Aki Joki: Sörnäinen - iskee kuin sormi silmään.
Elämyksiä Sörkässä!!! Sinne vaan kaikki!
http://sorkka.blogspot.com/
Tää saitti mua säväytti ja mä olen jeesuskasvo
Realismia Sörkästä
8
1922
Vastaukset
- laarivappunen
Oujeeeees!
- Urpå
Tulkaa kaikki elämysmatkalle Kurviin ja piritorille. Opitte elämästä enemmän kuin Töölössä BD
- Zipidipi
Sörkässä on kaikki mahdollista ;)
- Narsissi
Hyviä tekstejä. Pysäyttää miettimään, että missä omat lapset pyörivät tai tulevat pyörimään. Onko missään lintukotoa?
- Keraaminen kasvo
Kauheinta on, että henkilöt ovat todellisia. Hyvä, että joku näistäkin puhuu.
- 000888
Ei sitä voi kieltää tai väistää. Pitäkää silmät auki....varokaa sormia ...hahahahah...
- Gummi
Onkohan tyypit avioituneet kumeissaan kirkossa?
:))- vaikuttunu
Siis aivan uskomattoman säväyttäviä ja todenmakuisia tarinoita!! Tietääkö joku taustoista tarkemmin? Miten nämä ovat syntyneet? Faktaa vai fiktiota? Uskomattoman hyviä. Olisin kiitollinen lisätiedoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3252144Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata591883Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1081654- 1091405
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1831323- 711295
- 801247
- 221233
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171177Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40976