Täällä on ollut nyt paljon keskustelua tunnustuksettomien hautausmaiden tarpeettomuudesta.
Ehdotankin, että hautaustoimi kunnallistetaan ja hihhulit joille tämä ei sovi perustavat omat hautausmaansa!
Hihhuleille omat hautausmaat!
7
269
Vastaukset
- Kössönöm
Kirkko ja valtio kokonaan eroon toisistaan ja taikauskon tuputus kouluista pois.
- Herr.Oskar
Tai ainakin koululaisille pitäisi opettaa evoluutioteoria luomisteorian lisäksi. Itse keskustelin lähiaikoina erään 17- vuotiaan kanssa joka ei ollut ikänä kuullutkaan evoluutioteoriasta vaan saarnasi, että koulussa opetettiin kuinka jumala loi ja kuinka raamatussa lukee. Hyvä etten revennyt nauruun.
- Kössönöm
Herr.Oskar kirjoitti:
Tai ainakin koululaisille pitäisi opettaa evoluutioteoria luomisteorian lisäksi. Itse keskustelin lähiaikoina erään 17- vuotiaan kanssa joka ei ollut ikänä kuullutkaan evoluutioteoriasta vaan saarnasi, että koulussa opetettiin kuinka jumala loi ja kuinka raamatussa lukee. Hyvä etten revennyt nauruun.
Tuo onkin se kummallisuus, jota en käsitä.
Suomen kouluissa opetetaan kahta ainetta, jotka ovat täysin ristiriidassa keskenään. - Atte Ateisti
Herr.Oskar kirjoitti:
En minäkään vielä rippikouluun mennessä tiennyt mitä evoluutio on. JOhtuisiko siitä että ei ainakaan koulussa opetettu. Millähän luokalla evoluutioteoria tulee opetussuunnitelmassa? Joka tapauksessa jeesustelut ehtivät ensin.
Jeesusteluja oli kyllä kouluopetuksemme siihen aikaan täynnä. Eikä ollut edes mikään "kristillinen koulu".
- ???
Keitä tarkoitat hihhuleilla? Uskovaisilla ja normaaleilla ihmisillä on jo hautausmaat.
- Atte Ateisti
Uskovaisuus siis liittyy normaaliuteen?
Kunnallistetaan hautausmaat ja katsotaan keille tämä ratkaisu on vastenmielinen. Olkoot he sitten niitä "hihhuleita".
- juu vai
Nykyiset kirkkojen ylläpitämät hautausmaat ovat kenentahansa käytettävissä uskontoon tai kirkkokuntaan katsomatta. Jos maailmankatsomuksesi estää sinua tulemasta haudatuksi näihin hautausmaihin, voit ihan vapaasti perustaa oman ateistisen hautausmaan.
Ai niin, niitähän on jo perustettu, mutta eivät vain näytä kelpaavan edes ateisteille. Syyn tietänet sinä paremmin kuin minä, koskapa lienet ateisti.
Minun (kristitty hihhuli) ruumiini mahtuu ihan hyvin vaikka muslimin tai ateistikommarin ruumiin viereen. Mitä väliä sillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920