Kuka haluaisi sponsoroida nuorta lahjakasta tyttöä tanssissa ja auttamaan mallin uralle ?
Sponsoria etsitään
8
1218
Vastaukset
- kosmolin
millaisista summista olis kyse?siis olen nyt tosissani, mutta sinä ett
- Alkuperänen
Ihan tosissani mä olen.. Aion suuntautua tanssialalle ja aloittaa mallikoulun syksyllä ! Ja se on jotain parista sadasta ehkä viiteen sataan..
- Juuliaaaaa
Juulia-aa, sun haljenneita huulia-aa pikkutunneilla pussaan...
- hmmmm
pistäppä sähköpostiosotetta niin neuvotellaan
- aquagirl-79
Heips! Älä missään tapauksessa usko kaikkia sinisilmäisesti! Mallipiireissäkin on huijareita!Kehottaisin sinua hakeutumaan duuniin tai soittamaan suoraan mallitoimisto Paparazziin Laila Snelmannille tai Marjo Sjööroosille,jos sulla on missihaaveita niin Sjööroos on parempi vaihtoehto.Kaikkea hyvää tiellesi ja onnea! Minulle saa laittaa sähköpostia [email protected]
- mallipiirien huijarit
aquagirl-79 kirjoitti:
Heips! Älä missään tapauksessa usko kaikkia sinisilmäisesti! Mallipiireissäkin on huijareita!Kehottaisin sinua hakeutumaan duuniin tai soittamaan suoraan mallitoimisto Paparazziin Laila Snelmannille tai Marjo Sjööroosille,jos sulla on missihaaveita niin Sjööroos on parempi vaihtoehto.Kaikkea hyvää tiellesi ja onnea! Minulle saa laittaa sähköpostia [email protected]
Jooo - mullakin on haaveita misseistä!
En huijaa, en yhtään
Ja mullekin, hei vaan kaikki missit ja misseiksi haluavat, saa laittaa meiliä [email protected] - Nimetön
mallipiirien huijarit kirjoitti:
Jooo - mullakin on haaveita misseistä!
En huijaa, en yhtään
Ja mullekin, hei vaan kaikki missit ja misseiksi haluavat, saa laittaa meiliä [email protected]ei ku siis [email protected]
Huomaa toi N tossa sanassa maailman, se on tärkeä :)
Nyt siis kaikki missit ja sellaisiksi haluavat kauniit nuoret naiset - meiliä mulle.
- ois sulle sponsori
laita mailia niin jutellaan sopimuksesta [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944