri. Konsussa käydään läpi asiakkaan toiveet, lääkäri haluaa tietysti nähdä rinnat ja ottaa niistä mitat. Sovitaan alustavasti implanttivaihtoehdoista ja sovitaan leikkausaika, tai jätetään asia muhimaan. Konsultaation hinta 80-90 euroa (josta saa pienen Kelan korvauksen).
Leikkaus tehdään yleisanestesiassa (nukutuksessa) ja se kestää yleensä tunnin verran. Toimenpiteen ja nukutuksen jälkeen toiset ovat huonovointisia ja kaikki enemmän tai vähemmän kipeitä rintojen kohdilta. Leikkauksen jälkeen vietetään yksi yö kyseisessä sairaalassa, mutta tiedän naisia, jotka ovat lähteneet kotiin samana iltanakin.
Itse olen menossa toimenpiteeseen Jyväskylään Asko Salmelle. Hän on kokenut ja ammattitaitoinen kirurgi. Konsultaatiossa suorapuheinen, informatiivinen ja huumorintajuinen. Tällä klinikalla on vastaanotto Helsingissäkin ja ovat avaamassa kirurgista sairaalaakin sinne. Konsultaatiossa voi siis käydä myös H:gissä.
Kannattaa selvittää eri paikkojen hintoja netistä ja puhelimitse. Tärkein on leikkausta suorittava kirurgi, josta lopputulos on kiinni.
Onnea matkaan!- ap.
Kerrankin asiallinen ja sellainen vastaus mitä kaipailin :) Vielä jos saisi joltain kokemusta tuosta Joensuun kirurgista? Olisi lähin paikka,ja vielä suht edullinenkin.
- voitko vielä
kertoa ketä plastiikkakirurgeja suositellaan Tampereella ja Turussa?
- Jyväskylään menossa
ap. kirjoitti:
Kerrankin asiallinen ja sellainen vastaus mitä kaipailin :) Vielä jos saisi joltain kokemusta tuosta Joensuun kirurgista? Olisi lähin paikka,ja vielä suht edullinenkin.
Turku / Lääkärikeskus Pulssi, Antti Koski (leikkaa muistaakseni Hki Mehiläisessäkin). Leikannut pari kaveriani, varmaan ihan ok, mutta ei tee mielestäni hyvää jälkeä, tietoa saa nyhtää, sairaalan palvelu aika kehnoa. Itse en mene hänelle, vaikka olisi mulle lähempänä kuin Jyväskylä.
Tampereella muistaakseni Suomen Terveystalolla leikkaa Tatu Tarkka ja on pidetty lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774