vaimo, impo mies ja rakastaja

Toimiiko?

Mies 50, nainen 40 ja miehellä ei enää oikein toimi. Mies lähes suosittelee rakastajan ottamista. Toimiiko vai päätyykö suhde eroon?

10

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosiolla

      se siitä kuitenkin tulee.

      • Nutturatäti

        Sitähän ei voi tietysti koskaan tietää etukäteen toimiiko joku suhde vai ei, se selviää vain kokeilemalla.

        Jos toinen ei saa liitossa seksiä vaikka haluaisi, niin vaihtoehtoja on kolme:

        1. erota
        2. katkeroitua ja masentua
        3. ottaa rakastaja

        Rakastaja on useimmiten paras ratkaisu, jos liitto muuten on säilyttämisen arvoinen. Parikymppiset moralistit vaan eivät ymmärrä että ihmissuhteissa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin yksinoikeus jonkun sukupuolielimiin.

        Jos mieskin suorastaan suosittelee rakastajan ottamista niin ota ihmeessä. Se osoittaa mieheltä epäitsekkyyttä ja ymmärrystä. Ehtii sitä erota myöhemminkin jos se siihen menee, mutta kannattaa toki kokeilla ensin. Systeemi saattaa toimia oikeinkin hyvin.


      • Ei mikään moralisti
        Nutturatäti kirjoitti:

        Sitähän ei voi tietysti koskaan tietää etukäteen toimiiko joku suhde vai ei, se selviää vain kokeilemalla.

        Jos toinen ei saa liitossa seksiä vaikka haluaisi, niin vaihtoehtoja on kolme:

        1. erota
        2. katkeroitua ja masentua
        3. ottaa rakastaja

        Rakastaja on useimmiten paras ratkaisu, jos liitto muuten on säilyttämisen arvoinen. Parikymppiset moralistit vaan eivät ymmärrä että ihmissuhteissa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin yksinoikeus jonkun sukupuolielimiin.

        Jos mieskin suorastaan suosittelee rakastajan ottamista niin ota ihmeessä. Se osoittaa mieheltä epäitsekkyyttä ja ymmärrystä. Ehtii sitä erota myöhemminkin jos se siihen menee, mutta kannattaa toki kokeilla ensin. Systeemi saattaa toimia oikeinkin hyvin.

        Aika fiksu vastaus.


      • lukijaaaa
        Nutturatäti kirjoitti:

        Sitähän ei voi tietysti koskaan tietää etukäteen toimiiko joku suhde vai ei, se selviää vain kokeilemalla.

        Jos toinen ei saa liitossa seksiä vaikka haluaisi, niin vaihtoehtoja on kolme:

        1. erota
        2. katkeroitua ja masentua
        3. ottaa rakastaja

        Rakastaja on useimmiten paras ratkaisu, jos liitto muuten on säilyttämisen arvoinen. Parikymppiset moralistit vaan eivät ymmärrä että ihmissuhteissa on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin yksinoikeus jonkun sukupuolielimiin.

        Jos mieskin suorastaan suosittelee rakastajan ottamista niin ota ihmeessä. Se osoittaa mieheltä epäitsekkyyttä ja ymmärrystä. Ehtii sitä erota myöhemminkin jos se siihen menee, mutta kannattaa toki kokeilla ensin. Systeemi saattaa toimia oikeinkin hyvin.

        Oikeasti tuo luultavasti osoittaa miehen olevan niin peloissaan ja ahdistuneen, että hädissään päätyy ehdottamaan tuollaista ratkaisua.


      • Alkuper
        lukijaaaa kirjoitti:

        Oikeasti tuo luultavasti osoittaa miehen olevan niin peloissaan ja ahdistuneen, että hädissään päätyy ehdottamaan tuollaista ratkaisua.

        Mitä muita ne ratkaisuja on?


    • Ainakaan samassa sarjassa

      Tuossa tapauksssa rakastajalla on pääsy paikkoihin joihin joihin aviomiehellä ei ole. Ei synny välttämättä kilpilua. Rakastaja täyttää aukon, sekä kuvannollisesti että konkreettisesti

      Uskon että onnellinen avioliitto on paljon todennäköisempi näillä järjestelyillä.

    • Tasavertainen

      ...kysyä että onko kysymyksessä oma suhteesi vaiko ainoastaan olettamukseen perustuva kysymys? ...Kun et kysynyt minä-muodossa, niin en osaa arvioida kuinka perusteellisesti tähän pitäisi vastata.

      Jos kysymyksesi on hypoteettinen ja oletetaan tällaisen suhteen olevan, niin voisin sanoa että ainakin paremmat edellytykset suhteen säilymiselle ja asian toimivuudelle on, palstan otsikossakin mainittu -avoin suhde. Suhde pitää olla hyvällä henkisellä pohjalla jossa ei esiinny mustasukkaisuutta, on luottamuksellinen ja molempien hyväksymä. Pienoisestakin epävarmuudesta voi kasvaa liitonkin kaatava "kokeilu".

      Jos taasen on kyseessä oma suhteesi (nainen,40), niin oletan että suhteenne on avoin (ainakin keskustelun pohjalta) ja pitkä, koska tännekin jo kirjoitit. Pitkässä suhteessa pitäisi tuntea jo toisensa niin hyvin että ko. asian esille tultua, on kyseessä vakavaa laatua oleva ongelma eikä mikään fantasia. Sinä jos kuka tunnet miehesi. Kenties tunnet hänet jo niin hyvin että kykenet arvioimaan sen, onko hän mustasukkainen. Jos siis vähänkin tunnet epävarmuutta itsessäsi, miehessäsi ja ehdotuksessa, älä ainakaan ryntää suin päin hankkimaan rakastajaa. Kyllä järkevillä AIKUISILLA ihmisillä täytyy olla järkeä miettiä kumpi on parempi -Rakastaja ja huono liitto/ero vaiko ei rakastajaa ja hyvä/ehjä liitto.Jos päätät ottaa vaarin miehesi suosituksista, tee se harkiten ja viisaasti. Ja onhan niitä kuitenkin muitakin vaihtoehtoja...

      Tänä päivänä kun löytyy jos jonnin värisiä pillereitä (sinisiä,punaisia jne). Kyllä niilläkin pitäisi lippu nousta "salkoon". Useilla (nuoremmillakin) miehillä potessiongelmat johtuvat huonosta yleiskunnosta, ylipainosta, tupakoinnista, liiallisesta alkoholin käytöstä jne. Näin Vapun aikana varsinkin kannattaa vaihtaa kirkaspullo simaan. Kenties miehesi työkiireet, projektit tai joku muu asia huolettaa niin, että hän viettää unettomia öitä, joten väsyneenä ei kovinkaan mieli tee seksiä. Tai voi olla että hän ottaa liikaa suorituspaineita ko seksi-jutusta.Tiedä siis häntä...

      Oli miten oli, selvitä asia hänen (miehesi) kanssa ja älä heti tyydy rakastajan tarjoamiseen. Lähetä mies vaikka lääkäriin ja tutkituta mies perinpohjin. Ihan jo senkin takia että hän alkaa olla fyysisestikin siinä iässä että tänäkään päivänä ei ole mitenkään erikoista että 60-vuotiaaksi eivät elä kaikki suomalaiset miehet. Jos on selkeästi suorituspaineita jaksamisen kanssa, vedät miehen mukaan lenkkipolulle tai sauvakävelemään.Kun kilot alkaa syksyyn mennessä karisemaan, voidaan olettaa että sieltä kuoriutuu uusi mies (ja kestävä!)
      Tai sitten ihan "sauvakävelemään" -eli houkuttelet hänet uusiin seksileikkeihin, jota et itsekään ole nähnyt kuin aikuisviihde-elokuvissa. Normaalit seksirutiinit (lähetyssaarnaaja jne.), on niin puisevaa hommaa ettei sellaista kestä [haukottaa] tällainen panokonekaan ;)

      Puhu miehesi kanssa ja selvitä asia perinpohjin. Kakista miehestä TOTUUS esille ja jos kaikesta (uhkailusta, kiristyksestä, lahjonnasta...) huolimatta hän on sanojensa takana, voit hyvillä mielin kokeilla rakastajaa. Tee se kuitenkin harkiten ja fiksusti -kuten aikuinen konsanaan. Choice is yours!

      • Alkuper k

        Noh nämä suurin piirtein jo olen tehnytkin. Eli rakastaja-vaiheeseen siirtyminen olisi ajankohtainen.


    • Kyllä se toimii ainakin meillä vaikka ollaan nuorempia.

    • ei pettämistä

      yhdessä keskustelette, että jos vieras mies käy painamassa sinua. Oma miehesi katselee vierestä tai vaikka kuvaa. Hän voi jopa nauttia siitä kun omaa vaimoa pannaan ja vaimo siitä kiihottuu.

      Ja jos se ei sitten ekan kerran jälkeen tuntunutkaan hyvältä idealta, niin sovitte yhdessä ettei sellaista enää jatketa.

      Ja voihan se oma mies hakea vaikka viagraa lääkäriltä.

      Eikä seksi siihen lopu ettei miehellä seiso. Hänelle jää vielä käyttöön kädet ja suu. Kaupasta saa kaikkia kivoja leluja joilla mies voi naista tyydyttää tai nainen itse itseään (vaikka miehen katsellessa).

      Toivottavasti löydätte asiaanne yhdessä ratkaisun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe