Olen syönyt seroxatia vuosia masennukseen nyt vaihdetaan cympaltaan koska tuntuu ettei seroxat enääauta.Onko kukaan aloittanut cympaltaa seroxatin "rinnalla"??nyt menee20mg seroa,ja 60mg pitäisi aloittaa tätä uutta....pikkuhiljaa vanha tiputetaan pois,mut silti hirvittää mikä olo tuosta tulee??jos joku on käyttänyt cymp.niin kertoisitko auttoiko.
cympalta
6
725
Vastaukset
- auttanut
ainakaan minulla.Itse vaihdoin aikoinaan Fevarinin Cymbaltaan eikä ole koskaan ollut niin hirveitä oireita.Hikoilu,vapina,toivottomuus yms.Minulle Cymbalta ei auttanut millään tavoin,toivottavasti sulle jeesaa.
- Masennus unohtui
kun tuli niin pahat fyysiset oireet. Kroppa ei tuntunut enää omalta, ja sain tietää senkin, miltä närästys tuntuu. Siihen loppui minun kokeiluni.
Melkein kaikki sivuvaikutukset osuivat minuun, joten, kuulemienikaan kokemusten perusteella en voi suositella kevein perustein käytettäväksi.- käyttänyt
aiemmin useita erimerkisiä lääkkeitä masennukseen, tosin niistä ei ollut minun tapauksessani apua.
Aloin vasta sitten toipumaan, kun jätin lääkkeet pois.
Sain kyseistä lääkettä nostamaan kipukynnystä, kun kyseessä oli hermosärky.
Jo ensimmäinen tabletti aiheutti voimakkaan huonon olon, jäi sen päivän syömiset väliin. Kahden viikon käytön jälkeen lopetin ja kyllä totesin, että tämä oli pahin kaikista aiemminkin käyttämistäni.
Lisäksi tätä lääkettä ei saa ottaa tramalin kanssa yhdessä, tässäkin asiassa informoi vasta farmaseutti apteekissa.
- yöyköttää
olen syönyt vuodenverran cympaltaa en suosittele sitä kenellekkään. alku vaivat hirveät ja nyt olen lopettanut lääkkeen ,kaksiviikkoa söin joka toinen pvä ja maanantaista kokonaan jätin pois. olo aivan kamala huimaa, oksettaa. koska nämä oireet oikein loppuvat?
- aloittaja
Kyllä kuulostaa hirveälle noi jutut!!!En taida "uskaltaa"aloittaa koko lääkettä,mihin vaivaan tuo lääke sitten on,jos kerran noin KAUHEITA oireita aiheuttaa??
- jantzu-
aloittaja kirjoitti:
Kyllä kuulostaa hirveälle noi jutut!!!En taida "uskaltaa"aloittaa koko lääkettä,mihin vaivaan tuo lääke sitten on,jos kerran noin KAUHEITA oireita aiheuttaa??
Ja siihen se kyllä tepsikin alkuun aivan loistavasti. Sivuoireiden vuoksi jouduin kuitenki lopettamaan. Laihduin, kun se viimeinenkin ruokahalu katosi(ei voi täysin syyttää cymbaltaa), uneni huonontui entisestään, suu kuivui ja janotti pirusti (mulla on paljon lääkkeitä jotka kuivattaa suuta mm astmalääkitys.)
Älä keskity muiden huonoihin kokemuksiin, sillä on monia jotka ovat saaneet cymbaltasta avun. Heillä vaan ei ole tarvetta tulla huutelemaan keskustelupalstoille tilanteestaan. Yleensähän tänne tullaan valittamaan ja kyselemään onko muilla samanlaisia oireita, siks 'hieman' korostuu jonkin lääkkeen huonot puolet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050